Mitä haittaa siitä on jos jostain tehdään väärennettyjä alastonkuvia?
Toki on tuomittavaa ja rikollista mutta kuitenkin?
Siis onko "ulkopuolinen" toimittaja se joka tässäkin jutussa hakee sitä tuomittavuutta eniten?
Kommentit (20)
Tein tästä aloituksesta nettivinkin poliisille, ja pyysin ilmiannossa sanomaa pitämään tämän ketjun aloittajan ip osoitteen tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Tein tästä aloituksesta nettivinkin poliisille, ja pyysin ilmiannossa sanomaa pitämään tämän ketjun aloittajan ip osoitteen tallessa.
Hah hah hah haha . Varsinainen huumoripläjäys.
ap
Eikö sua haittaisi, jos niitä tehtäisiin sinusta?
Miettiessäsi ota huomioon, että sun asiakkaat ja kolleegat töissä, tai vaikka naapurit, ei tiedä, että ne on väärennettyjä. Luulevat, että se olet oikeasti sinä. Kokouksessa töissä kolleegat ei ajattele sitä mitä sanot, vaan sun ”alastonkuvaa”. Kun mietitään ylennyksiä, sua ei ajatella ongelmanratkaisijana, vaan tyyppinä, joka poseeraa ilkosillaan. Jossain pohjanmaalla kun naapurin mummo kävelee ohi, se ei sano päivää vaan sylkäisee perään. Eikä tästä ole mitään haittaa sulle?
Jumankauta vatkaa se ylilauta ja päästäkää nää ihmiset takasin sinne
Kyseessä on muuten sama paskavammanen jolla on koko viikon agenda ollut tähän asti puolustaa Rydmania.
SUPO vois tarkkailla AP:t.
Vierailija kirjoitti:
Teethän myös huoli-ilmoituksen itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se syy on esim. että väärennetystä kuvasta loukkaannutaan? Aikuisiahan tässä ollaan, vai ollaanko?
Oula Lintula (PS) tekee tekoäly lapoa niin mun mielestä sun naama pitäis laittaa pökkiiin sitä lasta.
Eihän se sua haittaa, joten mee vapaaehtoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua haittaisi, jos niitä tehtäisiin sinusta?
Miettiessäsi ota huomioon, että sun asiakkaat ja kolleegat töissä, tai vaikka naapurit, ei tiedä, että ne on väärennettyjä. Luulevat, että se olet oikeasti sinä. Kokouksessa töissä kolleegat ei ajattele sitä mitä sanot, vaan sun ”alastonkuvaa”. Kun mietitään ylennyksiä, sua ei ajatella ongelmanratkaisijana, vaan tyyppinä, joka poseeraa ilkosillaan. Jossain pohjanmaalla kun naapurin mummo kävelee ohi, se ei sano päivää vaan sylkäisee perään. Eikä tästä ole mitään haittaa sulle?
Tottakai kaikki tietää, että on väärennettyjä.
Vai eikö terve maalaisjärki ole enää mitenkään voimissaan?
Miten pihalla pitää olla että kuvittelee kunnon kansalaisesta, että levittelisi sivustoille omia alastonkuviaan?
ap
Voi jeesuksen peräpukamat! Mitä seuraavaksi, menetkö polttamaan huvikseen jonkun talon ja sitten kun tullaan kysymään miksi teit sen, niin vastaatko että "ei kukaan tullu kieltämään, mitä haittaa siitä on, ei mua haittaa".
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on muuten sama paskavammanen jolla on koko viikon agenda ollut tähän asti puolustaa Rydmania.
SUPO vois tarkkailla AP:t.
Sinulla on liian lievät lääkkeet.
ap
Minä en ainakaan haluaisi nähdä itsestäni kuvia jossa minulla on takaperin oleva vartalo - minä haluan että miehinen varustus näkyy!
M35
Eihän kyse ollut siitä että joku incel tekee niitä peräkammarissaan ja tumpputtaa itse niille vaan siitä että tämä levittää kuvia julkisesti.
Jos ne laittaa kauniin vartalon naaman jatkeeksi, niin ei haittaa, päinvastoin.
Rinnat eivät ole seksuaalinen alue
T: Naiset
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
Vierailija kirjoitti:
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
Niin sitä saa kuvata mikä ei ole seksuaalista
Rinnat eivät ole
Ap:sta ja suvun miehistä g-aysivustolle iloisia kuvia, ääh mitä välii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teethän myös huoli-ilmoituksen itsestäsi.
Sen verran vahvaa projektointia sieltä, että onko sinusta joskus tehty huoli-ilmoitus?
Mikä se syy on esim. että väärennetystä kuvasta loukkaannutaan? Aikuisiahan tässä ollaan, vai ollaanko?