Alaston mies ei viehätä naisia
Usein puhutaan, että miehet ovat visuaalisempia. Naiset eivät kuulemma alastomista miehistä innostu.
Kommentit (136)
Mitä enemmän luen näitä juttuja, sitä vakuuttuneempi olen siitä, että olen joku luonnonoikku. Mä rakastan alastonta miesvartaloa ja haluan katsella ja kosketella sitä joka puolelta. Se on minusta äärimmäisen kaunis ja esteettinen. Myös se veltto penis, mutta se nyt vaan on yksi osa sitä miestä. Naisen vartalo on eri tavalla kaunis, ehkä pidän jopa enemmän miesvartalosta, vaikkaolenkin bi. Ja mua ei muuten kiinnosta ns. alfat pätkääkään, totaalinen turn off. Mutta kertokaa nyt miehet mulle vähän lisää siitä miten en oikeasti ole tällainen, koska naiset on täysin homogeeninen ryhmä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:03"]
Jos mietitään vaikka alastonta hyväkroppaista ihmistä juoksemassa niityllä, sillaan leffojen tapaan hidastetusti, niin kyllä se kaunis hyvävartaloinen nainen pompahtelevine rintoineen on vaan kaunis näky verrattuna lötköpeniksiseen mieheen... Ajatelkaapa hetken. :D Mies lähinnä koominen näky. Ja oon ihan heteronainen. Mutta mutta... Hyväkroppainen mies jossain univormussa niin hmmm... Esim. poliisi, palomies, jopa hyväkroppainen raksamies kesäkuumalla niin eipä paljon voi olla komeampaa näkyä... Toinen mikä muhun vetoaa ihan kypillä on ne fantasiamaailman kuvan kauniit haltijamiehet puvuissaan. Mutta sama mies alasti... Noup.
[/quote]Siis naisen avuttomasti hölskyvät läskitissit ovat kaunis näky, mutta miehen aavistuksen verran liikahteleva penis vie kaiken huomion ja naurattaa? Kyllähän naisen perseläskitkin saattavat hytistä sun muut, mutta penis on "lötkö" olematta erektiossa ja se on hienoa, kun naisen läskit heiluu, mutta miehen sukuelimen pieni liikahtelu ei. Tällä tavalla manipuloidaan ihmisiä pitämään miestä luonnottomana ja vetelänä ja naisen taikinamaisia osia hienoina ja juhlallisina. Eli uskotellaan, että oma huvittuneisuus kuvastelee jotakin universaalista totuutta eikä omaa rajoittuneisuutta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Öööh... Luitko sä edes tuon mun viestin?? Kyse oli HYVÄKROPPAISISTA ihmisistä. Juokseva alaston hyväkroppainen kiinteä nainen on kauniinpi näky kuin juokseva alaston hyväkroppainen mies. Näin se vaan on suurimman osan naisten mielestä, sori. Eikö riitä että me naiset pidetään teitä miehiä hyvännäköisinä ja seksikkäinä jos on edes vähän jotain päällä ts. nakki piilossa? Kyllä mun mielestä naisetkin on kauniimpia kun on jotain kriittisten paikkojen peittona. Alaston höllyvä juokseva ihminen nyt ei ole kummassakaan sukupuolessa kovin esteettinen näky.
[/quote]Mutta ihmiset eivät harrasta seksiä "nakki piilossa", joten kai se on ihan ymmärrettävää, jos miehet tuntevat epävarmuutta tai jopa katkeruutta tuollaisista kommenteista. Ei tarvitse paljon ihmetellä (nuortenkin) miesten erektio-ongelmia ja tunnekylmyyttä, kun sukupuolituntomerkkejä pidetään koomisina ja epäseksikkäinä. Naisillahan tätä ongelmaa ei ole, joten samaistuminen voi tietysti siinä mielessä olla vaikeaa.
-Mies 29v + 1v-
onkos se alaston mies sulle juttu ihan uus, mutta näytä mule missä on rusketusraitasi, niin ...?
Mun mielestä miehellä pitää olla isot Munat, mua ei kiinnosta miehessä mikään muu. Alston mies on ruma. Miehellä pitää olla isot Munat
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miehellä pitää olla isot Munat, mua ei kiinnosta miehessä mikään muu. Alston mies on ruma. Miehellä pitää olla isot Munat
Tässä puhuttiin naisten mielipiteistä, ei miesten Seppo.
No onhan se alaston mies kuvottavan näköinen, varsinkin haarovälistä 🤮
Enpä usko että on kovinkaan monta naista joka on vaahtopallo jalkojen välissä huokailemassa kun näkee lyhyen kaljupäisen jäätävän kokoisen pläskin miehen. Oli sitten mies tai nainen niin ruma on ruma ja lihava on aina super ruma, ellottava, oksettava.. oli sitten alasti tai vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän luen näitä juttuja, sitä vakuuttuneempi olen siitä, että olen joku luonnonoikku. Mä rakastan alastonta miesvartaloa ja haluan katsella ja kosketella sitä joka puolelta. Se on minusta äärimmäisen kaunis ja esteettinen. Myös se veltto penis, mutta se nyt vaan on yksi osa sitä miestä. Naisen vartalo on eri tavalla kaunis, ehkä pidän jopa enemmän miesvartalosta, vaikkaolenkin bi. Ja mua ei muuten kiinnosta ns. alfat pätkääkään, totaalinen turn off. Mutta kertokaa nyt miehet mulle vähän lisää siitä miten en oikeasti ole tällainen, koska naiset on täysin homogeeninen ryhmä.
Alfa ei ole vartalon malli vaan asenne ja luonne.
Vierailija kirjoitti:
Munat kuin k-marketin muovikassit? Oikeat vanhan kansan vitjamunat? Kulli sitten voi nousta kuin läski säkkituolista? Herttinen sentään..🤡👍
Jos rakastan ja ihailen kyseistä miestä, niin rakastan ja ihailen myös hänen vartaloaan, ja sen kyllä näytän hänelle.
Harva nainen kai innostuu pelkästään siitä, että näkee alastoman miehen. Naisille hommaa pitää jotenkin kuorruttaa, että saadaan aikaan värinöitä. Nainen syttyy todennäköisesti enemmän Witcheristä kuin Henry Cavillista. Pelkkä alaston iho ei sen kummemmin kutittele.
Itse en myöskään usko tuohon vanhaan hokemaan miesten suuremmasta visuaalisuudesta. Mies harvemmin muistaa edes sitä, mihin huoneeseen mikäkin matto kotona kuuluu, vaikka ne olisivat olleet vuosia samoilla paikoilla. Ei ole kovin kummoista visuaalisuutta, jos ei huomaa, millaisessa ympäristössä elelee.
Kyllä minä komeista alastomista miehistä saatan innnostuakin. Miehiltä hyvään kroppaan vaaditaan lihaksia, hyvä iho ja suht matala rasvaprosentti. Niitä ei monellakaan ole nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä vaaditaan paljon enemmän ennen kuin se kroppa alkaa olemaan alasti oikeasti miellyttävä nyky kauneusihanteen mukaan.
Vaikka ollaan alasti peli on heti menetty jos on paljon alle 180cm pitkä. Myös kaikki muut normaalit jutut pätee eli pitää olla nätti naama jne. Tämän lisäksi pitää olla kuitenkin noin 20kg normaali toimistorottaa enemmän lihasta, rasvaprosentti mieluiten alle 15. Niin ja se mukavan kokoinen kikkeli.
Terveisin Jaana 54, 163cm, 152kg
Selkäpuolelta alaston mies on ihan kiva. Se roikotin ei ole niin esteettinen että sitä tarvittaisi kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä komeista alastomista miehistä saatan innnostuakin. Miehiltä hyvään kroppaan vaaditaan lihaksia, hyvä iho ja suht matala rasvaprosentti. Niitä ei monellakaan ole nykyään.
En tiedä mitä nykyään tarkoittaa, mutta koskaan aiemmin historiassa ei ole ollut yhtä paljon tietoa, lisäravinteita ja laitteita käytössä kuin nykyään.
Ehkä ajattelet jotain 80-luvun leffatähtiä, joilla oli kaikki personal trainerit ja hormonit käytössä. Ei jollain savupirttiajan työmiehellä ollut koskaan tasapainoisen lihaksikasta kroppaa.
Kun on riittävän iso kalu niin on kyllä kaunista katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä nykyään tarkoittaa, mutta koskaan aiemmin historiassa ei ole ollut yhtä paljon tietoa, lisäravinteita ja laitteita käytössä kuin nykyään.
Ehkä ajattelet jotain 80-luvun leffatähtiä, joilla oli kaikki personal trainerit ja hormonit käytössä. Ei jollain savupirttiajan työmiehellä ollut koskaan tasapainoisen lihaksikasta kroppaa.
Lihaksikas ja hoikka mies voi näyttää vaikkapa miltä, mistään erityisen tasapainoisesta lihaksistosta en kai puhunut. Tässä esimerkkejä: https://www.veikkaus.fi/fi/x/salskeuden-salaisuus
Nykyään monella ei ole joko lihaksia tai sitten on myös roimasti läskiä, jota ei kyllä ennen niin paljon näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn kuumana mun alastomaan mieheeni. Olispa se aina alasti! Kuolaan sitä pöksyt märkänä. No pituutta on 195. Mukava löllö mahakumpu, vähän manboobsin poikasta. Ei lihaksia, mutta ei siis mikään hoikkeliini vaan normipainoinen vähän veltto kroppa. Kauniit leveät hartiat ja seksikkäät solisluut. Paksut reidet ja roikkuva veltto pylly. Rahaa ei ole ja autokin hajoaa millon tahansa. Pitkä tukka ja iso parta. Selässäkin kasvaa karvaa. Ikä 30.v se on alasti niin kaunis, että haluaisin syödä sen ja pukea päälleni!!!!!
No hyi, mutta taitaakin olla sarkasmia?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:25"]
Eivät miehet ole ollenkaan sellaisia seksipetoja kuin aina yritetään vakuutella.[/quote]
Miehen elukkamaisuutta on hankala kiistää kun mietit kuinka monia tajuttomia naisia raiskataan ja sodissa otetaan seksiorjiksi oman nautinnon takia
[/quote]
Tuossa on kyse ihan hiukan eri asiasta. Suurin osa rikollisista on miehiä mutta suurin osa miehistä ei ole rikollisia. Eli jos puhutaan yleisesti miesten ominaisuuksista, minusta ei ole mitään järkeä keskittyä niihin poikkeusyksilöihin.