Ärsyttää kun jotkut hymyilevät niin että KOKO ylähampaat näkyy ja yläikenet!
Ärsyttääkö muita?
Miksi teette sellaista? Miksi avaatte suun niin valtavaksi, että yläikenet näkyvät ja koko ylähammasrivistö? Onko se teistä kaunista?
Vai onko teillä vain löysä suu? Mikä vaiva?
Kommentit (135)
Itseäni hirvittää puhetapa, jossa vain ja ainoastaan alahuuli liikkuu. Puhuessa näkyvät alahampaat, ei lainkaan suun sisälle eikä ylähampaita. Se alahuuli vain jotenkin laiskasti vippaa ihan vähän, mistä näkee että tämä ihminen puhuu. Jotkut ovat TODELLA eleettömiä kasvoiltaan, ja tämä on yksi kummallisimpia :)
Vierailija kirjoitti:
mutta tietty jos ei ihminen sille mitään voi, niin sitten ei voi - kyllä minussakin on ärsyttävää näköä esim. paksu kaula, pyöreät posket jne. ...
MUTTA - sitä en tajua, miksi etenkin näillä ienesittelijähenkilöillä on tapana myös kulkea jatkuvasti suu auki!!
Siis MIKSI jotkut ihmiset on koko ajan suu auki? niin että hampaat näkyy, isot etuhampaat!
Eikö ne hampaat mahdu sinne suuhun suu kiinni vai mikä on syynä?
Näyttää tosi typerältä kulkea koko ajan hoomoilasena suu auki retkeilyhampaitaan esitellen.
Ehkä sun pitäis laittaa nyt oma suusi kiinni!!!
Ei ne mahda sille mitään. Mun mielestä semmoinen hampaat paljastava hymy on nätti
Toivottavasti kaunis vielä pieni tyttäreni ei koskaan lakkaa hymyilemästä sinun kaltaistesi idioottien kommenttien takia.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö muita?
Miksi teette sellaista? Miksi avaatte suun niin valtavaksi, että yläikenet näkyvät ja koko ylähammasrivistö? Onko se teistä kaunista?
Vai onko teillä vain löysä suu? Mikä vaiva?
Ikenien näyttäminen hymyillessä ei ole hymyilemistä. Se on luonnosta tuttu pedon irvistys.
Olen 16 ja minulla on luonnostaan pienet ja keltaiset hampaat(ei johdu pesemättömyydestä) sekä vain osa ylähampaistani ja yläien näkyvät, kun hymyilen. JA EN VOI NOILLE ASIOILLE MITÄÄN, mutta ujona ja huonoitsetuntoisena ihmisenä peitän suuni kädelläni, kun hymyilen tai nauran, jos se yhtään ap:ta lohduttaa.
Jos minulla olisi sellainen hymy, menisin jotenkin fiksaamaan sen. Joillain täyteaineilla sen saa hoidettua pois. Jotenkin ahdistavan näköistä kun huulet vetäytyy ikenien päälle kun hymyilee.
Mä en oo ikinä nähnyt ienhymyä ihmisellä jolla huonot hampaat. Kyllä olisin pulassa jos mun hymyni ois tuollainen. Nyt pystyn hymyilemäänkin ilman että kamalat hampaani paljastuvat.
Miten se meneekin noin että niillä on myös hyvät tai ainakin normaalit hampaat
Mäkin pelkään silloin kun mun koira vetää pedigree-hymynsä vielä astetta pidemmälle eli näyttää ikenensä.
Miten jonkun toisen suun ja hampaiden malli voi häiritä noin paljon
Petriina tekee noin. Eilenkin leffassa :/
Mulle ihan sama miltä ihmisen hymy näyttää, kunhan hymyilee. Stubbin hymyssä ei ole mitään vikaa. Julmaa ja sairasta arvostella ihmisten ulkomuotoa noin!!
Menkää hoitoon ap ja kaikki muutkin joilla on pakkomielle toisten ihmisten ulkonäöstä!
Löysä suu...hitto et rupes naurattaa.
Rumahan sellainen hevoshymy on, mutta ei ihminen sille mitään mahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi sellainen hymy, menisin jotenkin fiksaamaan sen. Joillain täyteaineilla sen saa hoidettua pois. Jotenkin ahdistavan näköistä kun huulet vetäytyy ikenien päälle kun hymyilee.
Ota lääkkeet.
Miksi? Mun mielestä sellainen hymy on ruma. Jos mulla olisi iso luomi kasvoissa, haluaisin sen pois. Jos paha akne, hoitaisin sen pois. Jos ruma hymy, hoitaisin sen.
Ai niinku tälleen
Johtuuko tuo siitä, että heillä ei ole (tiukkaa) ylähuulijännettä? Sitähän ei ihmisellä kuuluisi olla, vaan se on geenivika.
ihmisillä on erimallisia suita. ei sille aina voi mitä jos ikinetki paistaa kilometrin päähän. joillakiha on sitte sen malline suu et hymyillessä näkyy enemmä ala- ku ylähampaita