Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa luottokorttia!?!? Kertokaa.

Vierailija
21.03.2010 |

Mulla on luottokortti. Haluan vaihtaa sen s-pankin visaan, jossa on pienemmät korot ja paremmat ehdot. Nyt se ei onnistu. MIKSEI?

Mitään maksuhäiriöitä ei ole. Mulla on töitä, olen kk-opiskelija. Mun tulot on ainoastaan kasvaneet siitä, kun olin 20v. Tuolloin mulla oli KOLME luottokorttia. Ja nyt en saa edes yhtä?!?

Johtuuko tää siitä rahotuskriisistä, eli onko niistä tullut paljon tiukempia nyt? Vai miksi ihmeessä minua, asiani hyvin voitavaa ihmistä, kohdellan kun B-luokan kansalaista?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vakituisessa työssä,

hyvä palkka,

olen yli 30 vuotias,

minulla ei ole luottohäiriöitä.

En myöskään saanut S-ryhmältä Visaa.

Kun sinne soittaa, he sanovat etteivät he suostu kertomaan syitä miksi en saa korttia. Ovat salaista tietoa kuulemma.

Ei ole mitään hajua miksi en saa korttia heiltä :(

Vierailija
2/85 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulle vaan kortti napsahti. En tosin ottanut isolla luotolla (1000e) ja takaisin maksu on 10% luvatusta luotosta +korko.

Olen kotihoidontuella, mutta vakivirka odottaa. Asuntovelkainen. Ei maksuhäiriöitä tai muuta häikkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään syytä miksi en saanut S-Visaa.

Olen ollut kokoajan töissä, aiemmin pienemmällä palkalla ja nyt kesällä sain hyvän vakituisen työpaikan ja korkean palkan. Jos tuo on syy, eikö S-ryhmän pitäisi sitten sanoa että pitää olla palkka vähintään esim. 4000/kk ja työpaikalla on pitänyt olla vähintään 5 vuotta.

Tällöin eivät ihmiset turhaan hakisi korttia jos kriteerit ovat niin tiukat.

Nordealta sain aiemmin pienemmällä palkalla ollessani Masterin ja asiakaspalvelu oli täyden kympin arvoista.

En ole sittemmin käynyt S-kaupoissa tai tankkaamassa ABC:llä, jos eivät edes suostu syytä kertomaan. Asiakkaana olen heillä ollut vuosia.

Meni totaalisesti maku S-ryhmään. :(

Jos palkka on jollain hakijalla pienempi, eikö silloin voisi olla maininta että eivät myönnä enempää kuin esim. 1000 euroa tms.

Sanoivat tosiaan kysyttäessä S-ryhmältä syytä hylättyyn hakemukseen, etteivät he saa kertoa syitä, tiedot ovat salaisia. :/

Jännä kuulla, etten näköjään ole ainoa jolta on kielletty kortti.

Vierailija
4/85 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että löysin tällaisen ketjun. Minulle tuli myös tänään hylkypäätös s-pankin visahakemuksesta. Ainoa syy minkä keksin, on määräaikainen työsuhde. Luottotiedot on kunnossa, asuntolainakin on myönnetty jo viisi vuotta sitten (jolloin olin vielä opiskelija) ja kaksi muuta korttia on, joissa luotollinen ominaisuus. Niin ja tulot on 3500e/kk. Markkinoivat niin ärhäkkäästi sitä visaominaisuutta käydessäni s-ryhmän asiakaspalvelupisteessä, että täytin hakemuksen. Ylläri oli kyllä tuo tämän päivän postissa tullut hylkypäätös. Kerrassaan outo. Mutta onpa näköjään muitakin, joille käynyt samoin.

Vierailija
5/85 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija ei saa luottokorttia, jos opinnot ovat kestäneet liian kauan. Joillain pankeilla raja taitaa mennä yli 7 vuotta kestäneissä opinnoissa. Itse sain opiskelija-Visani vaivatta Nordealta vuosia sitten. Minulla oli kyllä vakituiset työt jo silloin. Sittemmin olen valmistunut ja päivittänyt korttini Visa Goldiksi.

Ihmettelen kyllä, miten moni ei ole S-Pankin Visaa saanut vakinaisista tuloista huolimatta. Oletteko yrittäneet suurtakin luottorajaa?

Vierailija
6/85 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan tiukimmat ehdot kortin saamiselle.

Sillä mitä sinulla on joskus ollut, kortteja tai luottoja, ei ole mitään merkitystä. Ellei niistä ole jäänyt luottomerkintöjä.

Toki se mitä sinulla nyt on, muu luottolimiitti, lainat, sillä on merkitystä.

Jos olet opiskelija, se on miinusta. Jos ei ole vakityötä, se on miinusta.

Jos palkkatulot menevät muuhun pankkiin, se on miinusta.

Korttia kannattaa hakea pienellä luotolla. Jonkiun aikaa käytettyään pienempää luottoa on oletettavasti helpompaa saada luottorajan korotus, kuin korkeamman luottorajan omaava kortti suoraan.

Vierailija
7/85 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankki ei myönnä luottokorttia sinkulle. Ovat kuulemma riski pankille, koska maksuhäiriöitä yleensä sinkuilla enemmän kuin perheellisillä.Naurettavaa yleistämistä. S-pankissa työskennelleenä tiedän että tämä on S-pankin linja.

Vierailija
8/85 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni tarjottiin kyseistä korttia ja hakemus laitettiin vetämään. Hyvät tulot, ei maksuhäiriöitä, vakityö jne. Korttia ei myönnetty ja syytä ei kerrottu. Kysymys kuuluu: kuka saa sen kortin?

Vierailija
9/85 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakityö, bruttopalkka n. 2700 kk, vuokra-asunto, opintolainaa n. 1000. Luottotiedot puhtaat (maaliskuusta alkaen). Hain hätävara korttia 800 limitillä ja sain helposti. Naimisissa ja yks lapsi. Miehellä luottotiedoissa merkintä.

Vierailija
10/85 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- brutto n.2800

- vakityö yli 10v.

- avoliitossa

- omakotitalo

- lainaa n. 25 000

- s-tilillä on hätävararahaa vain n. 2000 eur, palkka ym. tulot tulee toisen pankin tilille. Lapsilla on s-pankissa sivutilit, joissa muutama satku.

Vierailija
11/85 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankki ei myönnä luottokorttia sinkulle. Ovat kuulemma riski pankille, koska maksuhäiriöitä yleensä sinkuilla enemmän kuin perheellisillä.Naurettavaa yleistämistä. S-pankissa työskennelleenä tiedän että tämä on S-pankin linja.

Varmistus tuosta saisi minut ehkä jopa boikotoimaan koko ketjua. En ole luottokorttia hakenut, mutta S-pankin Visa Debit löytyy. Tosiaan joku toimittaja voisi tarttua aiheeseen. Syrjintä siviilisäädyn perusteella kuulostaa törkeältä.

Vierailija
12/85 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistus tuosta saisi minut ehkä jopa boikotoimaan koko ketjua. En ole luottokorttia hakenut, mutta S-pankin Visa Debit löytyy. Tosiaan joku toimittaja voisi tarttua aiheeseen. Syrjintä siviilisäädyn perusteella kuulostaa törkeältä.

luotto katkolla äääsketjuun.

Vierailija
13/85 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vakituisessa työssä,

hyvä palkka,

olen yli 30 vuotias,

minulla ei ole luottohäiriöitä.

En myöskään saanut S-ryhmältä Visaa.

S-pankki on selvästi tiukin luotollista visaa myöntäessään. Eikö ne todellakaan niitä perusteita kerro.

Helpoimmin luotollisen Visan saa S-pankista, kun pitää haetun luottorajan alhaalla. Myöhemmin luottorajaa on helpompi nostaa, kun (ongelmatonta) asiakkuutta on jo taustalla.

Vierailija
14/85 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä...Sinkkumies on tervetullut s-pankin asiakkaaksi, mutta luottokortista on nykyään turha heidän haaveilla

Vierailija
15/85 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä...Sinkkumies on tervetullut s-pankin asiakkaaksi, mutta luottokortista on nykyään turha heidän haaveilla

On vuosi 2012 ja sama linja näemmä jatkuu. Poikani, sinkku, vakityössä ja ihan kohtuulliset tulot ja elämä reilassa, mutta juuri tänään sai kielteisen päätöksen s-pankista. Olen kyllä aika hiton pettynyt, ettei rehellinen tavallinen ihminen enää tässä maailmassa mitään saa. Pitäis olla joku juoppopaska linnakundi, niin johan rupeis irtoon. Mutta kuten olette valottaneet, niin ehkäpä jostain muusta pankista irtoaa luottokortti vaikka sitten vähän isommalla korolla. Tulee jopa itsellä mieli testata, että saisinkohan minäkään mitään korttia kyseisestä pankista. Nämä olivat valaisevia juttuja, kun juuri mietin pankin vaihtoa s-pankkiin...

Vierailija
16/85 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankki ei perustele luottopäätöksiä

Vierailija
17/85 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 2v sitten s-visa 1400e luottorajalla ja oli äp-rahalla(1070ekk brutto) ja yh.na olin tuolloin. ja mulla oli kaikenlisäks 2 muutakin luottokorttia.

Vierailija
18/85 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät opintosuoritukset eli 90 opintopistettä korkeakoulussa ei riitä, vaan kortin myöntämiseen vaikuttaa juuri nuo seikat, jotka pankkilainen mainitsi. Lisäksi opiskelijalla on oltava tuloja, edes opintotuki, ja se on tultava saman pankin tilille, josta korttia ollaan hakemassa. Ja sinun tulee nimenomaan hakea Visaa "opiskelijana" eikä palkansaajana, jotta sinulle voidään myöntää Visa opintopisteiden perusteella.

Vierailija
19/85 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitin 4000:n rajalla, ja tuloni ovat eritätin hyvät. Ei pitäisi olla siitä kiinni ettenkö pystyisi maksamaan.

Maksuhäiriöitä ei ole.

Velkaakaan ei ole, ainoastaan opintolaina jota olen aina ajallaan maksanut.

Meni oikeasti fiilikset S-ryhmään.

Olen aikaisemmin suosinut juuri heidän liikkeitään - en enää.

Vierailija
20/85 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun musta taas tuntuu että luottokorttitarjouksia tulee joka tuutista: ota nyt tästä juuri tämä meidän kortti, nosta nyt luottorajaasi, upgreidaa visasi goldiksi jne jne

Lähinnä olen päivitellyt miten holtitonta luottokorttien jako oikein on. Onkohan linja lähiaikoina radikaalisti muuttunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme