Kesän laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä!
Heissan taasen! Keräsin taas tietoja aikaisemmista ketjuista (jos virheitä, niin huutakaa hep :). Kaikki jotka ilmoittautui on nyt listattu ja lisää laihduttajia otetaan mukaan, joten kaikki ovat tervetulleita. Aloittaa voi milloin vaan...punnituspäivä on maanantai (tai mikä nyt itselle parhaiten sopii :) ja höpistä saa kaikesta maan ja taivaan väliltä :)
ANGELINAKO
Alkupaino 4.6 80.6kg
13.6 78.8kg
17.6 79.2kg
25.6 79kg
2.7 78kg
Eka tavoite 70kg
Toinen 60kg
HAMPSTERI
Alkupaino 4.6 88,7kg
12.6 89.7kg
19.6 88.4kg
2.7 88.4kg
Eka tavoite 80kg
Toinen 70kg
HYPPYPOMPPU
Alkupaino 5.6 78kg
11.6 +-0
26.6 77.5kg
2.7 76.5kg
7.7 75kg
Tavoite 70kg
HENNIINA-
Aloituspaino 20.3.07: 83,3kg
Paino 5.6: 77,6kg
Välitavoite: 65kg (vuoden loppuun mennessä- ei kyllä taida onnistua)
Lopullinen tavoite: 60kg
BMI:27,5
Kokonaispudotus: -5,6kg
MATMILLI
Alkupaino 6.6 78kg
11.6 77.6kg
18.6 77.1kg
25.6 78.6kg
2.7 77.5kg
9.7 76.9kg
Eka tavote 4 kk päästä 71-72kg
Toinen tavoite 68-69kg
ROTMEE
Alkupaino 6.6 noin 70kg
11.6 69.5kg
Eka tavoite -5kg
Toinen tavoite lisää -5kg (yhteensä kymmenen)
PIPSA72
Alkupaino (huhtikuun puolivälissä) 75,2kg
10.6 paino 69,5kg
12.6 68.8kg
19.6 67.8kg
26.6 68.4kg
3.7 67.6kg
10.7 67.4kg
Tavoitepaino on n. 62kg
NOJANDA
Alkupaino 12.6 85.2kg
Tavoite alle 80kg
JUPELIUS
Alkupaino 17.6 64kg
25.6 64kg
Tavoite: heinäkuun loppuun 62 kg ja syyskuun loppuun mennessä 60 kg. Tämän jälkeen olisin sopivissa mitoissa painoindeksi noin 22
MINAMI
Alkupaino 18.6 71.9kg BMI 28,8
Tavoite 62kg eli normaalipaino
MIUH
Alkupaino 19.6 79.6kg
23.6 78kg
30.6 77.4kg
13.7 77.6kg
Tavoite -10kg lokakuun loppuun mennessä
SYYSTAMMI07
Alkupaino 24.6 73kg
5.7 74.1kg
Tavoite -10kg lokakuun loppuun mennessä
SUSSUNA
Alkupaino 24.6 90kg
5.7 88.5kg
Tavoite alle 70kg
NIKO02
Alkupaino 26.6 83kg
3.7 83.5kg
9.7 84kg
Eka tavoite alle 80kg
Lopullinen tavoite 55kg
FLIBU
Ikä 26-v
Ammatti: kotiäiti
Pituus: 173cm
Alkupaino 26.6 90kg
Tavoite 75kg
MAHTIMAHA
Alkupaino 28.6 65,4kg
Ensimmäinen tavoite 60kg (lokakuun alkuun mennessä)
Toinen tavoite 57 -55kg (jouluun mennessä)
MEXX
Alkupaino 2.7 66.3 kg
9.7 65.6kg
Pituus 165cm
Tavoite 62kg
AXXION
Lähtöpaino 2.7 69.8kg
9.7 68.2kg
Tavoite 65kg
RANNIKKA
Lähtöpaino 4.7 62kg
Tavoite alle 60kg
TOHVEE
Lähtöpaino 6.7 63kg
Pituus 160cm
Tavoitepaino 57kg. (Joskus painoin 50kg, mutta sinne en haikaile.)
NIIHAA
Aloituspaino 10.7 69,8kg
Pituus: 166cm
BM Index: 25.4
Tavoite: ainakin 60kg
BM n.21
Kommentit (41)
Pudotusta 1,9kg!! JEE! Eli aamupaino nyt 61,1kg!
Tohvee
Aloituspaino 63kg
Nyt 61,1kg
Tavoite 57kg, jos nyt alkuun edes tuon maagisen 60kg:n alle...
" -1.4kg 6 päivässä
Ihan kiva alku huomenna tulee viikko mut kerta tää on se virallinen punnitus päivä niin sitten se on mullekkin. Eli aamulla vaaka näytti 68.5kg!! Wihiiii! Ompas hauskaa. Olen ollu tiukalla kaalikeitto kuurilla parilla variaatiolla, kala ja papu. Eikä vielä maistu edes puulta. Aloitan diettinä tän laihdutuksen mutta siirryn sitten elämäntapa muutokseen pikku hiljaa. Ollu itseasiassa hauskaakin tämä laihdutus, nälkä on kyl ollu mut ei se mitään. Olen leiponut mustikoista muffinsseja ja piirakoita ja tehnyt rahkaa ym. enkä edes murua maistanut. Eli motivaatio on korkealla, toivottavasti jatkuukin näin.
Niihaa
Tsemiä muilekkin vaikeuksienkin keskellä!!!!"
Olen syönyt ja syönyt ja herkutellut ja herkutellut. Joka päivä on jokin hyvä syy ja putki ei katkea sitten millään. Tänäänkin mennään syntymäpäiville, yli huomenna toiset synttärit, viikonloppuna ystävien kanssa mökille, ensi viikolla reissuja tiedossa (hyvän ruuan kera) ja sillonkin synttäreitä kakkuineen. Tekisi mieli luovuttaa... Nim. eilen miltei paketti jäätelöä :(
Toivottavasti muilla on parempi vaihde päällä!
Olen syönyt ja syönyt ja herkutellut ja herkutellut. Joka päivä on jokin hyvä syy ja putki ei katkea sitten millään. Tänäänkin mennään syntymäpäiville, yli huomenna toiset synttärit, viikonloppuna ystävien kanssa mökille, ensi viikolla reissuja tiedossa (hyvän ruuan kera) ja sillonkin synttäreitä kakkuineen. Tekisi mieli luovuttaa... Nim. eilen miltei paketti jäätelöä :(
Toivottavasti muilla on parempi vaihde päällä!
Heissan!!
Toisaalta lohdullista lukea, että sama ongelma muillakin, vaikka en sitä kenellekään toivo!! Ei toi hiilarit-minimiin-dietti ihan onnistunut niin hyvin kuin aikaisemmalla kerralla ja paino oli tippunut vain -500g eli 65kg näytti, mutta nyt on sit sen jälkeen tullut syötyä yhtä sun toista mm. fazerin sinistä ja kotipizzan pizzaa, jotka nyt ei ihan sieltä kevyimmästä päästä ole!!! Joten jos ei nyt mitään ihmeellistä ' viisastumista' tapahdu, niin kohta on kaikki -1,2 kg takas korkojen kera:o( NYYH!
Tsemppiä muille.. meillä kyllä jääkaappi sen verran tyhjä, että nyt ei ole mahdollista enää herkutella, mutta mieli tekis vaikka mitä!!!!! Ja vieraita tulee taas huomenna.
-mexx
Voisin pinoilla teidän ryhmässä. Aloitin tossa kesällä painonpudotuksen, koska lomalla joutaa. En ole käynyt vielä vaaálla niin en tiedä onko se tuottanut tulosta. Mutta pääasia, että intoa on ja vaatteet mahtuu jo paremmin. punnitsen huomen aamuna kun tänään ihan unohdin....
Taustaa.. Minulla siis yli 10 kiloa tullut rakennusvuoden aikana, jolloin kukaan ei kattonut vauvaa ja liikunta jäi minimiin ym...selistystä. Nyt sain kesällä kipinän, koska perheemme asuu nyt täällä maalla ja aikaa on vaikka iltaisin käydä lenkillä. Ja 8 kk päässä on Espanjan matka!!!!
Ruokailen Hanna Partasen ohjeiden mukaan (olin luennolla). Ennen painonvartioilla laihduttanut. Mutta nyt näin. Vaaálla olen käynyt viimeksi 1.6, jolloin se näytti hurjat 93.4 kiloa. Olen 176 pitkä, eli pientä ylipainoa on... Jos saisi BMI:n normiksi. Se on nyt 30BMi. Mittailla voisi myös, vyötärö oli viimeksi 104cm :(. Palaan painon tuloksien kanssa huomenissa, ok???
Tervetuloa vaan porukkaan! Vaikka otsikossa puhutaan kesän laihduttajista, niin projekti jatkunee syksyllä (kokoa pienempi uutena vuotena, tai jotain...) ehkäpä sitten keväällä rantakunto 2008:na :) Taitaa vaan suurin osa olla lomalla ja koneiden ulottumattomissa tällä hetkellä :) Meillä ikävä kyllä läppärit kulkee mukana lomalla, maalla, mökillä...sanoisinko, että jo vähän riesaksi asti :P
Tässä on eilisen punnituksen tulos: paino 65.4kg eli viime viikosta -2kg.
En tiedä mitä on lähtenyt, taitaa olla nesteitä kun pudotus on noinkin suuri. Toivottavasti osa pudotuksesta ainakin pysyy. Mulla on kans motivaation kans ongelmii. Söisin tällä hetkellä vaik mitä, jos kaapissa vaan olis jotain hyvää. Ja liikunta maistuu tällä hetkellä puulta. Mutta jatketaan ja katsellaan mitä tuleman pitää....
Olimme lomailemassa pohjoisessa päin alkuviikon, mutta nyt taas takaisin rutiineissa!
Tervetuloa Ankia76! Pienet lapset, olematon liikunnanmäärä ja 10kg lisää painoa kuulostavat oikein hyviltä meriiteiltä liittyä ryhmään ;)
Pipsa72 oli tehnyt huippuviikon! Vaikka kuinka järkevästi ajatellen tietäisi, että osa on nestettä, niin tuntuuhan se painon reilu putoaminen hyvältä. Eikä se kaikki nestettä ole takuulla =)
Kesällä kyllä paino heittelee yllättävästi. Ja kaikenlaiset herkut ovat koko ajan ympärillä. Olin ihan yllättynyt, kun reissumme jälkeen kävin nyt aamulla vaa' alla, ja se näytti tismalleen samaa lukemaa kuin 1,5 vkoa sitten - eli 68,2 kg! Tuon pitämiseksi en ole kyllä tehnyt mitään.... Mutta toisaalta ehkä ähmäistyt herkut ovat kuluneet siihen, kun on viikon juossut 1-vuotiaan kannoilla kyläpaikoissa. Enpä ole ainakaan liiemmin ISTUNUT syömään ;)
Hyvää viikonloppua, ja maanantaina palaillaan " virallisin" punnitustuloksin!
Axxion
Kirjoittelen taas pitkästä aikaa.
Kävimme pienellä lomareissulla ja painoki ampaisi ylöspäin, ollen ylimmillään 90,6 kg. Nyt onneksi on alamäki alkanut, ja painoni oli juuri punnitessa 87,6. Kovaa itsekuria tämä painonpudotus vaatii, mutta eiköhän se siitä.
Tsemppiä kaikille pudottajille.
Sussuna
Kesäloma lähes vietetty, tämä viikko ja sitten arki alkaa. Kesäloma on tuonut sen, että painoni on sahannut +/- 1 kilon, eli laihistuloksia ei ole tullut :-( Tänä aamuna kuitenkin punnitsin itseni ja tulos oli 69,2 kg eli vaivaiset -300 g verrattuna edelliseen. No LUPAAN parantaa tapani, kunhan tämä loma ja " makea" elämä loppuu. Jaksan ehkä tsempata paremmin itseäni, kun en ole koko ajan vapaalla ja jääkaapin ääressä. Mutta mukana edelleen ollaan, jos vain saan.
Muutamilla teistä on kesä mennyt tosi hienosti, onneksi olkoon pudotuksistanne!
Joo lomalla lomalla... Huvittaa tää ryhmän nimi kun tietää että kesällä hitsin vaikea laihduttaa. No mäkin kävin vaaálla ja tulos olikin plussaa kesäkuusta. Joten minun alkupainoksi voi merkitäkin 95.2kiloa!!!!! Ja tällä viikolla -200...vaivaisesti! Työhousut kyllä mahtui himpun paremmin jalkaan reisistä, se on tuon juoksun ansiota. Nyt lähden lenkille. Onneksi mulla tsemi päällä liikunnan suhteen, mutta nuo kesän herkut jädet ja mansikkakakut, että.....
Tässä faktaa
Alku 16.7 95,2
Nyt 95,0
pudotus -200g
Tavoite 84kiloa ainakin...
Eli -1.4kg, aamulla vaaka näytti 67.1kg. Kivaa on vielä ollu toivottavasti tulokset jatkuu hyvänä niin pysyy motivaatio korkealla. Kaikille oikein paljon tsemppiä ja voimia!
Niihaa
Pientä plussaa tuli tälle viikolle: +600g.... Viikonloppuna oli vieraita, ja syytä painonlisäykseen ei tarvitse grilliä kauempaa etsiä. On tämä hankalaa kesän aikana - kuten on tullut jo moneen kertaan todettua!
Sitä saa olla kyllä ihan tyytyväinen, jos paino pysyy edes samana läpi kesän. Mutta eipä kannata luovuttaa. Kesäkuukausi on vielä elokuukin, ja sen aikana ehtii oikein hyvin tiputtamaan ihan terveellisestikin pari kiloa =)
Miten teillä on sujunut liikunnanharrastaminen kesänaikana? Minulla on jäänyt aivan minimiin! Enpä edes muista, koska olen viimeksi käynyt juoksemassa! Olemme muuttaneet kesän alussa pieneen kylään, joten jumppapiiskuritkin jäivät keväältä isoon kaupunkiin... Syksyn tullen tääläkin alkaa jotain kuntojumpparyhmiä, ja ensi viikonloppuna starttaa taas tanssiharjoittelu - hienoa!
Axxion
Lomalla ollaan täälläkin, ja se valitettavasti näkyy. +100g on viikon laihdutustulos, että hyvin pyyhkii. Eilen tosin otin itseäni niskasta kiinni, toivottavasti ote pysyy taas himpun aikaa. Ensi viikon punnituksessa toivon todella miinustakin!
Eli alkupaino 63kg,
paino nyt 61,2kg.
Tavoite olisi edelleen se 57kg, mutta ensin pyrin kovasti tuohon alle 60kg maagiseen rajaan.
Tohvee
Ps. Onnea Niihaa!!
Kesä tuntuu niin vaikealta ajalta laihdutuksen suhteen, että huonosti on mennyt. Kyläilyjä, juhlia, kaikkea...kokoajan houkutuksia ja herkkuja tarjolla. Minä palailen taas ruotuun viikon päästä. Silloin alkaa kesän riennot vähenemään ja helpompi taas keskittyä painon alaspäin viemiseen! Pitäisikö ensi viikolla aloittaa pino Kokoa pienempänä uuteen vuoteen? Kesä kun alkaa olemaan kohta lopuillaan?
Heips!
Hämmästyin kun löysin tämmösen ryhmän täältä...ihanaa,vieläkö joukkoon mahtuu?Juu eli vähän faktaa täältä:Raskauden aikana painoa hurjat 30 kg lisää(vaikka olihan sitä jo ennestäänkin)Ja tosiaan tyttö tulee ens kuussa vuoden.alotettiin kolmen kamun kanssa juhannuksesta hurja muodonmuutos eli tarkotus olis saada pois n. 30 kg.Olis kiva tännekin ilmotella tuloksia,jos vaikka motivaatio pysyis korkeemmalla!
Mun painot : 25.6 115,4 kg
2.7 111 kg
9.7 109,5 kg
16.7 107,9 kg
23.7 106,8 kg
meilläkin punnitus aina maanantaisin...
Tavotteet 23.7 110 kg ( ohitettu jo)
20.8 106 kg
17.9 102 kg
15.10 98 kg
10.12 94 kg
ja sit 25.2 84 kg!!!!!
Täytyyhän sitä kunnon tavoitteet olla,eiks jep?
Tsemppiä kaikille!
Huomenna taas punnitaan... Saa nähdä, miten käy. Uusi nimi ryhmälle kyllä pitäisi keksiä, sillä kesä alkaa olla pian lopuillaan. Joku napakka ja lyhyehkö nimi voisi olla hyvä, että sen muistaa:) Se, kuka maanantain ekan pinon aloittaa, voisi myös laittaa otsikkokenttään päivämäärän, tällöin olisi helpompi huomata se uusin pino. Vai mitä mieltä olette?
Kävisikö nimeksi vaikka pienentyjät? Tai jokin muu vastaava?
Tohvee
Tottakai joukkoon mahtuu! Kaikki vaan tervetuloa:)
Ei paljoo hurrata...eilinenkin oli yhtä grillausta, karkkia, jädee...no joo tänään paino siis 77.8kg. 78kg oli paino kaks viikkoo sitten...tavoite tälle viikolle olisi ollut 77kg...siihen on matkaa.