Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaarrrgghh.. Miksi äitini ei viitsi siivota?

Vierailija
18.06.2008 |

Siis joo ei siellä joka huoneessa mitään sekasotkua ole. Makkarit ihan ok järjestyksessä. Mutta LIKAA on ja se kuvottaa. Vessanpönttö on 2 vuotta vanha ja yltäpäältä likainen, yök. Vessan allas todella likainen, varmaan parin kuukauden liat siinä samoin vessan seinät. Keittiössä likaisia astioita ruokapöydällä, työtasoilla, tiskialtaissa. Tiskialtaat täynnä perunankuoria. Joka huoneessa lattiat suoraan sanoen paskaiset. Kun on laittanu valkoiset sukat jalkaan ja ei tarvi kävellä kuin kerran joka huone läpi vanhempieni luona niin sukat ovat ihan likaiset.

Jääkaappi likainen, astiakaappien ritilät rasvapölyn peirossa´jne

Koti ei tarvi olla sairaala jossa desinfioidaan paikat. Mutta ei ole mukava jos sukkiin tarttuu leivänmurut + muut ruuanjätökset ja tahrat.

Siivoan äidilleni sillointällöin, mutta en nyt jaksais joka kerta alkaa luututa lattioita ja seiniä ja järkkäämään tavaroita oikeille paikoilleen. Enkä nyt siivoa kuin ehkä kerran pari vuodessa lattiat, mutta siis muuta pientä siivousta siis teen, kuten keittiön siivous eli astiat koneeseen, pöytien ja lieden puhdistus.

Liesi heillä on 3 vuotta vanha ja on pahempi kuin meidän edellisessä vuokrakämpässä jossa oli 20 vuotta vanha liesi. Liesitaso niin likainen että likainen, että ei kait se lika enää millään lähde irti vaan pinttyny kuumuudessa kiinni. Uuni rasvainen sisältä.

Niin en minä mikään siivoushullu ole, mutta jonkunlainen taso pitää olla. En pysty olla kotona jos kaikki on hujanhajan ja jos lattiat on PASKAISET. En nyt jokapäivä lattioita pese enkä kokoajan muutenkaan siivoa.

Joo tää on turhaa valitusta

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on aina ollut sikainen ihminen. Muistan jo miten ekaluokkalaisena häpesin, kun tuli vieraita ja koti oli sekainen ja likainen. Äitini ei ole paljoa viitsiny siivota vaikka on tiennyt, että tulee vieraita

Vierailija
2/2 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin pahalta ei siivo näytä. Mutta likaisia vaatteita ja astioita on joka paikassa, lattiat on tahmeat ja kaikki pöytäpinnat piripintaan täynnä. Jos vaatekaapin oven avaa niin päälle kaatuu vaikka mitä. Meillä äiti käy läpi kaikki kerhot ja kurssit ja kuulemma kodille ei jää aikaa. Illat sitten lenkkeilee. Luulisi kodin siisteyden olevan yhden kurssin arvoinen. Olen joskus koettanut järjestellä, mutta hän tykkää huonoa. Siivoojaakin olen ehdottanut, koska vanhemmillani todellakin olisi varaa siihen, mutta kuulemma tälläiseen siivoon ketään kehtaa päästää, pitäis siivota ennen kuin ketään päästää touhuamaan. Mua kanssa lapsena hävetti tuoda kavereita kotiin. Harmittaa joskus, kun heillä on todella kaunis koti ettei siitä pidetä parempaa huolta. Ikkunat on harvat, ne olisi pitänyt vaihtaa jo vuosia sitten, joka puolella on jos jonkinlaista patenttia, osa jopa vaarallisia, mutta kun eivät kehtaa päästää mitään työmiehiä tonkimaan paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi