Hyviä huonepelejä/ongelmanratkasujuttuja, niinkun esim. lauttapeli oli
Onko kellään tiedossa kivoja älyä vaativia ajakulutuspelejä? Niinkun esim. se lauttapeli oli ja sit jos tiedätte niitä " Crimson-room-pelejä" niin vastaavia sellasia (http://www.fasco-csc.com/). Ei sellasia tavallisia pelejä vaan sellasia ongelmanratkasujuttuja, ne on kivoja=)
Kommentit (79)
Mulla räjähti se pommi enkä kyllä alota alusta..
Pakko kyllä huomenna tulla taas jatkamaan.
Vink Vink..neljäs sivu näkyy kun sammuttaa valot;)
on salkku, mikäli tarkotat nyt salkkua joka on täs " sohvapelissä"
avataan se laattaa niiden koodien ohjeiden mukaan. ruuvin voi avata aina kun palaa vihreä valo. sit sen alla on johtoja...ja niihinki löytyy ohjeet papereistä=) tsemppiä! Nyt on kyl aika paljon ohjeita tullut annettua tähän peliin=)
Ilmeisesti aloitettava alusta, mutta ei enää tänä yönä...
mulla vaan pieni varsi ja 2 lehteä
kasvaa kunnon tomaatti (kai se on tomaatti=), leiki vaan viherpeukaloa=) eli kastele ja vaihtele lämpötilaa
Mä oon löytäny ny kaks avainta, jolla noi laatikot sai auki. Sormuksen, joka sopii tohon laatikkoon, videokasetin, cd kotelon, asiakirjan, avaimen ja johdon, jolla ton cdsoitin sai virtaa. Mitä muuta löytyy ja mistä?
vaikka oon kastellut ja vaihdellut lämpötilaa
Vierailija:
Mä oon löytäny ny kaks avainta, jolla noi laatikot sai auki. Sormuksen, joka sopii tohon laatikkoon, videokasetin, cd kotelon, asiakirjan, avaimen ja johdon, jolla ton cdsoitin sai virtaa. Mitä muuta löytyy ja mistä?
Jotta saisit laatikon auki, pitää sinulla olla kaksi sormusta ja tikku. Laatikon sisään pitää laittaa videokasetti ja patteri. Kun laatikko on valmis, tulee videofilmi. Videofilmin lopussa ukkeli vilkuttaa rastia. Odota, että video menee loppuun asti, sen jälkeen klikkaa paljastuvaa seinää ruksin kohdalta rauhallisesti kolme kertaa. Näin pääset kassakaapille. Kassakaapin numeroyhdistelmän saat lapulta löytyvästä URL:sta.
Olehan katsonut sängyn taakse ja sängyn päätyyn. Heiluttele verhoa, niin jotain putoaa.
vihjeitä on yhteensä 12 muistaakseni. eli tarvit sen " videotykin" kasetin, patterin, piuhat, paperin jossa vihje, cd:n (jolla ei tee kyl muistaakseni mitään mitään) 3 kpl avaimia, keppi, 2 sormusta. yhdistele vihjeitä toisiinsa. ja hyödynnä lapussa oleva nettiosote.
Kyl se kasvi kasvaa ja sieltä saa avaimen, jolla saa salkun auki
ja patteri on sängyssä molemmat, toinen sängyn päädys ja toinen siel seinän ja patjan välissä
saatte pärjätä omillanne, tämä lähtee nyt nukkumaan! Tsemppiä punaiseen huoneeseen ja onnea sinulle joka pommin kanssa taituroit=) se meinaan nyppii jos se räjähtää ja kuolet=)
Vierailija:
ja patteri on sängyssä molemmat, toinen sängyn päädys ja toinen siel seinän ja patjan välissä
nyt vielä laitan... klikkaile enemmänki sängyn päätyseinää ja sit sielt toisesta päädystä vähän niinkun lattian paikkeilta ni se kuva humpsahtaa sinne seinän viereen. Mut öitä=)
nyt näkyy jo tomaatin punainen hedelmä mutta pitääkö sen vielä kasvaa? Sitä ei pysty kastelemaankaan enää
mihin tonkeja tarvitaan
tomaattia, saat avaimen. se on iha oikeen kokonen nyt
Vierailija:
nyt vielä laitan... klikkaile enemmänki sängyn päätyseinää ja sit sielt toisesta päädystä vähän niinkun lattian paikkeilta ni se kuva humpsahtaa sinne seinän viereen. Mut öitä=)
sieltä yläkulmasta otat sen vaan pois, mä en ihan tarkkaan tiiä mite ne lämpötilat kuuluis olla mut mä renkkasin ees taas 18 ja 30 ja kastelin aina välillä ni sit se yhtäkkiä kasvo. ja se ruukku pitää ottaa välil pois näkyvistä siitä tai niin ettei se ole suurena siinä