Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa,e ttä on asiantuntijatehtävissä?

Vierailija
08.03.2010 |

Täällä niin moneen otteeseen on tullut esille tuollainen toimenkuva, joten valaiskaapa nyt millaisissa hommissa olette, mitä teette konkreettisesti, nimike tms?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä olen konsultti

Vierailija
2/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen erään ohjelmiston tuessa. eli jos käyttäjällä on ongelmia, eikä kukaan osaa auttaa, voi soittaa mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on korkeakoulutetusta vaativaa (ainakin paperilla), pääasiassa ajatustyötä ja tosiaan yleensä ei varsinaisesti esimiestyötä, vaan pääpaino on siinä tekemisessä eikä ihmisten johtamisessa.

Minä esimerkiksi olen tutkija (totori koulutukseltani) ja toimenkuva on juuri tuollainen pääasiassa tietokoneella tutkimusongelmaa ratkova ja tuloksista raportoiva.

Vierailija
4/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on korkeakoulutetusta vaativaa (ainakin paperilla), pääasiassa ajatustyötä ja tosiaan yleensä ei varsinaisesti esimiestyötä, vaan pääpaino on siinä tekemisessä eikä ihmisten johtamisessa.

Minä esimerkiksi olen tutkija (totori koulutukseltani) ja toimenkuva on juuri tuollainen pääasiassa tietokoneella tutkimusongelmaa ratkova ja tuloksista raportoiva.

käynyt.

Vierailija
5/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa myös helppoa asiantuntijatyötä?

Kuka tällaisen termin on keksinyt ja milloin? Voiko sitä käyttää joka alalle? Voika kuka tahansa nimittää itsensä asiantuntijaksi?

Onko esim. lääkäri asiantuntija, entä tuomari? Entäs pappi?

Kuka on asiantuntija?

Kuka määrittää vaativuuden?

(suoraan sanottuna mielestäni aika nolo titteli)

Vierailija
6/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset