Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Luetelkaa syitä miksi nainen ei halua seksiä oman miehensä kanssa!

Vierailija
03.01.2006 |

.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin

Vierailija
102/109 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies ei arvosta naista eikä kunnioita tätä

-nainen hoitaa lapset, kodin ym. yksin, mies makaa sohvalla tai menee omia menojaan

-mies ei osallistu perheen arkeen

-mies lapsen tasolla: sotkee ja suuttuu jos huomauttaa, että lautasen voisi viedä olohuoneesta keittiöön

-mies saa outoja suuttumiskohtauksia, pitää viikon mykkäkoulua, paiskoo ovia ja huutaa, ei näe itsessään mitään vikaa

-mies on alkoholisti, kaikki raha menee alkoholiin, juo päivittäin

-ei pidä lupauksiaan esim. koska tulisi kotiin (vaan onkin ryyppäämässä)

-alistaa henkisesti ja käyttää henkistä väkivaltaa

-yrittää kiristää seksillä " jos sitä ei ole useammin niin pitää harkita muualta hankkimista"

-jos sitä seksiä joskus oli niin ensimmäiset sanat seksin jälkeen " joko heti uudestaan"

-ei ymmärrä, että pitkän päivän jälkeen äiti-ihminen tarvitsisi hetken omaa aikaa, tai edes huilia - luulee, että suoraan kotitöistä nainen muuntautuu seksipedoksi, jonka tärkein tehtävä miellyttää miestä

-parisuhteessa ei hellyyttä, kaikki läheisyys vahvasti seksuaaliväritteistä (jos nainen yrittää halata niin mies kourii rintoja/jalkoväliä)

-rankan synnytyksen jälkeen painostusta seksiin, kourimista kun nainen imettää vauvaa

jne

jne

Arvanette, että mies on ex.... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten on hellyyttä ja rakkauttakin puolin ja toisin.mut jos aina kodin työt kaatuu yhden niskaan,väkisinkin siinä väsyy ja tympiintyy ajoittain.

Vierailija
104/109 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estolääkkeetkään ei auta.

Vierailija
105/109 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmia miehen (tai naisen) kanssa - ainoastaan yksin, ts. nauttimaan seksistä Paljon. Ja ei, tämä ei ole vastapuolen taidoista kiinni tai haluistani häntä kohtaan - en vaan pysty. Henkistä se lienee, kun yksin se kuitenkin onnistuu. Ehkä syynä on se, että ns. perusseksi ei riittävästi kiihota, minulla on omituisia fantasioita (ei mitään mitä voisi toteuttaa mieheni kanssa) ja koen, että fantasioitteni seksimaailma on ihan eri juttu kuin mieheni kanssa. Mieheni kanssa voi olla ihanaa ja kivaa ja mahtavaa ja herkkää - mutta se on ihan eri juttu, kuin omat fantasiani ja orgasmin saaminen :(

Yleensä tämä ei ole ongelma, mutta mikäli olen väsynyt tai näin loppuraskaana, ei minulla ole syytä seksin harrastamiseen, koska se ei ikinä ole mikään erityinen juttu. Harrastan kyllä itsetyydytystä, mutta seksiin ryhtyminen on työlästä ja koska palkinto on aika pieni, se vaatii siihen nähden liikaa eforttia.

Onneksi, ONNEKSI, minulla ei ole ollut poikaystävää joka harrastaisi yllä osan mainitsemia ' tunnin akteja' . Yllä olevan vuoksi en todellakaan jaksaisi moisia saati pitää mielenkiintoa yllä. Pidän enemmän spontaanista ja rajusta seksistä - siinä on sentään jotain mielenkiintoa.

Vierailija
106/109 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin mua ärsyttää sen ulkona ravailu ja tiedossa oleva seuraavan päivän vetelehtiminen.

Nytkin olen valvonut viikon ja osoittanut selvästi että vois illalla jotain touhutakin lasten nukkumaan menon ja mun töihin lähdön välillä...mutta ei hymyilee vain.

kuudennen yön jälkeen aloin sitten kiusaamaan.... LAitetaan nostetta peliin, mutta ei anneta kun ei olla paikalla

Vierailija
107/109 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ollenkaan, niin ei rakasta tai käy vieraissa tai mies on käynyt vieraissa ja naista ällöttää. Jos ei aina, niin ei huvita, ei jaksa, väsyttää, mies ei ole vienyt likaisia vaatteitaan pyykkiin, ei osallistu kodin töihin, ei ole tarpeeksi kotona, pimpsa on tulehtunut, päätä särkee, lapset on hereillä, haluaa vain hetken olla rauhassa, kuka nyt jaksaisi aina panna, mies sai jo tänään kerran...

Vierailija
108/109 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ällöttää fyysisesti? vois pestä hampaat ja käydä suihkussa, parturissa, uusia vaatevarastonsa

Mies suututtaa? parisuhde ei ole kunnossa, mökötystä, mykkäkoulua, ja riitelyä, ei sovintoseksistäkään tule mitään enää jos tarpeeksi pitkään on jatkunut tilanne. Ei voi tehdä sovintoa, kun se sovintoseksi ei oikeasti korjaa tilannetta. Ja jos ärsyttää, niin en itse voi harrastaa seksiä, jos suututtaa liikaa, eikä olla ensin tehty oikeasti sovintoa.

Vierailija
109/109 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki niin kuormittavaa josta seuraa väsymys. Isät/miehet osallistukaa arkeen jakakaa kotityöt ja lastenhoito. Naiset kaipaa pitkin päivää jotain kosketusta läheisyyttä ei pelkkää aktia. Älkääkä miehet hiillostako se vaan sammuttaa viimeisetkin rippeet jos haluja ei ole paljoa muutenkaan. Monesti ovat on ohimenevä ilmiö jos noita yllä olevia neuvoja toteuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi