Mohamed on jo yleisempi pojan nimi kuin Timo, Seppo tai Jari!
Mohamed on yleisempi suomalaisen vastasyntyneen pojan etunimi kuin esimerkiksi Timo, Seppo tai Jari, ilmenee Väestörekisterikeskuksen vuodenvaihteen nimitilastosta.
Viime vuonna syntyneistä Suomeen rekisteröidyistä pojista 132 sai etunimen Mohamed tai jonkin sen eri versioista (Mohammed, Mohammad, Muhammad jne.).
Nimi löi suosituimmuudessa myös muun muassa Timot (67), Jarit (33), Jukat (36), Jounit (17), Hannut (30), Sepot (21), Vesat (21) tai Ilkat (30).
Kommentit (34)
jospa niillä onkin suunnitelmissa levittäytyä ympäri maan ja sitten jonain päivänä alistaa meidät " vääräuskoiset" .
kun mulla on punertavat luonnonkiharat hiukset ja silmätkin ovat vihreät :(, pitäisköhän nyt muuttaa jonnekin jossa kaikki ovat punapäisiä ja vihreäsilmäisiä...
Vierailija:
kun mulla on punertavat luonnonkiharat hiukset ja silmätkin ovat vihreät :(, pitäisköhän nyt muuttaa jonnekin jossa kaikki ovat punapäisiä ja vihreäsilmäisiä...
Joo, sun on paree ihan kattelyssa ruveta kattoon ittelles turkkilaista/somalialaista miesta(naista?) - sun suomalaisuus on nyt niin kyseenalaistettu.
Voi voi....
Ovat ylpeitä molemmista kotimaistaan ja näiden kulttuureista.
Ei elämä ole niin mustavalkoista. Se kammoksumasi neekerikin voi olla sekä suomalainen että afrikkalainen. Se onnistuu, kun älykkyysosamäärä on suurempi kuin kengännumero.
Vierailija:
Tottakai Suomi ei katoaa, mutta suomaliset katoaa!!! Onko sitten kivaa, kun joku neekeri pitää itseään niin suomalaisena. Suomalainen on aina ollut blondi, nyt sitten pitää totutella, että olemmekin kikkarapäisiä.
P.S. Sinulta on ainakin suomen kieli jo kadonnut. Suomi ei katoaa, suomaliset katoaa XD Maahanmuuttajamieheni kirjoittaa suomea paremmin kuin sinä...
Minkä maalainen minä oikein olen!!?? Apua apua, mulla on tumman ruskea tukka!! Ja vanhemmat on porista ja mäntästä kotoisin, ne on varmaan ihan ulkomailla.
Vierailija:
jospa niillä onkin suunnitelmissa levittäytyä ympäri maan ja sitten jonain päivänä alistaa meidät " vääräuskoiset" .
Vierailija:
Minkä maalainen minä oikein olen!!?? Apua apua, mulla on tumman ruskea tukka!! Ja vanhemmat on porista ja mäntästä kotoisin, ne on varmaan ihan ulkomailla.
Vierailija:
Mä en tunne yhtäkään alle 40-vuotiasta Timoa, Seppoa tai Jaria.
Vierailija kirjoitti:
Islam ei loppujen lopuksi ole kovin erilainen uskonto kuin omammekaan. Siis aito, oikea islaminusko. Terrorismilla ei ole uskonnon kanssa mitään tekemistä, paitsi näiden terroristien mielestä.
T: teologian opiskelija
"Ihanko tosissasi vertaat puuseppää murhaajapedariin? Mielestäsi yhtä hyviä ihmisiä ja yhteiskunnan jäseniä, niinkö?
Katsotaanpa osaatko yhdistää sitaatit. Kumpi on Jeesuksen viesti ja kumpi Mahamötin?
"Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
"Tappakaa kaikki vääräuskoiset!"
Vierailija: