Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeen uusi suhde, kauhea ikävä exää?

Vierailija
07.09.2011 |

Erosta on aikaa n. vuosi ja nyt olen tavannut miehen, joka kaikin puolin hyvä. Mutta mitä vakavammaksi suhde tuntuu menevän, sitä enemmän minulla on ikävä ex miestäni. Vertaan ja muistelen hyviä aikoja, niitä meillä kuitenkin oli paljon. Onko tämä normaalia? Vai olenko yhä liikaa kiinni ex miehessäni?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse petin eksääni ku hän oli lomailemassa.. Ja mikä hirveintä että hän oli ostanut synttäri lahjan ja tuli pariviikoa aikaisemmin kotiin jolloin hän yllätti minut täysin kun olin puhelimessa tämän uuden mihenkanssa.. Isot riidat siittä sitten synty.. Hän olis ollut valmis antamaan anteeks horjahduksen mutta minä tyhmänä olin menny ihastuu tähän uuteen mieheen.. Näin eksän silmistä ja kyyneleistä kuinka paljon hän kärsi.. Itse taas nauroin päin naamaa melkein kun koko suhteen aikana en ole koskaan nähnny hänen itkevän.. Muutama kk sitten kuulin kaverilta että hän oli löytänyt uuden naisen ja on kihloissa nykyään.. Arvatkaa vaa iskikö paniikki.. Siitä päivästä lähtien hän pyörii koko ajan ajatuksissani?? Kaipaan hirveesti häntä.. Ikävöin suunnattomasti että itken itseni uniin.. En tiedä kehtaanko edes onnitella vaikka haluaisin hänet takaisin .. En unohda koskaan niitä viimeisiä järki puheita mitä hän mulle silloin sanoi.. Voiku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla