Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Villapuku vai fleeceasu?

Vierailija
03.01.2006 |

Siis toppapuvun alle pienelle lapselle? Mietin vaan tarttisko 2,5-vuotias enää villapukua...pärjääkö fleece lämmittävyydessään (mikä sana?) villalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tosi notkeita ja miellyttäviä päällä, eli ovat haalarin alla paljon mukavemmat kuin fleece.

Vierailija
2/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö villa hengitäkin paremmin, kuin fleece? On lämpimämpi, mutta ei kuitenkaan niin hiostava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleece kuivaa todella nopeasti verrattuna villaan ja tuntuu oikeastikin kuivemmalta iholla, jos kyseessä ei siis hiki vaan ulkopuolelta tullut kosteus, näinhän urheilijatkin sanovat. Mun mielestä vähän tilanteen mukaan, välillä pidän parivuotiaalla fleeceä, välillä villaa.

Vierailija
4/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oon ostanut vain itselleni yhden fleece-takin. Mutta en enää ikinä uudelleen.

Vierailija
5/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin täksi talveksi meidän 3-v ja 5-v lapsille vain fleeceasut mutta jouduin sitten ostamaan nuoremmalle myös villapuvun kun pelkkä fleece ei riittänytkään kovemmilla pakkasilla hänelle.

3-v on kuin minäkin eli palelee helposti joten siksi tarvitsee näköjään villaista toppapuvun alle. 5-v on aina ollut kuumaverisempi ja hänelle riittää pelkkä fleecekin, usein ei edes halua fleecehousuja kun tulee kuulemma hiki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän