Rintojen näyttäminen ei ole rikos. Uimahallissakin saa olla rinnat paljaana. Se ei ole seksuaalinen alue.
Kommentit (11)
No se on tavallinen alue kuten vaikka jjalat, mutta piilottelemalla siitä on tehty syntinen alue.
Niin että miehet ei tuijota niitä kuolaten?
Rinnat ovat kuvottavia ja jos niitä haluaa paljastella, on vinksahtanut.
Jos tuo on totta, niin miksi naiset aina sekoavat jos joku mies ottaa tissi- ja persekuvia? Vaikka naiset itse ottavat itsestään niitä...
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on totta, niin miksi naiset aina sekoavat jos joku mies ottaa tissi- ja persekuvia? Vaikka naiset itse ottavat itsestään niitä...
Itsensä kuvaaminen on eri asia kuin toisen ihmisen kuvaaminen. Otatko sinä dickpicejä kavereistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kuvaaminen on eri asia kuin toisen ihmisen kuvaaminen. Otatko sinä dickpicejä kavereistasi?
Hetkinen. Eri asia. Penis on seksuaalinen alue. Rinnat eivät ole.
T: Naiset
Sama ilmiöhän oli aikoinaan nilkkojen ja olkapäiden kohdalla koska ne nähtiin hyvinkin seksuaalisena. Ennenkuin siihen tottui.
Kohta sitten enää raskaat fetissit kiihottaa 🥵
Nainen häiritseekö, kun olet miehesi ja lastesi kansssa Tampereella kylpylässä ja bimboryhmä tulee samaan porealtaaseen rinnat paljaana???
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ole syytä
Niin
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010575442.html