Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä itsessänne veikkaatte ärsyttävän muita?

Vierailija
22.05.2026 |

Jos täytyy keksiä jotain?

Minä tekstailen aika paljon. Ehkä liikaa.

Entä te?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikki kun minulle ei edes puhuta. 

Vierailija
2/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu oikeastaan mistään mitään. Ulkonäkö tuntuu ärsyttävän myös jotakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys muiden näkemyksestä vaatetukseni tai habitukseni suhteen. Ei vois enää vähempää kiinnostaa tällä ikää.

M52

Vierailija
4/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen narkkari ja sekös mua huvittaa. Sitä suuremmalla syyllä.

Vierailija
5/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni asia. 

Vierailija
6/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin työelämässä ns. mansikat kakusta. Teen vain rahakkaita, lisällisiä yö ja viikonloppuvuoroja.

- sotekeikkari

Vierailija
7/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ehkä se, etten osallistu tiettyihin asioihin ja ole sosiaalisempi.

Joitakin huomioni mukaan sitten se, että suoritan joissain asioissa kai liikaa. Jotkut pitää minua vahvana ja reippaana ja onnistuvana ( vaikken ole) 

Vierailija
8/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni sporttisuuteni, kun käyn aamuisin 7-7.45 juoksemassa ja olen kauhean hyvävoimainen klo8 15. Muut samassa pakaverihuoneessa on kovin nuutuneita - kaikin puolin. Ja jutut sen mukaisia.

Vierailija
9/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus. Olen niin kaunis, että ihmiset pysähtyvät kadulla kehumaan, miten kaunis olen. 

Vierailija
10/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheliaisuuteni. Puhun myös päälle ja keskeytän tahtomattani. Sitten pyytelen anteeksi, mutta sama jatkuu enkä voi sille mitään.

Vierailija
11/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin syvä autenttisuus ja täydellinen kieltäytyminen esiintymisestä ja teeskentelystä - huolimatta ympäristön vaatimuksista. Vakavuus. Väsymys joka loistaa kauaksi. Kyynisyys.

Vierailija
12/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsevarmuus, toimeen tarttuminen, uusien haasteitten mielenkiintoisuus, sen toteuttaminen mitä haluan jne

Vierailija
13/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheliaisuuteni. Puhun myös päälle ja keskeytän tahtomattani. Sitten pyytelen anteeksi, mutta sama jatkuu enkä voi sille mitään.

Aivan varmasti voit, et vain halua. Kuvittelepa, jos saisit audienssin presidentin tai arkkipiispan (tai jonkun muun, jota kunnioitat) luo: puhuisitko päälle ja keskeyttäisitkö?

(Itse reagoin päälle puhujiin niin, etten puhu enää mitään. Sekin varmaan jotakuta ärsyttää.)

Vierailija
14/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoakseni sporttisuuteni, kun käyn aamuisin 7-7.45 juoksemassa ja olen kauhean hyvävoimainen klo8 15. Muut samassa pakaverihuoneessa on kovin nuutuneita - kaikin puolin. Ja jutut sen mukaisia.

Sinun juoksemisesi ei varmaan ärsytä ketään. Vaan se, että kerrot sen koko palaverihuoneelle. Vai mistä he muuten tietäisivät että olet käynyt juoksemassa?

Vierailija
15/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, niitä on paljon; puheliaisuus, älykkyys, olematon keskittymiskyky, varallisuus, komeus ja vapaus, vain joitakin mainitakseni.

Vierailija
16/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönteinen elämänasenteeni varmaankin ärsyttää näinä aikoina kun tylytys on mukamas trendikästä?

Vierailija
17/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poimin työelämässä ns. mansikat kakusta. Teen vain rahakkaita, lisällisiä yö ja viikonloppuvuoroja.

- sotekeikkari

Jonkun ne vuorot täytyy tehdä, yötyö ei ole mitään herkkua. Olen kiitollinen siitä, että olet tarvittaessa auttamassa viikonloppuöinä.

Vierailija
18/18 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti en tiedä. En ole riidoissa tai tekemisissä kenenkään kanssa, muuta kun iman perheen, joten en tiedä onko huhuja tai ärsyyntymistä. Yritän myös opettaa lapsilleni, että  ei usko huhuihin. eikä  usko että sellaisia olisi,  jos joku niin väittää. . 

Hyvä  kysymys on nimittäin,, miten voi olla mukamas   huhuja joistain ihmisistä sellaisilla ihmisillä käsittelyssä,  ketkä eivät ole tekemisissä näiden huhujen kohteiden kanssa.  eikä edes ole mitään laajaa yhteistä tuttavaverkostoa? Tällöin voi myös asettaa huhut omaan arvoonsa.  

Joku saattaa siis vain tahalleen esittää: Te olette tuollsisia, tai teistä huhutaan tuollaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä