Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mohamed on jo yleisempi pojan nimi kuin Timo, Seppo tai Jari!

Vierailija
03.01.2007 |

Mohamed on yleisempi suomalaisen vastasyntyneen pojan etunimi kuin esimerkiksi Timo, Seppo tai Jari, ilmenee Väestörekisterikeskuksen vuodenvaihteen nimitilastosta.

Viime vuonna syntyneistä Suomeen rekisteröidyistä pojista 132 sai etunimen Mohamed tai jonkin sen eri versioista (Mohammed, Mohammad, Muhammad jne.).

Nimi löi suosituimmuudessa myös muun muassa Timot (67), Jarit (33), Jukat (36), Jounit (17), Hannut (30), Sepot (21), Vesat (21) tai Ilkat (30).

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tottakai Suomi ei katoaa, mutta suomaliset katoaa!!! Onko sitten kivaa, kun joku neekeri pitää itseään niin suomalaisena. Suomalainen on aina ollut blondi, nyt sitten pitää totutella, että olemmekin kikkarapäisiä.

Vierailija
22/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa niillä onkin suunnitelmissa levittäytyä ympäri maan ja sitten jonain päivänä alistaa meidät " vääräuskoiset" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on punertavat luonnonkiharat hiukset ja silmätkin ovat vihreät :(, pitäisköhän nyt muuttaa jonnekin jossa kaikki ovat punapäisiä ja vihreäsilmäisiä...

Vierailija
24/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun mulla on punertavat luonnonkiharat hiukset ja silmätkin ovat vihreät :(, pitäisköhän nyt muuttaa jonnekin jossa kaikki ovat punapäisiä ja vihreäsilmäisiä...

Joo, sun on paree ihan kattelyssa ruveta kattoon ittelles turkkilaista/somalialaista miesta(naista?) - sun suomalaisuus on nyt niin kyseenalaistettu.

Voi voi....

Vierailija
25/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ylpeitä molemmista kotimaistaan ja näiden kulttuureista.

Ei elämä ole niin mustavalkoista. Se kammoksumasi neekerikin voi olla sekä suomalainen että afrikkalainen. Se onnistuu, kun älykkyysosamäärä on suurempi kuin kengännumero.

Vierailija:

Tottakai Suomi ei katoaa, mutta suomaliset katoaa!!! Onko sitten kivaa, kun joku neekeri pitää itseään niin suomalaisena. Suomalainen on aina ollut blondi, nyt sitten pitää totutella, että olemmekin kikkarapäisiä.

P.S. Sinulta on ainakin suomen kieli jo kadonnut. Suomi ei katoaa, suomaliset katoaa XD Maahanmuuttajamieheni kirjoittaa suomea paremmin kuin sinä...

Vierailija
26/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen minä oikein olen!!?? Apua apua, mulla on tumman ruskea tukka!! Ja vanhemmat on porista ja mäntästä kotoisin, ne on varmaan ihan ulkomailla.

Vierailija
27/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jospa niillä onkin suunnitelmissa levittäytyä ympäri maan ja sitten jonain päivänä alistaa meidät " vääräuskoiset" .

Vierailija
28/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä maalainen minä oikein olen!!?? Apua apua, mulla on tumman ruskea tukka!! Ja vanhemmat on porista ja mäntästä kotoisin, ne on varmaan ihan ulkomailla.

Vierailija
29/34 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
30/34 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muhis

Vierailija
31/34 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne yhtäkään alle 40-vuotiasta Timoa, Seppoa tai Jaria.

Vierailija
32/34 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloituksen uutinen on muuten vuodelta 2007. 

https://yle.fi/a/3-5756825

Vierailija
33/34 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
34/34 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islam ei loppujen lopuksi ole kovin erilainen uskonto kuin omammekaan. Siis aito, oikea islaminusko. Terrorismilla ei ole uskonnon kanssa mitään tekemistä, paitsi näiden terroristien mielestä.

T: teologian opiskelija

"Ihanko tosissasi vertaat puuseppää murhaajapedariin? Mielestäsi yhtä hyviä ihmisiä ja yhteiskunnan jäseniä, niinkö?

Katsotaanpa osaatko yhdistää sitaatit. Kumpi on Jeesuksen viesti ja kumpi Mahamötin?

"Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."

"Tappakaa kaikki vääräuskoiset!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan