Henkimaailmasta tietäviä? Toivon vastauksen!! Älkää naurako, olen tosissani.
Minulla on ollut jo pitkään, että erään maan päältä poistuneen merkitsevän ihmisen henki on välillä kanssani ja auttaa minua. En kuitenkaan ole varma.
Tein eilen testin, ajattelin häntä kovin, laitoin hattuun kolme rutistettua kieltävää lappua ja kolme myöntävää.
Sitten kysyin hengeltä, että oletko sinä korkeimmasta valosta, haluatko auttaa minua ja tukea.
Nostin lapun ensiksi tuli en, toistin saman uudelleen tuli kyllä, toistin saman kolmannen kerran ja tuli en.
En voinut uskoa kieltävää vastausta!! Oliko temppuni väärä tapa yrittää saada vastausta vai onko tosiaan asia niin, ettei tuo henki ajattele niin vaikka minulla on vahvatunne siitä.
Voiko hengeltä kysyä noin? Tosin itsehän laput kirjoitin ja nostin eli oliko minulla vain huono tuuri ja henki ei suostunut lähtemään mukaan tuohon temppuun?
Mitä mieltä olette?
Kommentit (57)
Koin myös kiinostusta tuon ihmisen elävään sisareen, ehkä olen jopa ihastunut siihen, ajattelin kerran kovin tätä sisarta ja sitä mitä meillä olisi yhdessä, yhtäkkiä meinasin vetää purkumin henkeeni, mutta sain sen viime hetkellä kakaistua ulos.
Minulla tuli heti tunne, että tuo kuollut sisarpuolisko viestitti minulle jotain. Mietin, että suuttuiko hän ajatuksistani. Mielessäni kerroin hänelle, etten halua hänen sisarelleen mitään pahaa ja vaikea tunteita on vieläkin niin enää ei ole tullut varotusmerkkejä.
Minusta tuntui, että joko hän suuttui ja sanoi, että älä yritä lähestyä sitä, tai sitten muistutti, että älä kohtele sitä huonosti
Mitä mieltä olette?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskossa Jeesukseen? Kuulostaa siltä, että joku paha henki kiusaa sinua esittämällä hyvää.
Minkä takia tuo henki sitten olisi pelastunut minut, kun minulle meinasi käydä huonosti? Itsestäni tuntuu niin. Vai tekikö sen joku muu?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskossa Jeesukseen? Kuulostaa siltä, että joku paha henki kiusaa sinua esittämällä hyvää.
En haluaisi uskoa tuollaiseen. En usko, että asia on niin mustavalkoinen, että on vain hyviä ja huonoja henkiä.
Ap
Niin ja toistin kysymyksen kolme kertaa, koska hengen on puhuttava kolmannella kerralla totta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tuo henki sitten olisi pelastunut minut, kun minulle meinasi käydä huonosti? Itsestäni tuntuu niin. Vai tekikö sen joku muu?
Ap
Ja tämä tilanne on sitten jo aivan eri, kuin tuo purkkajuttu. On muitakin yhteen sattumia.
Ap
Raamattu kieltää ottamasta yhteyttä vainajahenkiin. Kuolleisiin ei siis pidä olla missään yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku pahahenki tukea ja auttaa pahaa maan päällä elävää ihmistä?
Ap
Olen itse yhteydessä henkiolentoon ja sen olen oppinut, että ainakaan tällä kuolleen ihmisen hengellä ei ole röntgenkatsetta, eli ei hän voi auttaa sinua valitsemaan kyllä-lappusta, koska ei näe niiden sisään. Voit pyytää vaikka että saat vastauksen unessa.
Paha henki kiusaa sinua. Lakkaa tekemästä testejä. Voi olla kyse noituudesta tms.
Jumala haluaa sinulle pelkkää hyvää. Jos haluat tutustua Jeesukseen, lue Raamattua alkaen vaikka Uuden Testamentin Markuksesta tai Johanneksesta. Hakeudu kristilliseen seurakuntaan uskovien pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mielenkiintoinen kysymys. En osaa sanoa
Ei helkkari kuolen nauruun, voiko joku olla noin sekasin, kuin ap 😂😂👍
Vierailija kirjoitti:
Paha henki kiusaa sinua. Lakkaa tekemästä testejä. Voi olla kyse noituudesta tms.
Jumala haluaa sinulle pelkkää hyvää. Jos haluat tutustua Jeesukseen, lue Raamattua alkaen vaikka Uuden Testamentin Markuksesta tai Johanneksesta. Hakeudu kristilliseen seurakuntaan uskovien pariin.
En oikein usko, että kiusaa :(.
Ei tunnu siltä.
Ap
Paha henki ei voi oikeasti tukea ja auttaa maan päällä elävää ihmistä. Paha henki voi tekeytyä ns. valon enkeliksi ja hyvän tuojaksi, mutta lopulta kyse on aina valehtelusta ja huijauksesta, jonka tarkoitus on johtaa ihminen ikuiseen eroon Jumalasta eli helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari kuolen nauruun, voiko joku olla noin sekasin, kuin ap 😂😂👍
Olen tullut järkiini. Ennen olin sekaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paha henki ei voi oikeasti tukea ja auttaa maan päällä elävää ihmistä. Paha henki voi tekeytyä ns. valon enkeliksi ja hyvän tuojaksi, mutta lopulta kyse on aina valehtelusta ja huijauksesta, jonka tarkoitus on johtaa ihminen ikuiseen eroon Jumalasta eli helvettiin.
Eli tuo henki kuitenkin tykkää minusta ja haluaa minut hänen luokseen. En myöskään usko sinua, ettei se voi auttaa minua. Se on tukenut minua jopa pahoissa teoissa tai siltä minusta tuntuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja toistin kysymyksen kolme kertaa, koska hengen on puhuttava kolmannella kerralla totta.
Ap
Mikset uskonut kolmatta vastausta? Mikä asiassa on epäselvää?
Tiedän henkimaailmasta sen verran, että sitä ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan eksytysmielessä voi "auttaa".