Kaverit pilasivat 30v synttärini
Olivat järjestäneet vain kakkulahvit ei mitään muuta. Muut on saaneet mielekästä ohjelmaa ja isot läjät lahjoja.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Okei... Siis sinäkin olet osallistunut muiden kolmekymppisille maksajan/järjestäjän roolissa? Sitten on aika epäreilua, ettei sinulle järkätä samaa.
Juu olen ostanut juhliin tarjoiluita ruuista ja viineistä lähtien. Rahoittanut kalliita lahjoja jne.
Milloin on kavereittesi juhlia juhlittu? Nyt on aika tiukat ajat, voi olla ihan siitä kiinni, ettei porukalla vaan ole rahoja tai niitä ei haluta käyttää turhuuteen. Epäreilua kenties, mutta tällä hetkellä viisainta on pitää kiinni omista rahoistaan.
Sinulle opetus, ei kannata rynnätä joka paikkaan maksumieheksi.
Hyi, miten tollo trolli. Oksettaa noiden trollien taso palstalla.
Mutta eihän vähä-älyisiltä kirjoittajilta voi mitään vaatiakaan.
Ei ne osaa, kun äly ei yksnkertaisesti riitä.
Kavereiden juhlia on ollut viimeisen viiden vuoden aika ollut 3-4kpl vuodessa. Jokaiseen olen ainakin 200€ käyttänyt. Mun juhlat ei maksaneet sitä edes yhteensä
Taitaa olla entisiä kavereita, koska eihän todelliset ystävät noin tee.
Vierailija kirjoitti:
TROLLI .
Hävettääkö? Taidat olla AP:n kaveri joka ei ostanut mitään 30-vuotislahjaksi, tai osallistunut muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla entisiä kavereita, koska eihän todelliset ystävät noin tee.
Näin on
Ehkä sinä olet ollut primus motorina muiden juhlien järjestämisessä? Nyt kun olit itse juhlakalu, muut eivät saaneet aikaiseksi vastaavaa.
Jenkeissä kopioitujen öky synttäreiden aika on ohi
Sait sellaiset normi synttärit joihin nyky tilanteessa on taloudellisesti mahdollista.
Olet todellinen helmi ihmisten ja ystäviesi joukossa, ansaitset parempaa. Toivottavasti sinulla oli kuitenkin mukava syntymäpäivä.
Sulla on ilmeisesti paljon kavereita. Luulisi, että joku olisi hoksannut, ettei pelkät kahvittelut välttämättä vastaa tasoa, joka muilla on ollut.
Okei... Siis sinäkin olet osallistunut muiden kolmekymppisille maksajan/järjestäjän roolissa? Sitten on aika epäreilua, ettei sinulle järkätä samaa.