Kun elämä romahtaa sekunnissa!!
Hei!
En tiedä oikein mihin kirjoittaa, mutta kirjoitan tänne, koska jonnekkin on saatava purkautua!! Elämä ja ajatukset ovat tällä hetkellä niin sekaisin, että tuntuu että tuskan määrä on rajaton....
Koin eilen elämä kauheimman päivän, jota en osannut odottaa edes pahimpaan painajaisuneeni! Yritän sopertaa nyt jotain lyhykäisyydessä..Olemme olleet 10 vuotta mieheni kanssa yhdessä, kaikki ollut aina loistavasti(?) niin ainakin minulla ja niin kuulemma hänelläkin. Nyt hän sitten on ollut muutaman päivän omissa ajatuksissaan ja arvasin heti, että jotain on pakko olla! Koska kaikki ennallaan tähän saakka ja yht äkkiä mies on aivan eri. Kysyin eilen häneltä että oletko kenties ihastunut toiseen naiseen? ja en koskaan, en ikimaailmassa olisi uskonut, että hän vastaa " näin on valitettavasti käynyt, olen äärimmäisen pahoillani"
Haukoin happea, itkin, huusin, hypin, löin päätäni seinään ja huusin ja huusin vaan....Mä en voi uskoa tätä todeksi, sanoin sille miljoona kertaa...kysyin kuinka hän VOI tehdä mulle näin ja hän ei osaa selittää. Kertoi kuinka paljon hän rakastaa minua, ei halua minua menettää ja kuinka paskana hän itsekkin on. Hänellä ei ole ollut fyysistä kontaktia tähän naiseen, hän on tavannut sen ravintolassa ja soittanut sille naiselle kahdesti ja sen jälkeen ei ole soittanut,koska on tajunnut tekosensa, mitä on tekemässä. Hän ei voi ymmärtää ja antaa iselleen anteeksi, kuinka hän on noin voinut toimia, mutta kun tekosiaan ei enää tekemättömäksi saa!! Hän ei todellakaan halua erota, on tajunnut jo satuttavansa mua ihan tarpeeksi. Kysyin häneltä, että mitä ihmettä sulta puuttuu, että teit noin, mutta kun häneltä ei puutu mitään ja hän on onnellinen ja hän ei ymmärrä miten näin kävi.
Mun maailma ja kaikki unelmat romahti, sydän on pakahtua tuskan määrään, olen vihainen, surullinen, rikki, pettynyt, nöyryytetty, olen väsynyt, voimaton ja EN YKSINKERTAISESTI TIEDÄ MITÄ TEEN???? Mä rakastan mun miestä, ei kukaan 10:nen avioliitto vuoden jälkeen voi sanoa kuullessaan tälläistä, että Bling, nyt loppu rakkaus, kun menit toiseen ihmiseen ihastumaan! Vittu mä en käsitä, miten ihminen VOI selvitä tälläisestä täysjärkisenä ja miten voin luottaa enään, jos päätän antaa anteeksi?Kauan menee aikaa, kunnes saan ajatukset normalisoitumaan, kauan menee aikaa, että revitty sydän palaa ennalleen, kauan tätä tuskaa jatkuu??????
Anteeksi, kirjoitukseni on sekava, mutta niin on mielikin...
t.pettynyt, joka on niin revitty rirkki ja hajalle, ette ei mitään rajaa....mä en kestä, onko kellään jotain lohduttavaa ja yhtään oikeaa sanaa....Miten voin selvitä?
Sen vaan tajusin, että luottamuksen voi menettää sekunnissa, mutta kuinka kauan menee saada se takaisin?
Itkettä niiiiiiin paljon....
Kiitos että sain edes hieman purkaa, vaikka valvotun yö jälkeen ajatukset ovatkin ihan sekaisin.
Itse sain muutama viikko sitten tietää, että mies on tapaillut erästä naista salaa, ollut jopa yötä. Sain kuulla sen miehen tyttäreltä, 5v... mies oli pyytänyt lastaan valehtelemaan minulle.
mies pyysi anteeksi ja sanoi että ovat vain kavereita, että kaipasi juttuseuraa koska me emme muka keskustele. Hän sanoi poistaneensa naisen numeron kännykästään. En tiedä vieläkään uskonko tuohon selitykseen. Olemme uusperhe, ja olleet vasta vähän aikaa yhdessä...(pari vuotta) Tänään mies lähti kahville aamulla ja hänen piti tulla jo ajat sitten, mutta laittoi äsken viestin että tulee vasta kahdeksalta. Ja ilmeisesti pitäisi uskoa ettei hän tapaa tätä naista? Rakastan miestä, mutta en luota... ja miksi pitäisikään? Jotenkin pitäisi saada vaan elämä raiteilleen...