Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa,e ttä on asiantuntijatehtävissä?

Vierailija
08.03.2010 |

Täällä niin moneen otteeseen on tullut esille tuollainen toimenkuva, joten valaiskaapa nyt millaisissa hommissa olette, mitä teette konkreettisesti, nimike tms?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani on ainoa laatuaan Suomessa ja meillä n. 75 pros työntekijöistä tekee työtä, johon ei muualla törmää. Tämän takia työpaikkani on ns. asiantuntijayritys ja me asiantuntijoita.

Vierailija
42/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaus ei kylläkään ole erityisen asiantuntijatasoa, piirun verran alle 3000 e/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroasiantuntija. Erikoistunut tietyn alan verotukseen, esim yritysverotukseen, perhe- ja perintöverotukseen tai maatalousverotukseen.

Kaavoitusinsinööri

Sivistystoimentarkastaja

Sosiaalitoimentarkastaja

Ympäristötarkastaja

Ylitarkastaja. Hallinnon yleisnimike juuri asiantuntijatyölle. Ei alaisia, ei esimiesvastuuta, mutta vastuu omasta alastaan.

Vierailija
44/45 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekkin pohtinut kun nimike on tuotannonsuunnittelija ja käytän työssäni useita erilaisia ohjelmia työvälineenä että onko tämä asiantuntijatyötä kuin muilla ei näihin osaamista ole. Opastan myös muita yhden ohjelman käyttöön niiltä osin kuin ohjelmaa työssään tarvitsevat.  Asiantuntijatehtävästä omalla kohdallani en ole koskaan esimiehen kuullut puhuvan vaikka juuri sitähän se on jos esimieskään ei osaa ohjelmaa käyttää näin ajattelen.Tehtävän vaativuuden arviointia ei ole tehty vaikka olen sen perään kysellyt. Palkka noin 3000 euroa. 

Vierailija
45/45 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asiantuntijat ovat oman tehtävänsä asiantuntijoita, heillä on tietty vastuualue, jonka puitteissa tekevät töitä, tietävät hommasta paljon ja osaavat suunnitella, päivittää, koodata, asentaa jne. riippuen tehtävästä. Heillä ei ole esimiesvastuuta, tiiminvetovastuu voi olla.

Itse taas vedän tällaista yksikköä, jossa näitä asiantuntijoita työskentelee. En ole korkeasti koulutettu ja enkä minkään alueen asiantuntija vaan ymmärrän ylätasolla asiat ja mulla on sitten myös henkilöesimiehen vastuut, taloudellinen vastuu, vastaan strategian jalkauttamisesta ja toteuttamisesta, sopimusvastuut jne. 

Näin it-alalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi