Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut miehesi rajuin reaktio hänen suututtuaan?

Vierailija
12.01.2006 |

Meillä on vain ääni kohonnut hiukan. Muita reaktioita en ole toistaiseksi nähnyt..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 2 kertaa käskenyt painumaan vittuun. Molemmat sellaisia pinna-kireellä-kun-lapsi-huutanut-pitkään (ei ollut kipeänä)

Vierailija
22/37 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikä meni kyllä ihan hiljaseksi. En ole ikinä nähnyt hänen itkevän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittänyt tuhkakupilla oveen reiän, lyönyt nyrkillä ainakin 4 ovea rikki. 2 kertaa lyönyt auton taustapeilin rikki, viimeeksi meni tuulilasikin (käsi aukesi samalla) Heittänyt olohuoneen pöydän 2 kertaa nurin, molemmilla kerroilla lasi rikki. Lyönyt nyrkillä lasipöydän läpi, kännyköitä heitellyt, kaukosäätimiä jne.jne, minua on vain töninyt ja huutanut.

Vierailija
24/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tosi raivona saattanut paiskata kaukosäätimen tms. maahan tai lyödä seinää tai paiskata oven.

Vierailija
25/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, silloin hän oli nuori. Nyt on jo rauhoittunut. Nykyisin vaan huutaa ja lähtee tupakalle ovet paukkuen.

Vierailija
26/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain. Minuun ei koske. Ilmoitin hyvissä ajoin, että jos koskee niin menen suoraan tekeen rikosilmoituksen. En tiedä olisko muutenkaan koskenut. Tuskin. Ei sitä varmaan noita jotka oikeasti lyövät mitkään uhkailut rajoita. Miksi te ette muuten ole tehneet rikosilmoituksia? Kai te nyt silloin teette jos teiltä auto varastetaan?

Vierailija
27/37 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin, että verisuonet pullottaa päässä, on lyönyt jotain pöytää tms. ja puhisten ja karjuen ollut ihan räjähtämäisillään. Kuitenkin ollut silloinkin niin järkevä, että rauhassa tuulettanut raivoaan itekseen, eikä mennyt vaikkapa haastamaan tappelua. Siis ei ole ollut minuun taikka perheeseen kohdistunutta, vaan ihan aiheesta suuttunut aina. Antanut sitten kuitenkin minun esim. soittaa poliisit asiasta, sen sijaan, että olisi itse tehnyt mitään tyhmää.

Meidän harvoissa ja pienissä riidoissa mies ei ole kuin joskus ehkä korottanut vähän ääntään ja sitten murjottanut hetkisen.

Vierailija
28/37 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tietokone menee rikki tai joku tärkeä tiedosto ei tallennukaan kunnolla?

Nyt usko, kun sanon: Katkaise kierre, ennen kuin se pahenee. Seuraavaksi voi alkaa vaikka peukaloimaan palomuurin asetuksia tai jotain kamalaa...!

Ihme hulluja teillä miehinä.

Vierailija:

Sammutti tietokoneen väärin.

Vierailija
29/37 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis tiedä, että mieheni käyttäytyy hieman väkivaltaisesti suuttuessaan todella pahasti. Ehkä mäkin olen niin pahasuinen että soitan suutani kunnes hänellä menee hermot!

Tosin hän on muutaman kerran käynyt päälle vaikka en ole tehnyt hänelle oikeastaan mitään...esim. toisessa huoneessa huusin lapsille kun eivät suostuneet menemään nukkumaan , tuli ukko huoneeseen ja nosti mut seinälle kurkusta toinen nyrkki ilmassa ja uhkasi lyödä, Selitys oli että luuli mun lyöneen lastamme...kuvitelkaa!!! =(

En koskaan voisi satuttaa lapsiamme väkivaltaisesti, itse huudan joskus kyllä mutta en satuta fyysisesti!

Koskaan ei ukko ole mua suoraan päin pläsiä lyönyt, mutta kaikenlaista muuta kurjaa tönimistä ja paiskomista yms.

Hänen lapsuudenkodissa on käytetty väkivaltaa ja uskon tämän piirteen pohjautuvan sieltä! =((

Vierailija
30/37 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestään " jalon" selityksen sille, että sai raivarin ilman syytä....

Toisaalta, on aika törkeää, että hän edes olettaa tuollaista ilman että mitään on ikinä tapahtunut. Ja koomista, että joku nostaa seinälle ja uhkaa lyödä tuollaisessta tilanteessa (jos se olisi totta), siinäpä hyvä esimerkki, että älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon...

Mä olisin suuttunut hirveästi tuosta SELITYKSESTÄ, ja miehen tyhmyydestä. Toisaalta, sitä kannattaa tosiaan vähän varoa, ts. tehdä selväksi, että seuraavasta tönimisestä tulee ero. Se on tapa alistaa.

Vierailija
31/37 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sanoo jotain äkäistä tai tuhisee ja tupisee, ylleensä vain minä suutun ja raivoan ja saan siis riidellä itekseni. Uskokaa, sekin on TODELLA raivostuttavaa.

Vierailija
32/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puhuu sitten vasta, kun mä olen pyytänyt anteeksi, olipa syy kummassa hyvänsä kun tulee erimielisyyttä.

Aika lievää minusta, kun ei se huuda edes.

Vierailija
33/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä teki pari kertaa nuorempana kuumakallena. :) Nykyään on meistä kahdesta aina se fiksumpi (hitto!), joka pyytää anteeksi ja haluaa jutella asiat selväksi nälvimisen sijaan. Mutta en mä paljon tule jäljessä. :)

Vierailija
34/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen lihaksensa myös paisuvat ja vaatteet repeytyvät. kasvot myöskin muuttuvat pelottavan näköisiksi!

Vierailija
35/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi sen vakavempaa.

Vierailija
36/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik olihan se silloin ihan kauheeta,mut nyt voi jo nauraa..

eli mies heitti telkkarin seinään.oli ihan tuusan nuuskana.

mä olin siin vaihees lähteny pois,ku oli ihan turha riita.et en onneks nähny sitä,mut oli kyl kaikkien aikojen pahin riita.

se oli tosi kännissä silloin..ei asuttu viel yhessä silloin,joten ihan oman telkkarinsa hajotti.ei mun omaisuuteen koskis.

no mut silloin oli muutenki menny vähän perseelleen.nyt on menny jo kauan aikaa tosi hyvin samaisen miehen kans.enkä kyllä irti päästäis,vaik vähän tulinen onkin:) eikä oo sen jälkeen tavaroita hajottanu.

Vierailija
37/37 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies Huutaa,paiskannut mut pariin otteeseen maahan, nostanut kurkusta seinälle...onhan noita jos jonkinmoisia. Hieman väkivaltainen on ja riidellessä pelkään häntä hieman... =(

Muuten on todella ihana aviomies.