Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita kannatustuotteeksi (vanh.yhdistys)

Vierailija
21.01.2010 |

Järjestämme yleisölle avoimen ulkoilutapahtuman. Soppatykki on. Tehtävärasteja on. Yritämme pohtia pientä kannatustuotetta, jota voisi tapahtumassa myydä ja kerätä varoja. Paikalle oletettavasti tulee paljon lapsiperheitä ja lapset nyt aina haluavat jotain mukaansa joten siihen rakoon kannattaa iskeä. Hyviä ideoita ja kokemuksia? Mikä iskisi lapsiperheisiin, sopisi sukupuoleen katsomatta, useamman ikäisillekin... Kiva, ei turhake.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saako tuotteesta tulla kuluja vai pitääkö saada itse tehtyä about nollabudjetilla...?

Vierailija
2/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä tapauksessa mielummin hankintana jotain tuotetta kuin väen vängällä yrittää saada ilmaiseksi ja talkoilla tehtyä.

t. ap

Ps poniratsastus vois olla hyvä, mieltitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa 5€ hinnaksi ja sillä saa sitten valita mieluisen t-paidan + painattaa sen? :) Paitoja saa aika halvalla kun ostaa kasan kerralla, sapluunat kestävät ikuisesti.

Vierailija
4/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tuntuu, että meillekin niitä tulee työpaikalta yms. Sen sijaan tarpeellinen, pieni ei-turhake on mielestäni heijastin. Ja niitä en ainakaan minä ole pitkään aikaan saanut mistään.

Yksinkertainen pyöreä, jossa yhdistyksenne logo tai vaikka tytön/pojan/auton/kissan tms. ääriviivat. Ei kai olisi kovin kallis ja niitä voi myydä ensi vuonnakin, jos niitä jää.

Vierailija
5/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen heijastin, minkä saa käsivarren ympärille (joko sellainen joustava, tai itsekseen käsivarren ympärille kiertyvä). Siihen voisi painattaa teidän logon.

Entäs perinteiset pikkuleipälaatikot?

Lapset voisi haluta myös vaikka hauskalla logolla varustetut sukat tai pipon/lippiksen.

Vierailija
6/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen painattamista useampikin ehdottaa?

Toisaalta joskus ne logotuotteet on jotenkin ... hmmmm ... vähemmän ihania. Ei mua oikein innosta käyttää jotain heijastinta, jossa lukee vaikka että Peräkylän Selkävaivaiset Ry tms.

Vierailija
7/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peräkylän Selkävaivaiset Ry tms."

Vierailija
8/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peräkylän Selkävaivaiset Ry tms."

Tuon tapaisia nimiä olen vaan joissain kannatustuotteissa nähnyt. Tuskin kovin paljon myyvempi on "Peräkylän Vanhempainyhdistys" nimenä...

Vierailija
9/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitettu seinäkalenteri.

Varmasti menee kaupaksi, ainakin näin alkuvuodesta.

Vierailija
10/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voivat ostaa muutkin ulkoilijat kuin vain tapahtumaan osallistujat.

Pienistä puroista kasvaa...

Arpajaiset jos teille on suhteita yrityksiin, joista mahdollisuus saada pieniä (tai isoja) yrityslahjoja tms.

Vierailija
11/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne vaan leipomaan kaikkia herkkuja, lisäksi kahvia ja mehua. Ja tosiaan arpajaiset on aina ihan ykkösjuttu, niillä saa kerättyä helposti rahaa. Eiköhän niitä arpajaisvoittoja saa kerättyä suht helposti lasten vanhempien työpaikoilta jne.

Vierailija
12/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitettu seinäkalenteri.

Varmasti menee kaupaksi, ainakin näin alkuvuodesta.

Vierailija
13/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee mieleen sateenvarjo?? Tai vastaavasti vaikka (kertis)sadetakki? Kylkeen joku pieni yhdistyksen logo, jos jostain firmasta on mahdollisuus sellaisia tilata... Ainakin olisi ihan tapeellinen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan