Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaston mies ei viehätä naisia

Vierailija
02.05.2015 |

Usein puhutaan, että miehet ovat visuaalisempia. Naiset eivät kuulemma alastomista miehistä innostu.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin tuossa nakudeittiohjelmassa innostuvat. Ja täälläkin on munan kokoa ja kroppaa kehuttu.

Vierailija
2/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alaston mies voi miellyttää silmää, mutta itseäni ei ainakaan miellytä useinkaan mies pelkkänä lihanpalana, vaan vain siinä tapauksessa, jos mies on muutenkin kiinnostava. Samoin miehet luulevat, että kulli on tärkein asia, sekään ei ole mulle mitenkään erityisen kiinnostava minulle, ennemmin yksi osa miestä.

Sanon tämän sellaisena, jolla on profiili alastonsuomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa mun kohdalla. Sytyn alastomasta naisvartalosta, mutta en valitettavasti miehistä.

Vierailija
4/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä vaaditaan paljon enemmän ennen kuin se kroppa alkaa olemaan alasti oikeasti miellyttävä nyky kauneusihanteen mukaan. 

Vaikka ollaan alasti peli on heti menetty jos on paljon alle 180cm pitkä. Myös kaikki muut normaalit jutut pätee eli pitää olla nätti naama jne. Tämän lisäksi pitää olla kuitenkin noin 20kg normaali toimistorottaa enemmän lihasta, rasvaprosentti mieluiten alle 15. Niin ja se mukavan kokoinen kikkeli.

Vierailija
5/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tarkoita et miehet on visuaalisempia jos naisia ei kauheesti innosta miehen alaston kroppa. Oon hetero nainen mut kyllä paljon mielummin katselisin alastonta naista kun miestä. Siis naisen kroppa mun mielestä kauniimpi.

Vierailija
6/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on sellainen kroppa kuin mun miehelläni niin varmasti viehättää :P Mutta kuka tahansa kaljamahainen köriläs kunhan vaan on mies ei. 

Vierailija
7/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:10"]

Mieheltä vaaditaan paljon enemmän ennen kuin se kroppa alkaa olemaan alasti oikeasti miellyttävä nyky kauneusihanteen mukaan. 

Vaikka ollaan alasti peli on heti menetty jos on paljon alle 180cm pitkä. Myös kaikki muut normaalit jutut pätee eli pitää olla nätti naama jne. Tämän lisäksi pitää olla kuitenkin noin 20kg normaali toimistorottaa enemmän lihasta, rasvaprosentti mieluiten alle 15. Niin ja se mukavan kokoinen kikkeli.

[/quote]

Joo joo ja paksu lompakko ja Bemari ja pitää tarjota naiselle ja ei kannata edes naisille mitään ynähtää, jos ei nämä kriteerit täyty. Kuule, ihan tavallisetkin miehet saa seuraa mutta sitten on nämä ruikuttajat, jotka valittaa vuodesta toiseen, että Brat Pitt pitää olla.

Vierailija
8/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:10"]

[/quote]

Jep, ja kaksimetriset lihavat, löysärömpsäiset ja rumat naiset taas ovat suurinta huutoa miesten keskuudessa.

Vierailija
9/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan innostu, oli kroppa tai vehje millainen tahansa. Ja ihan olen hetero.

Vierailija
10/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin perustellaan sitä, että miesten puolella voi olla naissiivooja, mutta naisten puolella ei voi olla miessiivoojaa.

Asiaa käsitellään siivoojan katseen kautta.

Ei katseen kohteiden mielipiteellä, miesten ollessa kyseessä. Naisten mielipide huomioidaan myös heidän ollessa uimahallin asiakkaita.

Vierailija
11/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:01"]Usein puhutaan, että miehet ovat visuaalisempia. Naiset eivät kuulemma alastomista miehistä innostu.
[/quote]

Minua ei kiinnosta katsoa alastomia miehiä, eikä ne mua millään tavalla kiihota paitsi omani jota katselen mielelläni vaikka ei omaa mitään yleisiä ihanteita.

Vierailija
12/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:13"]

No jos on sellainen kroppa kuin mun miehelläni niin varmasti viehättää :P Mutta kuka tahansa kaljamahainen köriläs kunhan vaan on mies ei. 

[/quote]

Niin.

Mutta miehiä kiihottaa ihan 'normaalinkin' naisen vartalo. Ei tarvitse olla mikään bikinimalli. 

Ei tämä silti minua kauheasti harmita. Olen tietysti puolueellinen sanomaan, muttei minusta mies voi mitenkään olla yhtä viehättävä kuin nainen. Naisen vartalossa on kaaria ja muotoja, ulokkeita jne. Mies on vaan sellanen... vartalo :D

Vierailija
13/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:12"]Eihän se tarkoita et miehet on visuaalisempia jos naisia ei kauheesti innosta miehen alaston kroppa. Oon hetero nainen mut kyllä paljon mielummin katselisin alastonta naista kun miestä. Siis naisen kroppa mun mielestä kauniimpi.
[/quote]
Naiset vaan ovat niin upeita, että sekä naiset että miehet ihastelevat mieluiten naiskroppaa. :)

Vierailija
14/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota toitotetaan aina syyllistämistarkoituksessa? Minusta tuo ei näytä, että naiset ovat kylmiä ja laskelmoivia, vaan että miehet ovat perkeleen pinnallisia putkiaivoja.

Sydän on tärkein. Luonteeseen rakastuu, ei naamaan ja isoon kyrpään.

Vierailija
15/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi sanottu, että miehet ovat visuaalisia. Ihan kuin nainen ei olisi. Miesvartalo näyttää mielestäni hyvältä, naisvartalo pelkältä pullataikinalta. Vaikka olisi ihan normaalipainoinen.

Vierailija
16/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kummankaan sukuelin ei ole mikään estetiikan huipentuma. Naisella se on piilossa mutta miehellä roikuskelee näytillä. Siksi nainen on mukavampi katsoa, miehellä kyllä myös jalat ja kropan yläosa ja takaapäin.

Vierailija
17/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmiten, mun mielestäni, miehet ovat seksikkäämpiä vaatteet päällä. Alastomat miehet tuskin saavat mitään värinöitä aikaiseksi.

Vierailija
18/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin viehättää alaston (hyväkuntoinen) miesvartalo! 

- hetero nainen

Vierailija
19/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorena mielelläni esittelin kasvaneita hauiksiani hihattomassa paidassa tai kireähihaisessa t-paidassa, niin tytöt aika usein kommentoivat sitä ällöttäväksi tai pitivät ylimielisenä. Miehet kyllä tulivat terassilla puristelemaan ja kehumaan :D    Tietysti jotkut haastoivat riitaakin. 

Vierailija
20/136 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kuumana mun alastomaan mieheeni. Olispa se aina alasti! Kuolaan sitä pöksyt märkänä. No pituutta on 195. Mukava löllö mahakumpu, vähän manboobsin poikasta. Ei lihaksia, mutta ei siis mikään hoikkeliini vaan normipainoinen vähän veltto kroppa. Kauniit leveät hartiat ja seksikkäät solisluut. Paksut reidet ja roikkuva veltto pylly. Rahaa ei ole ja autokin hajoaa millon tahansa. Pitkä tukka ja iso parta. Selässäkin kasvaa karvaa. Ikä 30.v se on alasti niin kaunis, että haluaisin syödä sen ja pukea päälleni!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän