Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä, miksi jäit väkivaltaiseen suhteeseen

Vierailija
08.07.2024 |

Listataan. Kun niin moni aina ihmettelee "Miksi se ei vaan lähde"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasta muualla

Vierailija
2/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoo ette se ole mun syytä ja että mun ei pitäisi ajatella näin, mutta oikeesti kun mies lyö niin kyllä se on mun syytä. Mä tiedän itsekin että olen ajoittain ärsyttävä, jostain syystä en vain osaa muuttua vähemmän ärsyttäväksi. Joten jos saan rangaistuksen niin saan sen ihan aiheesta. Ja kyllähän se mustelma on myös silleen välittämisen merkki: ei hän löisi ihmistä joka olisi hänelle yhdentekevä. Ja on ihanaa kun hän myöhemmin suutelee ja silittää mustelmia. Mutta tärkein syy on tietysti se että mä rakastan miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko lähteä. Ja huono elämäntilanne. Ero piti suunnitella hyvin, kun tiesi, että eksä jää piinaamaan. Täytyy olla tarpeeksi voimia lähteä, että jaksaa sen kaiken eron jälkeisen kiusan. Jos on esimerkiksi sairaus päällä ja työkuviot levällään, ei sen kaiken lisäksi jaksa taistella vielä eksän kanssa. Parempi kerätä voimia ja lähteä heti, kun tilanne vähän helpottaa. 

Vierailija
4/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut omaa asuntoa ilman luottotietoja.

Vierailija
5/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sanoo ette se ole mun syytä ja että mun ei pitäisi ajatella näin, mutta oikeesti kun mies lyö niin kyllä se on mun syytä. Mä tiedän itsekin että olen ajoittain ärsyttävä, jostain syystä en vain osaa muuttua vähemmän ärsyttäväksi. Joten jos saan rangaistuksen niin saan sen ihan aiheesta. Ja kyllähän se mustelma on myös silleen välittämisen merkki: ei hän löisi ihmistä joka olisi hänelle yhdentekevä. Ja on ihanaa kun hän myöhemmin suutelee ja silittää mustelmia. Mutta tärkein syy on tietysti se että mä rakastan miestäni.

Keskenkasvuisten luonnehäiriöisten suhde! 

Vierailija
6/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kuuluu sulle.

Vierailija
7/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tänään oivalsin jotain itsestäni. Mietin miksi siedin inhottavaa ystävääni niin kauan. Entinen ystäväni oli varsinainen kiusaaja, oikkuilija ja teki todella inhottavia juttuja minulle. Olin tottunut jo lapsesta saakka hänen häiriintyneeseen luonteeseensa, ja hän oli välillä mukava, hauska ja kiva.

Oivalsin, että tuo että toinen on välillä kuitenkin mukava, niin siinä piilee se ansa. Eihän normaalit ihmiset siedä ketkään sekopäätä ja väkivaltaista pirua, koska se on joskus kuitenkin kiva, eikä 24/7 pieksä sinua.

Minä kuitenkin olin lapsuuden kodissani joutunut sellaisten ihmisten armoille, ketkä eivät KOSKAAN olleet minulle kivoja tai kilttejä, vaan he olivat oikeasti jatkuvasti inhottavia, ja kohtelivat systemaattisesti minua kuin roskaa.

Kun sitten tuollaisten koko ajan inhottavien ihmisten kasvattamana "saat" kaverin, joka on silloin tällöin jopa kiva, niin ajattelet että siinäpä onkin minulla nyt onnenkantamoinen, kun saan välillä olla kivankin ihmisen kanssa.

Sitä ei tällä taustalla käy pienessä mielessäkään, että voisi ansaita ihmisiä seurakseen, ketkä on oikeasti koko ajan kilttejä ja eivät koskaan kohtele sinua kuin häiriintyneet pirut.

Se on vieläkin ihan mahdoton ajatus, enkä vieläkään aidosti usko, että kukaan ihminen normaali ihminen voisi minun kanssani olla. Ansaitsen vain noita häiriintyneitä.

Vierailija
8/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tutustua kuvauksiin stalkkereista ja väkivaltasista suhteista. siinä syntyy enne pitää oivallus miten pitää toimia jos tulee omalle kohalle.

Vierailija
9/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi vilpittömästi ja omaa tietämättömyyttäni, miksi päädyit myös väkivaltaiseen suhteeseen alun perin. Käyttäytyikö mies/nainen tapailu- ja seurusteluvaiheessa eri tavalla kuin myöhemmin?

Vierailija
10/10 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorempana kaupungin vuokra-asunnossa opiskeluiden jälkeen. Yläkerran naisen huutamatta sanat ovat jääneet korviin soimaan: "Lyö mua, lyö mua! Eikö susta ole miestä siihen!" Ja saihan se sitten aina turpaan, kunhan oli riittävästi huutanut.

Ja yksi nainen baarissa kertoi, kuinka miehen pitää lyödä naistansa.

Naisten kokema väkivalta parisuhteissa on varmasti kamalaa, mutta kyselyissä pitäisi olla myös kohta: "miehen kuuluu pitää nainen kurissa väkivaltaa käyttäen. K/E"

Osa naisista, kumma kyllä, haluaa väkivaltaisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi