Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdään " läskisoossia" ?

Vierailija
13.01.2006 |

lihat ruskistetaan ja laitetaan kattilaan. sipulia ja pippuria. mitä muuta?

jauhoja jonnekin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

½ kg sianlihaa

sipulia

1 dl vehnäjauhoja

1 l vettä tai lihalientä

suolaa

maustepippuria





Suikaloi lihat pieneksi ja hienonna sipuli.

Ruskista lihat ja lisää jauhot.

Ruskista myös jauhot.

Lisää sipuli ja kääntele hetken aikaa.

Lisää neste ja hauduta mielellään ainakin tunnin ajan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä