Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun jotkut hymyilevät niin että KOKO ylähampaat näkyy ja yläikenet!

Vierailija
13.09.2011 |

Ärsyttääkö muita?

Miksi teette sellaista? Miksi avaatte suun niin valtavaksi, että yläikenet näkyvät ja koko ylähammasrivistö? Onko se teistä kaunista?

Vai onko teillä vain löysä suu? Mikä vaiva?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI se suu täytyy olla koko ajan auki? Liittyykö sekin siihen rakenteeseen, että on "vaikea" pitää suuta kiinni ja sen auki pitäminen on luonnollinen rento olotila, toisin kuin useimmilla suu on kiinni. Vai mikä on syy?

Syy voi olla suun kautta hengittäminen. Minun on vaikea saada tarpeeksi ilmaa nenän kautta ja alkaa ahdistaa, vaikka yritän pitää suuta kiinni. Nukun myös suu auki, mikä joitakin naurattaa, mutta unessa en ole siitä itse tietoinen.

En itse yleensä edes huomaa, näkyykö jonkun ikenet vai ei, ihan sama. 

Vierailija
62/135 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö muita?

Miksi teette sellaista? Miksi avaatte suun niin valtavaksi, että yläikenet näkyvät ja koko ylähammasrivistö? Onko se teistä kaunista?

Vai onko teillä vain löysä suu? Mikä vaiva?

Ainoa keino mikä auttaa on laittaa botox oikeaan kohtaan niin ikenet ei paljastu hymyillessä. Tais olla lääkärit ohjelmassa jossa näyttivät konkreettisesti ennen ja jälkeen toimenpiteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes puhutaan "hymystä" jos hampaat näkyy? Eikös hymy ole se kuin suupielet nousee ylöspäin, ei siinä avata suuta. Nauraminen ja irvistäminen lienevät oikeammat termit.

Vierailija
64/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes puhutaan "hymystä" jos hampaat näkyy? Eikös hymy ole se kuin suupielet nousee ylöspäin, ei siinä avata suuta. Nauraminen ja irvistäminen lienevät oikeammat termit.

Eläinmaailmassa tuo ikenet paljastava irvistys tarkoittaa pedon hyökkäystä. Ja sellaiseksi useimmat ihmisetkin sen tunnistavat.

Vierailija
65/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä nähnyt ienhymyä ihmisellä jolla huonot hampaat. Kyllä olisin pulassa jos mun hymyni ois tuollainen. Nyt pystyn hymyilemäänkin ilman että kamalat hampaani paljastuvat.

Miten se meneekin noin että niillä on myös hyvät tai ainakin normaalit hampaat

Tai lääkärin fiksaamat.

Vierailija
66/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset tajua että ikenien näyttäminen on ällöä? Vähän ku persereikäänsä vilauttaisi.

Vierailija
67/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammashymy on hyvä. Se on agressiivinen ja näyttää kuka täällä puree ja näyttää kuninkuuden.

Ne jotka kokee ahdistuksen ovat alaisia ja noudattavat jokaista käskyäni.

Vierailija
68/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ienhymy on herttainen ainoastaan hampaattomilla vauvoilla ja vanhuksilla.

Vierailija
69/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tutulla ikenet näkyvät hymyillessä. Outo hymy, kun hampaat ovat todella pienet ja pelkät isot ikenet näkyvät hymyillessä.

Vierailija
70/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä mä taas luin täältä. On teillä ongelmat.

Hymyilkää vaan ihmiset ihan niin paljon kuin huvittaa. Ja jos ne ikenet näkyy niin mitä väliä. Mä ainakin katon mieluummin ihan koska tahansa iloista ienhymyä kuin naama norsunveellä kulkevaa av-mammaa.

Vierailija
71/135 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmean näköistä se vaan on, kun ikenenet loistaa kymmenen metrin päähän, kun tyyppi hymyilee. Ei kaunista  todellakaan! Esimerkkinä mm. Johanna Försti, jolla on pienet, keltaiset hampaat ja sitten valtava ien-arsenaali levittätyy hymyillessä, hyh! Anna Puulle on tehty selkeästi hammas- ja ienremppa, eikä enää ole yhtä kamalat ikenet hymyillessä, kuin Idols-kisassa. Jos itselläni olisi ikenet kuin hevosella, tekisin kyllä minkä tahansa operaation asian parantamiseksi. En voisi ikinä suudella ihmistä, jolla on tuollainen ien-ongelma!

Vierailija
72/135 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiiän mistä puhut. Se on tosi ärsyttävän näköstä.

Vielä jos on hampaitten välissä rako.

Miehen lapsel on niin välillä ja se on ärsyttävän näköstä.

Vierailija
73/135 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot etuhampaat, ylähuuli ja amorinkaari... Kun puhun etuhampaat näkyy ja melkeen ikenetkin puhumattakaan kun hymyilen. Huulet ei vittu pysy kiinni ellen ajattele koko ajan sitä että onko ne yhdessä tai pure hampaita tiukasti yhteen. Ylä- ja Ala-asteella tulin nauretuksi kun huomaamattani pidin oppitunneilla suutani auki ja jotkut tuli kysymään miksi en pidä suutani kiinni ja miksi hampaani näkyvät kunnolla kun puhun. Rupesin työntämään mun etuhampaita ylös päin siinä toivossa, että ne ois sen puolisenttii ylemmäs liikahtanu ja oppitunnitkin meni siinä et ajattelin onko mun huulet yhdessä vai ei. Vihaan nykyäänkin sitä miltä näytän ja suurin tekijä on justiinsa mun suun alue.

Vierailija
74/135 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu kasvojen ja leukojen rakenteesta ja purennasta.Ei itse voi vaikuttaa! Mulla itselläni ei näy

hampaita juuri ollenkaan nauraessa vaan huulet leviää peittämään hampaiston.Onko sekään nyt niin

kaunista.. Älkää haukkuko ihmisten ulkonäköä sellaisen ominaisuuden takia jolle ei voi mitään!

Vierailija
75/135 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo armollisuuden tässäkin asiassa, ylähuuli laskeutuu paremmin ja ikenet ei vanhemapana näy niin selvästi!! :D

Joillakin on taas tapana valokuvissa puristaa huulet tiukasti viiruksi ettei hampaat näy ollenkaan! Sekin näyttää oudolle, aina on luonnoton supistus huulet viiruna. Varmaan joku trauma hunoista hampaista!

Suomalaisilla on usein hyvin kapeat viiruhuulet, huulia ei juurikaan ole. Miltähän tuntuu suudella sellaista suuta?

Vierailija
76/135 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ne avohoitopotilaat jaksaakin ärsyyntyä. Mikähän on seuraava äsrsytyksen aihe...? Miten olisi: joillakin on kumartuessa selkä liian suorana, tai on liian pitkä selkä jalkoihin nähden, tai ranneluut oudon ulkonevat. Myöskään ei voi väheksyä ärsytyksen aiheuttajina mm. liian pyöreää tai soikeaa päätä, liian olematonta tai liian jykevää leukaa.

Vierailija
77/135 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kans ienhymyjä.

Vierailija
78/135 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on nysät hampaat ja pitkät ikeneet ,sillehän ei mitää voi mut rumahan se on.

Vierailija
79/135 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, mustakin varmaan kaikki aina ajatellut että hyi miten ruma simpanssi :( pitää varmaan lakata nauramasta

Vierailija
80/135 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ulkonevat hampaat ja tosi korkea ien. Hymyillessä huulet venyy sinne ikenen yläosaan ja kun ien on tosi korkea, se näkyy myös kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän