MITEN joku aikuinen EI osaa uida??
Eihän siinä tarvitse tehdä mitään muuta kun käsiään vähän liikuttaa.
Kommentit (143)
Olen introvertti, en koe keskustelutaitojani ongelmaksi, vaan pikemminkin olen liian usein se, joka vie keskustelua eteenpäin. Enemmänkin turhauttaa se, että kaikki eivät tunnu osaavan käydä kiinnostavia tai syvällisiä keskusteluja. Tämän vuoksi monesti koen, että yksin oleminen on mielekkäämpää kuin keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelu on pinnallista ja huumorintajutonta.
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti, en koe keskustelutaitojani ongelmaksi, vaan pikemminkin olen liian usein se, joka vie keskustelua eteenpäin. Enemmänkin turhauttaa se, että kaikki eivät tunnu osaavan käydä kiinnostavia tai syvällisiä keskusteluja. Tämän vuoksi monesti koen, että yksin oleminen on mielekkäämpää kuin keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelu on pinnallista ja huumorintajutonta.
joo väärä ketju...
Järjestetäänkö teidän alueellanne uimaopetusta koulun toimesta? En osaa kuvitella miten se tapahtuisi jos kunnassa ei ole uimahallia. Luonnonvesissä kesällä?