Sini Tiainen ja muita hauskoja nimiä.
Kommentit (475)
Kakkinen sukunimenä. Etunimeä en muista, mutta ei sen kanssa mikään nimi hyvältä kuulosta.
Sisarukset Meri, Tuuli ja Virva Luoto.
Teatterinjohtaja Lavaste
Urheilulääkäri Laukka
Urologi Ala-Opas
Eläinlääkäri Ilves
Raittiussihteeeri AnnaMaija Paukku.
Palopäällikkö Kekäläinen.
Eräällä terveysasemalla työskentelevät lääkärit Luu ja Vuotonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu Saukko
Anu Saukkonen on vielä hauskempi. Sympaattinen.
Sen nimistä tosin Suomessa ei oikeasti ole ainokaistakaan. Suurissa sukujuhlissamme ei ainuttakaan Anua koskaan ollut, kuluneen vitsin myötä sukupolvien ajan ollaan oltu tarkkoja nimen annoissa. Nettitrollit ja etenkin känniset small talk-tarinoijat jaksaa tosin jakaa muuta tietoa tyyliin "olen tavannut sen nimisen opettajan"
Vierailija kirjoitti:
Miina Kenttä
Meri Metso
Sirkku Keltanen (jo edesmennyt sukulaiseni)
Impi Sikiö
Miina Kentällä on muistaakseni veli nimeltä Lauri.
Clark Kent.
Veljekset Matteus, Markus, Luukas ja Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Veljekset Matteus, Markus, Luukas ja Pasi.
Mua ärsyttää, kun olen kuullut tämän niin monelta ihmiseltä vuosien varrella, ja sanovat aina "Joo joo, olen tuntenut sen nimiset veljekset". Ja pskat ovat. Mikseivät voi vain sanoa esim. kuulleensa sellaisista? Mutta aina urbaanilegendojen ja näiden vastaavien juttujen kertojien täytyy jostain syystä sanoa, että asia on joko tapahtunut heille itselleen tai ainakin ihan lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Joonas tapani karhu. Joonasta pani karhu. :D kaveri kertoi eilen ja nauraa käkätin ainakin tunnin!
Vähän ohiksena.
Mulla oli puolituttu ihminen, jonka nimeä en tiennyt.
Kerran pakkaspäivänä olimme juna-asemalla ja hänellä oli joku ruskea karvatakki päällään.
Sanoin, että onpas kuin karhun turkki. Hän alkoi nauraa ja sanoi sen olevan karhun turkki.
Siinä minä sitten päivittelin, niin hän totesi, että hänen sukunimensä on Karhu😁
Leikkipuistossa joku äiti komensi närkästyneenä tytärtään " Helmi Varis!", herranjumala että revettiin miehen kanssa nauruun ja tämä äiti katsoi vihaisesti, tajusi kai mille nauroimme.
Edelleenkään en ymmärrä nimeä Meri Tuuli...miettikää nyt vähän, minkä nimen lapsellenne annatte.