Hyviä huonepelejä/ongelmanratkasujuttuja, niinkun esim. lauttapeli oli
Onko kellään tiedossa kivoja älyä vaativia ajakulutuspelejä? Niinkun esim. se lauttapeli oli ja sit jos tiedätte niitä " Crimson-room-pelejä" niin vastaavia sellasia (http://www.fasco-csc.com/). Ei sellasia tavallisia pelejä vaan sellasia ongelmanratkasujuttuja, ne on kivoja=)
Kommentit (79)
Vierailija:
osaatko antaa vinkkejä
Mulla on/oli
*Omena
*Muki
*Kukkaruukku
*joku naru tai johto
*Salkku
*kaukosäädin
*kirje
*hohtimet
Söin omenan ja istutin sen sisällä olevan siemenen ruukkuun. Otin kupilla vettä akvaariosta ja kaadoin ruukkuun.
Nyt en tiedä mitä pitäis tehdä..
en pääse nukkumaan ennenku se on menty läpi... kello sentään jo yli 1
sieltä saa avaimen, sit sen jälkee patterit takas kelloon ja tietokoneelle, sit saa asiakirjan tulkattua. mut älä avaa vie salkkua ennenku oot tutkinu sen asiakirjan tarkkaan. salkus on pommi ja 2 min aikaa ratkasta se sen asiakirjan avulla
ap
ps. itekkin teen sitä vielä
siis molemmat patterit, toisen saa kellosta kun avaa sen ruuvarilla ja ruuvarin saa taas auki kassalippaasta, koneelta saa kukan kasvatusohjeet, kassalippaan saa auki kun johtoa vääntää tongeilla hmm.. mitäs vielä...tässä siis ohjeita ennen kun voi tehdä noi äskeset eli kasvattaa kukan jne.
ap
ja siis tietokoneen saat auki ekalla kerralla niin ku värität punasella ja valkosella ne ruudut niinkun on viisarit kellossa. täs nyt aika paljon ohjeita=)
ap
miten sait kaadettua mukissa olevan veden ruukkuun
niitä ruutuja, kaksi kertaa ni tulee punanen, kerran ni tulee valkonen. sit. sit ku oot täyttäny mukin vedellä akvaarios ni otat ruukun ja klikkaat about item se auki siihen ruudulle, sit klikkaat vaan kerran mukia ja sit samantien klikkaat ruukkua ni se sanoo et se on kasteltu, lämpötilan pitää olla oikee eli siit " kakesta" säädät lämpöö niinkun koneella neuvottiin ja kastelet kukkaa pariin kertaan
Sinulla pitäisi siis olla löytyneenä kaukosäädin, pikkuavain, moottoripyörän avain, sininen, keltainen, punainen ja violetti siru, kaksi lapunpuolikasta, violetit palikat, kiikari, lampputeline, lamppu, pitkä keppi, naula, peili, numeroyhdistelmä (tulikohan kaikki)
Osa tavaroista löytyy sinisen oven takaa (sinisen oven löydät, kun morsetat sinisellä ja punaisella nappulalla OPEN, morseaakkoset taas löytyvät lapunpuolikkaista).
Mä oon yrittänyt naputella vaikka mitä, mutta ei onnaa..
Jotain puhuttiin lämpötilasta, mutta mitä siinä oikein tarkoitettiin?
ja miten kaukosäätimen saa päälle? sanoo vaan että ei nappuloista tapahtunut mitään
kiitti
löytykö jo ruuvari? on siellä hyllyn laatikossa
Kun olet saanut avaimen, laita paristo takaisin kelloon niin aika muuttuu.
ja laita ne kakeen ja paina on ni se menee päälle. sit level 2 pääsee kun oot kasvattanu kukan ni otat siitä " kakesta" patterit pois ja laitat takas kelloon ja katot mitä se kello sit näyttää ja sen mukaan avaat taas tietokoneen
kun on syöttänyt siihen sen luvun niin mitä pitää painaa että se hyväksyy sen? Ruksia vaan vai
koska toi kasvi on valmis siihen 18 luvun asentamiseen
Ohjeet on saatu kryptattua, mutta salkusta ei ole hajuakaan!
kaikki tavarat olen mielestäni löytänyt. Mitä nyt pitää tehdä