Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut miehesi rajuin reaktio hänen suututtuaan?

Vierailija
12.01.2006 |

Meillä on vain ääni kohonnut hiukan. Muita reaktioita en ole toistaiseksi nähnyt..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole paiskonut esineitä, lyönyt mua tai seinää tms. ja jos sen tekisi, saisi muuttaa muualle sen jälkeen!

Vierailija
2/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyönyt mm. ikkunan rikki, oveen reiän, seinään reiän. Rikkonut tavaroita esim. kännykän heitti seinään ja löi kitaran lattiaan mäsäksi. Käynyt käsiksi, ikinä ei ole lyönyt, lähinnä repinyt. Kerran nosti seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies yritti pelotella mua ja oli lyövinään mua puukolla takapuoleen. Liikahdin ja puukko osuikin minuun, ei tullut kuitenkaan haavaa, mutta pikkuisen pisti. Mieskin säikähti kun se puukko osuikin.

Vierailija
4/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oveen. Paiskaa oven kiinni, kiroilee ja haukkuu mua. Ajoi mua takaa kuuman paistinpannun kanssa : (((

Vierailija
5/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pelkään miestäni, kun on maistissa ja suuttuu. olen huomannut (olen itse oikea rääväsuu...) että paras olla silloin ite hiljaa ja poistua paikalta. mutta ei tästä kauaa ole, kun ukko heitti puhelimen paskaksi ja haukkui mut siinä sanalla. siis yleensäkin pahinta meillä on miehen suuttuessa kuulla mitä sillä on sanottavaa. en tahdo kuulla, kun ne kummittelee mielessä sitten kauan, vaikka mies leppyessään sanookin, ettei ole tarkoittanut sanomisiaan.

Vierailija
6/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tosi pelottavan ja uhkaavan näköiseksi muttei lyö. Kerran on nostanut seinää vasten ja silloin pelkäsin. Ei myönnä asiaa vieläkään...väittää ettei nostanu vaan jutteli mulle vaan seinää vasten...

Kännissä pelkään jos on kireällä päällä..en tiedä miksi menee humalassa inhottavaksi ja hyökkääväksi. Kerran heitti mut ulos syksyllä ilman päällysvaatteita kun suuttui mulle. Onneksi avas oven ja tunkeuduin väkisin sisälle. Silloin aattelin erota mutta käytiin parisuhdeneuvonnassa ja tilanteet saatiin auki. Enää ei vastaavia tilanteita ole tullut. En jaksaisikaan sellaista pelkäämistä.

Vierailija
7/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntä korottaa ääntään, jo tästä saan itse paniikki kohtauksen ja alan täristä ja vapista... lapsuudessa on ammuttu haulikolla sisällä ja ketseltu vieressä kun äitiä hakataan ja on oma nahka pitänyt pelastaa lähtemällä ulos pakkaseen yökkäri päällä juoksemaan karkuun...

Vierailija
8/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten muista että olisi oikeasti edes ikinä suuttunut. Aika tasainen tyyppi....

Vierailija
9/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran leikkasi mun Marimekon(!!!!) verhoon silmänreiät ja veti sen verhon päällensä ja hyppäsi ulkovajasta huutaen esiin. Toisen kerran teki sellaisen tempun, että laittoi leipäveitsen kainaloon ja ruiskutti päälle ketshuppia. Hän tuli sivuprofiiliaan esitellen huoneeseen (näytti muuten aivan aidolta) ja vaikeroi, että " tein tämän sinun tähtesi" .

Vierailija
10/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miksi ihmeessä sun on täytyny soittaa poliisit????????????????????

Vierailija
11/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iso riita sit ja humalariita... ohhoijaa... saa ihan mielettömiä raivareita... kerran soitin poliisit kun kävi kiinni rapussa muhun... ei lyöny vaan paisko pitkin rappua...

No eroa olen ottamassa jokatapauksessa... että sama kai mitä tuo tekee?

Vierailija
12/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

putka, potka, parka, pirka?

Vierailija
13/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasta oli noin puolen vuoden jakso pari vuotta sitten. Nyt ei ole pariin vuoteen kuin huutanu ja kiroillu. En aio erota enkä olis kehdannu mitään poliiseja sotkea asiaan. Syytän itseäni kaikesta - mitäs ärsytin.

Vierailija
14/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpaan tuli ja sen jälkeen oli ex

Vierailija
15/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies saattaa korottaa hiukan ääntään ja alkaa mököttämään. :) Exän koottuja sekoiluja sitten:

*Hajottanut 3kännykkää paiskaamalla seinään

*Hajottanut valokuvakehyksiä ja tauluja paiskomalla niitä

*Särkenyt astioita

*Hajottanut auton ratin lyömällä siihen

*Potkaissut peltiä autosta ruttuun

*Murtanut kätensä kun löi tiiliseinään

*Tehnyt reiän seinään ja oveen lapsuudenkodissaan

*Vetänyt hiuksista minua

*Repinyt käsistä yms.

*Uhannut tappaa itsensä jos jätän hänet

*Käynyt äitiinsä käsiksi kun yritti tulla riitamme väliin

lista on loputon. kunnon sika.

Vierailija
16/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin väärin otsikon näin:

Mikä on ollut miehesi rajuin erektio hänen suututtuaan?

;)

Vierailija
17/37 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-rikkonut kotimme ikkunan

-rikkonut automme ikkunan

-rikkonut puhelimia

-repinyt pari paitaa

-hajottanut lapsen leluja (lapsi ei ONNEKSI paikalla!)

-hajottanut sängyn

-nostanut mut seinälle

-pettänyt mua

Vierailija
18/37 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riidan päätteeksi mies sylkäisi minua kasvoihin:(

Vierailija
19/37 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin seuraavana päivänä heittäväni sitten videot siihen oveen ; )

Sitä päivää ei ole tullut vieläkään, on tuo isäntä viilee kun viilipytty.

Koskaan ei ole naistä lyönyt eikä kuulema lyö, poistuu mielummin paikalta : )

Vierailija
20/37 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

räyhää, kiroilee ja uhkailee kaikella, mikä minua harmittaa. Sitten lähtee rauhoittumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan