Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaston mies ei viehätä naisia

Vierailija
02.05.2015 |

Usein puhutaan, että miehet ovat visuaalisempia. Naiset eivät kuulemma alastomista miehistä innostu.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on luonnostaan kauniimpi.  Mies on karkeampirakenteinen. Nainen on ihanan pehmeä

Kirjoitin naisena tämän kommentin. Minkäs voin, mutta naiset vetoaa enemmän. Enkä ole siitä pahollani

Naiset vaan tuntuu paremmilta. Ja näyttää. Tissit ja kaikki.

Niinhän se on. 

Vierailija
122/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla miehellä on sellainen vartalo, josta nainen syttyy, mutta on niitäkin. Eräs eksäni kertoi minulle kerran, ettei ole koskaan oikein pitänyt miesvartaloa kauniina, kunnes tapasi minut. Olenkin urheilullinen ja luontaisesti lihaksikas ja sopusuhtainen. 

Niin kuka syttyy mistäkin. Täysin makuasioita ja katsojasta kiinni. Ei voi tietää että kuinka moni  pitää  minkäkinlaisista  vartaloista. Sama pätee miehiin sekä naisiin. Voi vain olettaa ja arvailla mutta varmuudella ei kukaan pysty sitä tietämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla miehellä on sellainen vartalo, josta nainen syttyy, mutta on niitäkin. Eräs eksäni kertoi minulle kerran, ettei ole koskaan oikein pitänyt miesvartaloa kauniina, kunnes tapasi minut. Olenkin urheilullinen ja luontaisesti lihaksikas ja sopusuhtainen. 

Niin kuka syttyy mistäkin. Täysin makuasioita ja katsojasta kiinni. Ei voi tietää että kuinka moni  pitää  minkäkinlaisista  vartaloista. Sama pätee miehiin sekä naisiin. Voi vain olettaa ja arvailla mutta varmuudella ei kukaan pysty sitä tietämään

Näinhän se menee. 

Ei ole olemassa miesvartaloa joka olisi kaikkien naisten mieleen eikä naisvartaloa joka olisi kaikkien miesten mieleen. Kukaan ei pysty kaikkia miellyttämään.

Vierailija
124/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on luonnostaan kauniimpi.  Mies on karkeampirakenteinen. Nainen on ihanan pehmeä

Kirjoitin naisena tämän kommentin. Minkäs voin, mutta naiset vetoaa enemmän. Enkä ole siitä pahollani

Täh...ootko lesbo..

Vierailija
125/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita toki, mutta edelleenkin suurin osa naisista syttyy vain harvoista miehistä, oli tämän "tyyppi" sitten mikä tahansa.

Vierailija
126/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok? Muhun ja moneen juuri se karkearakenteisuus ja voima vetoavat. 

No näinhän se on, että jokainen saa viehättyä mistä haluaa

Vierailija
127/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh...ootko lesbo..

En, mutta niin se silti mun mielestä on. Joku sanoi, että miehet tuntuvat karkeammilta ja niin se on.  Naiset tuntuu paremmilta. Ja näyttää paremmilta.

Vierailija
128/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteronaisena pystyn ymmärtämään tuon. Naisen vartalo on huomattavasti seksuaalisempi kuin miehen. Vaikka miehen ulkonäkö vaikuttaa parinvalintaan niin se ei herätä sellaisenaan seksuaalista halua, vaan halu tulee paljon monimutkaisemmasta kokonaisuudesta, johon sisältyy miehen luonne ja olemus.

Oletko varma että olet hetero? 

Ymmärrän sen, että naisvartaloa on iät ja ajat seksualisoitu mediassa ja se ehkä vaikuttaa joidenkin naistenkin katseeseen - miesvartaloa ei juuri koskaan kuvata seksuaalisena koska mies katseen kohteena on yhä tabu. Mutta kyllä itse ainakin heteronaisena näen miehen vartalon huomattavasti seksuaalisempana kuin naisen. Näen, millainen naisvartalo on todennäköisesti seksikäs, mutta itsessäni ei siitä herää halua. 

Vierailija
129/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla ihan jumalattoman hyvännäköinen mies ja pitää olla juuri minun makuun, jotta kiinnostuisin pelkän ulkonäön perusteella alastomasta miesvartalosta. Yleensä ihastun ensin miehen persoonaan ja vasta sen jälkeen kiinnostun hänen ulkonäöstä. Rima persoonan suhteen on raadollisen korkea, tykkään suoraselkäisistä, älykkäista, kunnianhimoisista ja kuitenkin ystävällisistä miehistä. Ulkonäköön riittää kivat kasvot, hyvä ryhti ja normaali rasvaprosentti. Suurin ihastukseni oli alipainoinen, astmaattinen ruipelo kropaltaan mutta täysin ylivoimainen miehekkyydessään. 

Vierailija
130/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Monesti täällä kuulee sitä väitettä, jonka mukaan naiset pitää vain 20% miehistä keskivertoa paremman näköisinä. Mä uskon että siinä on perää, mutta luulen että se johtuu siitä että naiset ottaa tähän vertailuun mukaan kaikki ihmiset, myös muut naiset, tajusivat he sitä itse tai ei.

Itse olen heteronainen, mutta jos mun pitäisi asettaa kaikki maailman ihmiset jonkinlaiseen seksikkyysjärjestykseen, niin varmaan top 5-10% listasta koostuisi pääosin miehistä, seuraavat 20-30 enenevissä määrin myös naisista. Myös listan viimeiset 5-20% koostuisi pääosin miehistä. Jostain syystä ns. keskivertonaisen keho on viehättävämpi kuin keskivertomiehen. 

Erikoinen juttu on myös se, että jopa rumassa ja lihavassa naisenkehossa on jonkinlaista alkuvoimaista erotiikkaa, kun taas ruma ja lihava miehenkeho on  lähinnä koominen näky. 

En tiedä onko tämä aloituksen pointtikin. Kaunis ja hyväkuntoinen alaston mies todellakin viehättää ainakin tätä naista, mutta kieltämättä prosentuaalisesti aika harva mies osuu tähän kuvaukseen.

Vierailija
131/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronaisena pystyn ymmärtämään tuon. Naisen vartalo on huomattavasti seksuaalisempi kuin miehen. Vaikka miehen ulkonäkö vaikuttaa parinvalintaan niin se ei herätä sellaisenaan seksuaalista halua, vaan halu tulee paljon monimutkaisemmasta kokonaisuudesta, johon sisältyy miehen luonne ja olemus.

Ymmärrän sen, että naisvartaloa on iät ja ajat seksualisoitu mediassa ja se ehkä vaikuttaa joidenkin naistenkin katseeseen - miesvartaloa ei juuri koskaan kuvata seksuaalisena koska mies katseen kohteena on yhä tabu. Mutta kyllä itse ainakin heteronaisena näen miehen vartalon huomattavasti seksuaalisempana kuin naisen. Näen, millainen naisvartalo on todennäköisesti seksikäs, mutta itsessäni ei siitä herää halua. 

Koko elämäni heteroseksiä harrastaneena olen ajatellut, että olen hetero. En pystyisi edes suutelemaan naista, seksistä nyt puhumattakaan. Kuulun siis umpihetero-osastolle. Mutta naisena olen silti ilmeisesti poikkeava, kun miehessä se on karisma mikä saa halun syttymään.

Vierailija
132/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin tuossa nakudeittiohjelmassa innostuvat. Ja täälläkin on munan kokoa ja kroppaa kehuttu.

😂😂😂😂😂

Vierailija
133/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin monitahoinen kysymys. Itse miellän itseni heteroksi, mutta kaunis naisvartalo tavallaan herättää halun. Kylläkin eri tavalla kuin kaunis mies. Ennemminkin niin, että haluaisin kokea ja koskea, mutta itseni kautta. Tavallaan sekä haluan sitä vartaloa ja myös haluan sen. Kun taas miehen vartaloa haluan, mutta en itselleni. 

Vierailija
134/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Monesti täällä kuulee sitä väitettä, jonka mukaan naiset pitää vain 20% miehistä keskivertoa paremman näköisinä. Mä uskon että siinä on perää, mutta luulen että se johtuu siitä että naiset ottaa tähän vertailuun mukaan kaikki ihmiset, myös muut naiset, tajusivat he sitä itse tai ei.

Itse olen heteronainen, mutta jos mun pitäisi asettaa kaikki maailman ihmiset jonkinlaiseen seksikkyysjärjestykseen, niin varmaan top 5-10% listasta koostuisi pääosin miehistä, seuraavat 20-30 enenevissä määrin myös naisista. Myös listan viimeiset 5-20% koostuisi pääosin miehistä. Jostain syystä ns. keskivertonaisen keho on viehättävämpi kuin keskivertomiehen. 

Erikoinen juttu on myös se, että jopa rumassa ja lihavassa naisenkehossa on jonkinlaista alkuvoimaista erotiikkaa, kun taas ruma ja lihava miehenkeho on  lähinnä koominen näky. 

En tiedä onko tämä aloituksen pointtikin. Kaunis ja hyväkuntoinen al

Mä oon ihan samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Kuvaa tosi hyvin omiakin ajatuksia.

Vierailija
135/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa, paitsi yhtäkkiä tajusin, että todellakin haluaisin suudella naisen kanssa. Varmasti 190% parempaa kuin miesten kanssa?

Vierailija
136/136 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa, paitsi yhtäkkiä tajusin, että todellakin haluaisin suudella naisen kanssa. Varmasti 190% parempaa kuin miesten kanssa?

On se ainakin minun mielestä. Kunpa saisikin taas suudella naisen kanssa ... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän