Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI viikolla 2-3 (uusi pino)

03.01.2006 |

Alkoi venyä tuo Mami:n alottama pino niin pitkäksi, että oli jo näin iäkkäällä tyttösellä vaikee pysyä perässä ;D Niinpä ajattelin alottaa uuden, josko tähän sattuis kohtalotovereita.

Eli " omaa napaa" , kuten niin hauskasti täällä sanotaan:

- nykyisen ukon kans yhessä 9 vuotta, käytännössä lähes sama aika lapsettomuutta takana (vähän aikaa ehkäisykapselit käytössä)

- miehen näyte ok vaikka toista aluksi annettiin ymmärtää...

- minä ok

- ensimmäinen IVF-hoito (pitkä kaava) julkisella puolella 11/05, josta nega

- nyt menossa toinen kierros (lyhyt kaava) VL:n puolella:

* Gonal-F 225 iu alotettu 30.12.05

* eka ultra tulossa 5.1., toinen ultra 9.1.

* nähtävästi päädytään ICSI:iin, joka luultavasti 16.1.

Kanssasisaret, tulkaapa kertaamaan vanhukselle taustoja lyhkäsesti ja pinoutumaan kaveriksi! :D

Kommentit (286)

Vierailija
241/286 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä todellakaan osaa kirjoittaa mitään...Itkua väännään teidän puolesta kanssa-sisaret, ja toivon paljon jaksamista, ihania ihmisiä ja asioita ympärillenne, kun on sen aika! Nyt varmasti paras apu ja tuki, on ihanat miehenne!

Tässä ollaan niin tiivisti " eletty" nämä viikot, tyhjä ja tosi kurja olo tuli viesteistänne : (

Mami, jospa se kunnon + huomenna vielä tulisi, peukutan!

Seilorille ja Kamulle plussasäteitä täältä, ja toivon niin, miten Ippu kirjoittikin, Bertta haluaa++++ kavereita. Oisin ottanut teidät KAIKKI kyllä matkaan mukaan.....

Halauksin, Bertta

Vierailija
242/286 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin lohtuhalit Pullopostille ja Kirsulle. Tosi kurjaa jos teidän hoito päättyy vuotoon jo ennen testausta. Mielestäni silti kannattaa testata ennen kuin lopetatte Luget.

Toivottavasti Mami sun haamu vahvistuisi tuhrusta huolimatta. Älä menetä vielä toivoasi.

Mulla on huomenna testipäivä. Tämä on meidän viides ivf ja eka kerta, kun vuoto eikä edes tuhru ole alkanut ennen testausta. Yleensä olen saanut pari päivää tunkea lugeja veren sekaan, mutta silti olen niin testipäivään asti tehnyt. Oireita ei juurikaan ole, joten tulosta on vaikea arvuutella.

Peukutukset Seilorille ja Mamille testeihin!

Kuulemisiin huomenissa!

Kamu + piksut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMI: toivon hartaasti, että haamuviiva vahvistuu! Älä vielä heitä toivoa.

KIRSU: lohtuhalaus kohtalotoverilta.

PULLOPOSTI: lohtuhalaus kohtalotoverilta.

SEILORI: nyt sulle plussa viikonloppuna!!!!! bdbdbdbdbdbd

KAMU2: kuulosti lupaavalta nuo sun oireet eilisen viestin suhteen. Jokos testasit aamulla??

TE KAIKKI: kunhan kaikki ovat testinsä tehneet, niin tuloksista riippuen saattaa olla, että kerron teille jotain... Mulla on ollu oma lista meistä täällä ja ihan sattumanvaraisesti oon nimet listaan kirjottanu aikanaan. Nyt näyttää vahvasti nimittäin siltä, että joka toisella ois mahikset plussaan!!!

Vierailija
244/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilunväreet tuli luettuani Ippun loppukommentit ja tippa nousi silmään. Mä olen töissä yleensä näin aamuisin yksin, siivoojat vain pyörivät ympärillä. Ovat varmaan ihmetelleet, kun olen vesisilmissä joka aamu ja kirjoittelen kovaa vauhtia Ü.

Miten sulta Ippu saakin aina näin kannustavia viestejä. Aivan ihana ihminen olet!!!!!!!

Mulla jännitys tiivistyy. Eilen oli hirveä päänsärky ja ajattelin, et kyllä mun tänään illalla pitäis tehdä jo testi, ettei tuu vedettyä hormooneja liikaa. Ois sit ilta aikaa toipua vaikka kyllä vieläkin toivon ihmeplussaa. Joka tapauksessa tiedän, että itken, sillä huomaan, et sisälläni on niin paljon kyyneitä ja ne meinaa pukata ulos niin ilosta kuin surusta. Tää jännitys vaan lisää niitä. Huomaan, et mieskin on kireänä, eikä kumpikaan osaa toista täs vaihees kunnolla tukea. No pian tää piina on ohi.

Ilmoittelen teil heti kun testailen!!!

Onnea myös muille vielä testaaville ja testatuille mukavaa keskiviikko päivää.

Seilori ja purjehtijat Ü

Vierailija
245/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä liian omatoiminen, mutta lopetin luget eilen kun hanat aukesivat aivan täydellä voimalla. Sama meno jatkuu, en edes testannut aamulla, kun antoivat sieltä Fertinovasta sellaisen hankalan testin, jossa olisi pitänyt pissiä purnukkaan ja imeä pipetillä ja sitä rataa... Mies vänkäsi illalla että teet kyllä testin, mutta hipsin aamulla vähin äänin hänen nukkuessaan töihin enkä testannut. ;) Oikeasti - ei tällaista tulvaa voi olla jos olisi raskaana!

Kaikille teille neganneille lohtuhaleja ja jaksamista seuraavalle rundille. Valtaosalle meistä kuitenkin pitäisi ihan tilastojenkin valossa löytyä se plussa vielä joskus! Itse olinkin valmistautuneempi tähän tulokseen kuin siihen toiseen, ja nyt tuntuu siltä että aloitan uusissa työkuvioissa tosi mielelläni. Katsotaan nyt mihin tämä tästä vielä kehittyy. :)

Vierailija
246/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huitsin jännäksi menee tämä meidän pino! mamin haalea viiva tarkoittaa, että jotakin on tapahtunut raskauden suhteen, joten toivotaan, että vuodosta huolimatta vaan vahventuu. Nämä turhut ja pienet vuotelut ovat hyvinkin yleisiä plussanneilla tällä palstalla ja tuolla plussanneet-osastollakin. Seilorille ja kamulle nyt oikein paljon Onnea, sellainen kutina nyt minullakin on, että plussia vielä bertan seuraksi saadaan!

Me olemme kuitanneet tämän viimeisen hoidon miehen kanssa. Juttelimme kovasti eilen ja kummallista kyllä, olemme helpottuneita siitä, että tämä on nyt ohi. Toisen ja kolmannen hoidon välillä oli hiukan yli vuosi aikaa ja luulen, että tuo vaikea vuosi - uskaltaako yrittää vai ei, mitä jos ei siltikään onnistu, pettymykset, kyyneleet, mutta jos juuri kolmannella onnistuu - lopulta päätettiin, että otetaan riski tietoisina onnistumismahkuista (pienet !-ikä ym), ei jää ainkaan harmittamaan, ettei yritetty tätä kolmattakin kertaa. Siksikö, että itkuja itkettiin niin paljon silloin, niin nyt ei ole tullut yhtään kyyneltä!? Nyt tunnen olevani energiaa täynnä aloittamaan jotakin uutta vaihetta elämässäni,elämässämme yhdessä miehen kanssa. Taaksepäin kun katson, niin näen siellä ainakin kolme elämätöntä vuotta, nyt on tämän elämän aika.

Kirsulle ja muillekin neganneille edelleen lämpimät halaukset!!!Teille kaikille nuoremmille toivotan uusia hoitokertoja, niin kauan kun vain jaksatte. Ja uskoa siihen, että kerran se on vauva-kotiin teillekin. Tie on raskas, mutta voimia kovasti säteytän täältä!!!!

Teen huomenaamulla kuitenkin testin - ehkä ne kyyneleet tulee lopulta silloin;). Vuotoa tulee hiukan, välillä enemmän.

Vierailija
247/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt noin tylysti pitänyt lopettaa! sattui taas vahinko.niin, siis vuotoa tulee,muttei kuitenkaan niagarana ja työnsin ne luget onkaloon kuitenkin. loppuun asti mennään. jollen tee testiä huomenna, niin itseni tuntien alan kahden viikon päästä aatella, että jos oonkin raskaana...:)

terkuin pulloposti, pp13 ja edesmenneet pallerot - tytöstä olisi tullut Ava Meri ja pojasta Luukas.Nyt kyllä rupes itkettämään...

Vierailija
248/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan todella henkisesti vahva ja varma sen suhteen, että tämä oli teidän viimeinen hoito. Voin vain kuvitella, miltä päätöksen tekeminen on tuntunut... meilläkin se on jossain vaiheessa edessä elleivät hoidot tuota tulosta. Tuskin viittä kertaa enempää yritetään. Ite oon ajatellu, että pidän omalla kohalla sitä 4-kympin ikää viimeisenä rajapyykkinä. Sen mukaan tässä ois pari vuotta aikaa, mutta en tiijä... Jotenki tuntuu kauheelta ajatella, että pitäis jonku pidemmän tauon välissä koska se ikä kuitenkin painaa koko ajan... On sellanen tunne, että kaikki yritykset suht nopeella aikataululla ja sitte piste hommaan ellei onnistu. Ei tätä loputtomiinkaan voi tietenkään jatkaa... Kolmeko kertaa te yrititte?

Minäki yritän ajatuksen voimalla vahvistaa Mamin haaleaa viivaa testissä. Ajattelin samalla tavalla kuin sinä, Pulloposti, että jotain siellä on tapahtunut siirron jälkeen, se haalea viiva on selvä merkki siitä! Nyt kaikki varpaat ja sormet pystyyn Mamille!!!

Samat varpaat ja sormet on pystyssä myös Seilorille ja Kamulle!

Vierailija
249/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatia toimii, huomasitko meidän viestien lähetysajat??? :D:D:D

Niin, tottakai odotat testin tuloksen ennenkuin heität toivon syrjään! Minäkin pääsin tällä kertaa niin pitkälle ajatuksissa, että kuvittelin Valopilkkujen olleen poikia. Nimiä en sen kummemmin keksiny. Ekassa hoidossa mulla oli kyytissä Sissi...

Nyt sulta se vuoto loppuu ja huomenna testi!! bdbddbdbdbd

Vierailija
250/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenisärky on kyllä päällä menkkoja enteilevästi, mutta vieläkään ei vuotoa kuulu!!! No, jospa se viikonloppuna sit vuotaa niin saa maata tuskissansa kotona eikä tuu saikkua töistä.

Meni kyllä yllättävän sekasin mulla kierto tänkertasista lääkkeistä. Epäilen vahvemmin Estradotia kuin Lugeja, koska ensimmäisen hoidon aikana menkat kyllä tuli vaikka Luget oli vielä päällä!

Vierailija
251/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

telepatiaan olenkin aina uskonut - ihan oikeesti!No, en tiedä ippu vahvuudestani - voi olla niinkin, että prosessi on vasta tulossa - kuitenkin- viimeistään silloin, kun valkoinen ruutu on edessäni - eli huomenna.ehkä ihminen elää kuitenkin vuodoista ja kaikesta huolimatta pienessä toivossa, kunnes toisin todistetaan ja siksikö minäkin tunnen tyyneyttä myrskyn edessä?

Juu, siis kolme ivf:ää takana ja yhteensä 8 palleroa siirretty.

yli vuosi taukoa tällä iällä ei todellakaan ollut järkevää - mutta ei vaan uskallettu lähtee liikkeelle. pettymykset olivat olleet niin valtavat aiemmista negoista. ja mieheni mielestä olin ollut viimeisen vuoden masentunut.ehken omasta mielestäni varsinaisesti masentunut, mutta ainakin energitön.ja hänkin pelkäsi, jos uusi pettymys vaan pahentaa oloani. ehkä se tauon aikana tapahtunut epämääräinen päättämäättömyyden tila oli rasitti. Mutta sinä olet ippu 5 vuotta nuorempi ja nyt kannattaa todella takoa, niin kauan kuin vaan jaksat/tte!!!!ei mitään taukoilua, sanoo näin vahingosta viisastuneena:)

terkkusin pulloposti, jolla työmotivaatio karoksissa, mutta eilen tuli kyllä tahkottua tämänkin päivän edestä

ja kääk - oliko tänään kamun testipäivä???!

Vierailija
252/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" no niinpä!

telepatiaan olenkin aina uskonut - ihan oikeesti!No, en tiedä ippu vahvuudestani - voi olla niinkin, että prosessi on vasta tulossa - kuitenkin- viimeistään silloin, kun valkoinen ruutu on edessäni - eli huomenna.ehkä ihminen elää kuitenkin vuodoista ja kaikesta huolimatta pienessä toivossa, kunnes toisin todistetaan ja siksikö minäkin tunnen tyyneyttä myrskyn edessä?

Juu, siis kolme ivf:ää takana ja yhteensä 8 palleroa siirretty.

yli vuosi taukoa tällä iällä ei todellakaan ollut järkevää - mutta ei vaan uskallettu lähtee liikkeelle. pettymykset olivat olleet niin valtavat aiemmista negoista. ja mieheni mielestä olin ollut viimeisen vuoden masentunut.ehken omasta mielestäni varsinaisesti masentunut, mutta ainakin energitön.ja hänkin pelkäsi, jos uusi pettymys vaan pahentaa oloani. ehkä se tauon aikana tapahtunut epämääräinen päättämäättömyyden tila oli rasitti. Mutta sinä olet ippu 5 vuotta nuorempi ja nyt kannattaa todella takoa, niin kauan kuin vaan jaksat/tte!!!!ei mitään taukoilua, sanoo näin vahingosta viisastuneena:)

terkkusin pulloposti, jolla työmotivaatio karoksissa, mutta eilen tuli kyllä tahkottua tämänkin päivän edestä

ja kääk - oliko tänään kamun testipäivä???! "

Joo, kyllä se niin on että ihminen uskoo viimeseen asti hyvän puolesta. Mun entinen pomo (mies) sano mun ensimmäisen hoidon osalta niin fiksusti, että vaikka järki sanoo toista, tunteet ei kulje yhtä matkaa... Niin mulle kävi ensimmäisen hoidon osalta, kun oli siirretty 1 epäonninen alkio jossa oli osittain monitumaisuutta ja tiesin ettei sen mahollisuudet oo kovin hyvät mutta silti jaksoin uskoo ja toivoo ihmettä.

Voimia sulle testin lukemiseen huomiselle!!!

Juu, kyllä se Kamu mun mielestä tänään aiko testata mut missähän se on vastauksensa kans...???

Vierailija
253/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko uskoa, että reilun viiden vuoden yrityksen jälkeen 5. ivf tuo meidän elämän ekan plussan 39- ja 46-vuotiaana!!!

Näin uskomattomasti on kuitenkin käynyt. Tein aamulla testin kotona. Siihen tuli haalea, mutta kuitenkin selkeä viiva. Äsken sain verikokeen tuloksen, se oli 340, mikä on yllättävän korkea. Viitearvo on kuulemma 68-400 ja keskiarvo 260. Voisivatkohan molemmat piksut olla kiinnittyneet tai ainakin yrittäneet...

Jatkan kirjoittamista kotoa, nyt on pakko tehdä vähän töitäkin...

Toivottavasti vielä muitakin piinailijoita onnistaa ja lohtuhalit kaikille neganneille!

Kamu ja piksut

Vierailija
254/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt alkaa kyllä pelottaan, sillä edelleenkin mennään täysin mun listan mukaan eli joka toisen nimen kohdalle tulee + .....

Aivan suunnattoman paljon onnea plussan johdosta, Kamu! Ihanan lohduttavaa saada huomata, että meillä " iäkkäämmilläkin" jutut voi onnistua kunhan sitkeesti jaksetaan yrittää!

Halaten,

Ippu alias pikkuenkeli67

Vierailija
255/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättionnittelut! Voi jösses sentään! Milloin kävit kokeessa? Itse kävin jo maanantaina verikokeessa (siis on-off -testi), kun alkoi niin pahasti riepomaan ja negahan se tuli. Mutta hienoa että plussasit ja ehkent tuplasti, hih!

Eva

Vierailija
256/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea viikkoa myöhemmin koitoksessa olleelta!

Lohduttavaa, että onnistuminen on mahdollista!

Paljon paljon siis onnea!!!

Oikku

Vierailija
257/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylin täydeltä ONNEA, aivan IHANAA!!!! Voi että, mahtaa olla aikas pöllämystynyt olo ; ) Nauttikaa siitä!!!!!!

Nyt pidät kaksin käsin kyytiläisestä(sistä) kiinni!!

Ippu, sulla taitaa olla vähän " noidan elkeitä" , jännä juttu! Mulla on vähän samaa vikaa havaittavissa......

Mitäs Mami, toiv. sullakin hyviä uutisia???

Hyvää illan jatkoa sisaret!

Vierailija
258/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..........eli meidän purjehtijat irtautuivat satamasta muille maille!! Haluisin tänään testata, kun olo tuntu niin menkkamaiselta ja päänsärky vain voimistui. En kyllä yhtään ajatellut mitä testi näyttäisi, olo oli neutraali ja on vieläkin. Itkukin on jossain hukassa.........

Mies tuumi, että silleen. Elämä jatkuu ja jotain valoa pitää näkyä, sillä kyllä meitä varten odottaa pienokainen, mut vähän kauempana ja pidemmällä odotusajalla.

Uudestaan pitää tehdä tää surutyö ja nyt loppuun asti. En enää halua toivoa raskautta ja enkä ihme tekoja. Palattava on nyt maan pinnalle ja katsottava asioita silmästä silmään.

Sanoin just miehelleni, et eniten pelkään katkeroitumista. Elämästä pitää osata nauttia ja löytää uusia näkökulmia, eikä jäädä suremaan menneitä.

Kiitos teistä ihanista ihmisistä, joille olen saanut purkaa sydäntäni ja viettää nämä ihanat piinaviikot. Olette olleet mulle henkinen tuki ja helpottaa kun tietää, ettei ole yksin.

kamulle sydän täydeltä onnea!!!

Toivotaan, et pullopostillekin olisi huominen aamu yhtä juhlaa!!

Ja nyt se itkukin alkoi eli poistun nenäliinan ja mieheni seuraan.

Vierailija
259/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja täynnä, joka päivä! Teillä on varmasti hieno ja vahva suhde. Olette käyneet 3 rankkaa hoitoa läpi, varmasti toinen tostanne tukien, ja teitte isoja päätöksiä!

Päivä kerrallaan se on kuljettava, ja uskottava parempaan ja valoisampaan huomiseen.

Halaukset lumipyryn keskeltä !

Vierailija
260/286 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille !

Ensin jättionnittelut Kamulle !!!!!!!!!!!!

Oma napa: Vuoto on muuttunut ihan kunnon menkka vuodoksi, väri on vain omituinen. Onko teillä muilla ollut sellaista tummaa vertaa, ei kirkasta ??? (Tosi ällö kysymys, mut pakko kysyä kun vaivaa) Soitin tänään Fertinovalle ja kerroin et meillä testi näytti negaa, sain e-pillerit ja seuraava yritys on näillä näkymin huhti-toukokuussa !

E-pillerit sain siksi kun lähdemme matkalle ja en tietenkään halua siellä mitään täti viikkoa.

Toivottavasti oltaisiin tällä porukalla piinailemassa, sitten huhti-toukokuussa !! Siksi kun olette kaikki niin mukavavia ja hyviä tsemppaamaan toinen toisianne.

KAIKILLE TEILLE ISO HALAUS !

T:mami

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi