Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä huonepelejä/ongelmanratkasujuttuja, niinkun esim. lauttapeli oli

Vierailija
08.01.2006 |

Onko kellään tiedossa kivoja älyä vaativia ajakulutuspelejä? Niinkun esim. se lauttapeli oli ja sit jos tiedätte niitä " Crimson-room-pelejä" niin vastaavia sellasia (http://www.fasco-csc.com/). Ei sellasia tavallisia pelejä vaan sellasia ongelmanratkasujuttuja, ne on kivoja=)

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä yläkulmasta otat sen vaan pois, mä en ihan tarkkaan tiiä mite ne lämpötilat kuuluis olla mut mä renkkasin ees taas 18 ja 30 ja kastelin aina välillä ni sit se yhtäkkiä kasvo. ja se ruukku pitää ottaa välil pois näkyvistä siitä tai niin ettei se ole suurena siinä

Vierailija
62/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla räjähti se pommi enkä kyllä alota alusta..

Pakko kyllä huomenna tulla taas jatkamaan.

Vink Vink..neljäs sivu näkyy kun sammuttaa valot;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on salkku, mikäli tarkotat nyt salkkua joka on täs " sohvapelissä"

Vierailija
64/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avataan se laattaa niiden koodien ohjeiden mukaan. ruuvin voi avata aina kun palaa vihreä valo. sit sen alla on johtoja...ja niihinki löytyy ohjeet papereistä=) tsemppiä! Nyt on kyl aika paljon ohjeita tullut annettua tähän peliin=)

Vierailija
65/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aloitettava alusta, mutta ei enää tänä yönä...

Vierailija
66/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan pieni varsi ja 2 lehteä

Vierailija
67/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa kunnon tomaatti (kai se on tomaatti=), leiki vaan viherpeukaloa=) eli kastele ja vaihtele lämpötilaa

Vierailija
68/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytäny ny kaks avainta, jolla noi laatikot sai auki. Sormuksen, joka sopii tohon laatikkoon, videokasetin, cd kotelon, asiakirjan, avaimen ja johdon, jolla ton cdsoitin sai virtaa. Mitä muuta löytyy ja mistä?

Vierailija
69/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oon kastellut ja vaihdellut lämpötilaa

Vierailija
70/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä oon löytäny ny kaks avainta, jolla noi laatikot sai auki. Sormuksen, joka sopii tohon laatikkoon, videokasetin, cd kotelon, asiakirjan, avaimen ja johdon, jolla ton cdsoitin sai virtaa. Mitä muuta löytyy ja mistä?

Jotta saisit laatikon auki, pitää sinulla olla kaksi sormusta ja tikku. Laatikon sisään pitää laittaa videokasetti ja patteri. Kun laatikko on valmis, tulee videofilmi. Videofilmin lopussa ukkeli vilkuttaa rastia. Odota, että video menee loppuun asti, sen jälkeen klikkaa paljastuvaa seinää ruksin kohdalta rauhallisesti kolme kertaa. Näin pääset kassakaapille. Kassakaapin numeroyhdistelmän saat lapulta löytyvästä URL:sta.

Olehan katsonut sängyn taakse ja sängyn päätyyn. Heiluttele verhoa, niin jotain putoaa.

Vierailija
71/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihjeitä on yhteensä 12 muistaakseni. eli tarvit sen " videotykin" kasetin, patterin, piuhat, paperin jossa vihje, cd:n (jolla ei tee kyl muistaakseni mitään mitään) 3 kpl avaimia, keppi, 2 sormusta. yhdistele vihjeitä toisiinsa. ja hyödynnä lapussa oleva nettiosote.

Vierailija
72/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se kasvi kasvaa ja sieltä saa avaimen, jolla saa salkun auki

Vierailija
73/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja patteri on sängyssä molemmat, toinen sängyn päädys ja toinen siel seinän ja patjan välissä

Vierailija
74/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte pärjätä omillanne, tämä lähtee nyt nukkumaan! Tsemppiä punaiseen huoneeseen ja onnea sinulle joka pommin kanssa taituroit=) se meinaan nyppii jos se räjähtää ja kuolet=)

Vierailija
75/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja patteri on sängyssä molemmat, toinen sängyn päädys ja toinen siel seinän ja patjan välissä

Vierailija
76/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vielä laitan... klikkaile enemmänki sängyn päätyseinää ja sit sielt toisesta päädystä vähän niinkun lattian paikkeilta ni se kuva humpsahtaa sinne seinän viereen. Mut öitä=)

Vierailija
77/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt näkyy jo tomaatin punainen hedelmä mutta pitääkö sen vielä kasvaa? Sitä ei pysty kastelemaankaan enää

mihin tonkeja tarvitaan

Vierailija
78/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaattia, saat avaimen. se on iha oikeen kokonen nyt

Vierailija
79/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nyt vielä laitan... klikkaile enemmänki sängyn päätyseinää ja sit sielt toisesta päädystä vähän niinkun lattian paikkeilta ni se kuva humpsahtaa sinne seinän viereen. Mut öitä=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi