Ärsyttää kun jotkut hymyilevät niin että KOKO ylähampaat näkyy ja yläikenet!
Ärsyttääkö muita?
Miksi teette sellaista? Miksi avaatte suun niin valtavaksi, että yläikenet näkyvät ja koko ylähammasrivistö? Onko se teistä kaunista?
Vai onko teillä vain löysä suu? Mikä vaiva?
Kommentit (135)
Sille ei voi mitään.
Tapasi kirjoittaa on tympeä.
Minustakaan se ei ole kovin kauniin näköistä mutta eihän sille mitään voi.
Minullakin on isot kauniit valkoiset hampaat ja yläikenetkin näkyy kun hymyilen kunnolla. Hymyäni on aina kehuttu ja itsekin pidän sitä vahvuutena. Monet miehet ovat pitäneet hymyäni myös erityisen seksikkäänä :)
Rumempaa olisi pikkuhiirihampaat, huonot risaiset hampaat tai hymy, joka ei oikein ole kunnon hymy - sellainen joka valaisee koko kasvot.
Sanoo av-mamma. Se on kyllä tosi ärsyttävää, jos joku ensinnäkin HYMYILEE ja toiseksi, että se hymy on kaunis :)
Uskon kyllä että on rumia ja kauniita hymyjä, mutta niitä on sekä yläikenillä että ilman :)
Minäpä hymyilenkin niin että vain alahampaat näkyy ja alaleuka! Ja sillä tavalla muuten kaikki vanhukset hymyilee kun naama lörpähtää.
että on lyhyt ylhuuli tai vajaa huulisulku ammattikielessä.
Kauhalla ei kaikille anneta. Leukakirurgille kaikki rumasti hymyilevät. Arjalainen rotu kunniaan. Epäkohtia rumissa suomalaisissa riittää.
että ihmisiä oikein ärsyttää tavallisten kanssaihmisten ulkonäön epäkohdat! Että pitäisi muka olla jotain täydellisiä missejä kaikkien ja jos ei ole niin yrittää tehdä asialle jotain.
Minä ainakin aion pitää kiinni oikeudestani olla monellakin tapaa ruma ihminen. En aio hävetä sitä enkä yritä parannella ulkonäköäni. En kyllä ymmärrä miksi se muita ärsyttäisi, eikö ne voisi olla vaan tyytyväisiä että enpä ole kova kilpailija miesmarkkinoilla heille ;)
MIKSI se suu täytyy olla koko ajan auki? Liittyykö sekin siihen rakenteeseen, että on "vaikea" pitää suuta kiinni ja sen auki pitäminen on luonnollinen rento olotila, toisin kuin useimmilla suu on kiinni. Vai mikä on syy?
nyt purennan oikomisen jälkeen ylähanpaat näkyy. Oikomisessa tuotiin hampaita reilusti eteenpäin ei se sen enempää vaatinut et hampaat tuli hymyilessä näkyviin.
Ja oijoittiin tosiaan purentaongelmien takia, jotka aiheutti nuo liian sisällä olleet hampaat.
MIKSI se suu täytyy olla koko ajan auki? Liittyykö sekin siihen rakenteeseen, että on "vaikea" pitää suuta kiinni ja sen auki pitäminen on luonnollinen rento olotila, toisin kuin useimmilla suu on kiinni. Vai mikä on syy?
Ainakin kirjoituksesi perusteella. Mielestäni tärkeämpää lienee kuitenkin se, mitä sieltä suustansa ulos päästää.
Mulla näkyy ikenet ja hampaatkin ja on vielä iso suu ja mahtavat huulet, mutta suuni pidän kyllä kiinni muuten, ellen sitten puhu tai hymyile.
En ole koskaan kiinnittänyt huomiota/tunne ketään, joka olisi jatkuvasti suu auki.
Tuttavaani hävettää, että hänen nauraessaan ikenet näkyvät. Hän peittää aina kätensä nauraessaan.
Ärsyynny siitä - ja anteeksi kielenkäyttöni - valopää!
Tuttavaani hävettää, että hänen nauraessaan ikenet näkyvät. Hän peittää aina kätensä nauraessaan.
Ärsyynny siitä - ja anteeksi kielenkäyttöni - valopää!
Mua penskana aina hävetti, kun hymyillessä ikenet näkyi. Tuli hienoja koulukuvia, kun puristin huulet yhteen ja hymyilin :) Nyt en enää jaksa välittää, jos jotain häiritsee mun ikenet, niin katsokoon muualle.
joo.. olen myös huomannut että jotkut pitää suuta auki, niin että alahuuli oikein roikkuu. se on vähän tyhmän näköistä, mutta luulen ettei ko. henkilöt itse huomaa asiaa ollenkaan. voi olla että mullakin on jotain samanlaisia typeriä eleitä/ilmeitä tms. joita en vain tajua.
Minusta on kiva et ihmiset hymyilee. Ihan sama miltä näyttää.. Voiko Suomessa olla liikaa hymyilyä?
Ienhymy on kaunis, toivon että minullakin olisi sellainen. :)
Hymyyn EI kuulu hampaat. Hymy on se kun suupielet nousee ylöspäin. Jos hampaat näkyy, on kyse irvistyksestä tai vaihtoehtoisesti naurusta.
Peittää kätensä?! Työntää ne taskuun vai miten tekee sen?