Seksiä liian isokokoisen miehen kanssa?
Kiinnostaisi eräs mies, jolla penis valitettavasti liian iso! Ympärys 17cm. Ajatuskin noin paksusta tekee pahaa. Mikä neuvoksi? Unohdanko miehen?
Kommentit (8)
Vierailija:
Ympärys 17cm.
Siis halkaisija jotain 5,5cm? Olutpullon halk. on 6cm, eli sillä voit testata ensin.
Mittasitko itse? Varmasti yksi ainakin Suomen suurimmista peniksistä.
No, on se kyllä tosi paksu!
Mun vakiopanolla oli kyllä juuresta hieman paksumpi, mutta varressa " vain" jotain 15 cm. Mielestäni tuntuu erittäin hyvältä! :))) Olen jäänyt koukkuun tähän mieheen, koska valitettavasti kaikki muut miehet tuntuvat häneen verrattuna prinssinakeilta... Enkä ole edes ainoa vakiopano tälle miehelle eli hänellä naisia riittää! Enkä yhtään ihmettele...
Täälläkin ympärys 15cm!!! Olen siis haluttua tavaraa :D
Kaikki vaan joukolla kokeilemaan, varokaa vaan tai jäätte koukkuun!
Vierailija:
No, on se kyllä tosi paksu!Mun vakiopanolla oli kyllä juuresta hieman paksumpi, mutta varressa " vain" jotain 15 cm. Mielestäni tuntuu erittäin hyvältä! :))) Olen jäänyt koukkuun tähän mieheen, koska valitettavasti kaikki muut miehet tuntuvat häneen verrattuna prinssinakeilta... Enkä ole edes ainoa vakiopano tälle miehelle eli hänellä naisia riittää! Enkä yhtään ihmettele...
Vielä kun löytäisi jostain noin hyvin varustellun ja sitoutumiskykyisen miehen.... :)
4
Minulla on mies, jolla on 6 cm paksu ja 17 cm pitkä penis. Ja kyllä, paksuuden olen mitannut työntömitalla, mies itse ehdotti. Tuntuu todella nautinnolliselta. Tosin on todettava, että parhaalta tuntuu runsaan liukasteen kanssa. Ja se on totta, että aiemmat eivät ole tuntuneet näin hyvältä!
ellei 17cm ympäryysmitaltaan olevalla kullilla voi naida. Niin tiukka on tosi harvinaisuus.
Johan on taas paskaa, siis tiedät miehen peniksen ympärysmitan sentin tarkkuudella ennen seksin harrastamista :D Mistä näitä sikiää?
Anna mennä vaan. Muutaman testikerran jälkeen tiedät onko liian iso vai ei.