Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI viikolla 2-3 (uusi pino)

03.01.2006 |

Alkoi venyä tuo Mami:n alottama pino niin pitkäksi, että oli jo näin iäkkäällä tyttösellä vaikee pysyä perässä ;D Niinpä ajattelin alottaa uuden, josko tähän sattuis kohtalotovereita.

Eli " omaa napaa" , kuten niin hauskasti täällä sanotaan:

- nykyisen ukon kans yhessä 9 vuotta, käytännössä lähes sama aika lapsettomuutta takana (vähän aikaa ehkäisykapselit käytössä)

- miehen näyte ok vaikka toista aluksi annettiin ymmärtää...

- minä ok

- ensimmäinen IVF-hoito (pitkä kaava) julkisella puolella 11/05, josta nega

- nyt menossa toinen kierros (lyhyt kaava) VL:n puolella:

* Gonal-F 225 iu alotettu 30.12.05

* eka ultra tulossa 5.1., toinen ultra 9.1.

* nähtävästi päädytään ICSI:iin, joka luultavasti 16.1.

Kanssasisaret, tulkaapa kertaamaan vanhukselle taustoja lyhkäsesti ja pinoutumaan kaveriksi! :D

Kommentit (286)

Vierailija
201/286 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hammassärky alko taas yöllä ja nyt se keskitty juuri yhteen hampaaseen, enkä saanut aamulla purtua sillä hampaa, kun kipu oli viiltävä. Piti lähteä työpaikan kursseille Helsinkiin, mut jäinkin kotiin. Oma hammaslääkärini on vapaalla ja varasinkin ajan sit terveyskeskuskeen. Vähän pelotti, et miten ne siellä hoitaa, mut onneks mun kohdalle osu vanhempi naishammaslääkäri joka oli tosi mukava ja osas hommas. Juurihoitoon sit jouduin, mut onneks ei ollut tullut mitään tulehdusta viel hampaaseen.

Toivotaan, et pienet purjehtijani kestivät tärinän. Sanoivat kyl, et parempi on hoitaa, et tulehduksesta vois seurata pahemmat seuraukset pienokaisille. No olo on ainakin nyt rauhallisempi ja toivon, et kivut pysyis pois.

Aamulla luulin jo, et kuukautiset alkaa, mut se olikin vaan valkovuotoa! Tää erillainen lääkitys on saanut aikaan runsaammat valkovuodotkin, mut kaiketi se on vaan hyvä. Otin vahingossa aamu tokkurassa 2 Lugesteroniakin, mut niist ei varmaan haittaa ole.

Olet Ippu viikonloppuna ajatuksissani ja toivon, et saatte miehesi kanssa kokea aivan ihanan sunnuntaiaamun!! ++++ONNEA!!!

Samoin Mami69 toivon sulle ++onnea. Tiedän tunteen, kun olen kans odottanut pitkään pääsyä äitiyslomalle. Mä olisin mieluusti kotiäiti pitempääkin (jos tietty talous kestäis) Olen ollut töissä 19-vuotiaasta lähtien ja välissä pienen tauon pidin, kun olin au-pairina. Muut ystäväni ovat olleet useasti äitiyslomalla tai opiskelleet pitkään. Kolmen vuoden tauko olis paikallaan. Siskoni ja ystäväni, jotka ovat pienten lasten äitejä ovat kyllä kertoneet, et ei se arki aina niin herkullista kotona ole. Kyllähän sen huomaakin, mut haluis sen itte kuitenkin kokea.

Vierailija
202/286 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Lugen ikävä sivuoire on just tuo, että vessakäynneistä tulee yhtä helvettiä kun pitää pelätä etukäteen sinne mennessä et menkat on alkanu kun tuntee et jotain kosteeta tai märkää housuissa on! :)

Ite huomasin sit vielä tuohon Lugeen liittyen ainakin alkuvaiheessa, että vähän sen laiton jälkeen alko nipisteleen alamasusta.

Viime hetken peukkuja ja piinissäteitä teille kaikille viikonlopuksi! Ens viikolla saadaan paljo plussauutisia tästä pinosta, eikö??!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/286 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottamaan mukavaa viikonloppua teille.

Nauttikaa ja hemmotelkaa itseänne. Masuasukit siinä samalla nauttii olostaan. :O)

Mami, liian aikaisin testailit. Nyt coolisti vain maanantaihin odotat. (Helpommin sanottu kuin tehty ;O) )

Aurinkokin on paistanut tänään niin kauniisti, joten plussasäteitä kovasti luvassa teille kaikille.

Vierailija
204/286 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että jaksatte käydä meitä vielä kannustamassa!

Jottei oma piinistelyaika kävisi liian tylsäksi, olen virittänyt tähän oheen myös uuden mahdollisen työkuvion. Katsotaan kumpi tärppää ensin! ;) Luonnollisesti joudun varmaan sanomaan kiinnostavalle uudelle työlle ei kiitos, jos plussa napsahtaisi. Mutta eihän se kuitenkaan ekasta hoidosta...

Muuten omat oireet vähenemään päin. Ainastan närästys on lisääntynt. Lisäksi olen koko viikon hämmästellyt, että herään aamuisin niin aikaisin. Tavallisesti nousen vaivoin kellon soittoon, nyt nousen aivan vapaaehtoisesti (tai no - pissihätään) jopa tuntia ennen! :o Ja vieläpä ihan pirteänä. No, töiden kannalta se on olut erittäin tervetullutta!

Hyvää viikonloppua kaikille ja malttakaa odotella niiden testien kanssa! :)

Vierailija
205/286 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut virkeämpi kuin normaalisti koko hoidon ajan. Ajattelin jo, että voiskohan tuota Menopuria käyttää pieniä annoksia koko ajan, kun se näin mukavasti tuntuu virkistävän. Samoin se on mielestäni jotenkin vaikuttanut myös mielialaan parantavasti. Töissäkään ei jurpi niin paljon kuin normaalisti. :)

Myös minä olen ollut ihmeissäni siitä, että joka yö herään noin viiden aikaan. Tämä alkoi pari päivää alkionsiirron jälkeen. Onneksi olen saanut uudelleen vielä unen päästä kiinni. Mutta heräilystä huolimatta olen siis ollut virkeämpi kuin normaalisti.

Virkeys voisi tietysti johtua raskaushormoonista, se kuulemma virkistää, mutta ehkä ei vielä tohdi siitä alkaa haaveilemaan. Testipäivään on vielä pitkä aika. Onneksi kuitenkaan vuoto ei ole vielä alkanut. Toivottavasti Kirsu sun virkeys kuitenkin johtuisi siitä!

Oikein rauhallista ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
206/286 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsu & Kamu->tuo virkeys ja klo 05:en herääminen kuulostaa oikein positiiviselta ; ) Meikä se kanssa herää tasan 05 pissalle, ja pari kertaaa ennen sitäkin, ja ihan pirteä ; ) Illalla sitten ei niikään pirteä...Tää pirun närästys on vaan nyt aika inhottava, polttelee niinkus tasasesti koko mahaa, tai kait tää on sitä, kun ennen ei ole ollut!?

Plussasäteitä lähettelen, nautitaan auringosta, ainakin täällä Etelä-Suomessa ; )

Vierailija
207/286 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun olin aikeissa vastata Kamulle että tosiaan tämä heräily alkoi pian siirron jälkeen, niin Bertta tulee lupailemaan ennusmerkkejä! ;) No, tänä aamuna kun olisi sitten todella pitänyt herätä kuudelta, ei meinannut kellon soitto mennä perille. Tosin sitä heräämistä taisi haitata klo 03 tehty pissireissu ja senjälkeinen valvominen.

Mulla puolestaan ne Pregnyl-pistokset aiheuttivat sellaisen onnellisuuden ja leppoisan asenteen kaikkeen, että mies ehdotti, että jos pyytäisin lääkäriltä lupaa saada pistellä jatkossakin. ;) Se oli kyllä huvittava vaikutus, olin aivan superpositiivinen koko pistelyn ajan! :D Nämä luget ovatkin sitten olleet todellisia kiukkukapseleita. Työmaallakin olen ollut niin kärtty-noita että oksat pois!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
208/286 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Olen ajatellut sinua koko päivän, mitähän testi näytti ????

Ja tietysti teitä kaikkia muitakin, lähetän kaikille oikein paljon ++++säteitä !

Itse aion testata vasta tiistaina, niin kuin saamissani ohjeissa sanotaan. Sitten vähennetään myös progesteron lääkitystä, yhdella puikolla. Mulla ei kyllä ole vieläkään minkäälaisia oireita ??? Paniikki iskee...........

Nyt olen nautiskellu punaviiniä, luettuani ensin teidän kirjoitukset aiheesta. Noudatin alussa nolla linjaa.

T:mami

Vierailija
209/286 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herätessä tuli Ippu sinut mieleen ja toivon, että saitte kaks viivaa tikkuun. Jännittää oikein teidän puolesta. Olet ollut niin positiivinen tuki koko ajan, että toivon kaikkea hyvää!!!!!!

Itselläni ei mitään erityisiä oireita ole. Nukun aamulla kuin tukki ja iltapäivälläkin maistuu tirsat, enkä ole huomannut tihentyvää pissaamis tarvetta. Rinnat ovat kyllä tosi kipeät ja vihlontaa tuntuu masussa, mutta ennen kuukautisiakin tuntuu. Mulla on välillä menkkamaisia kipuja. Nyt olen vaan onnellinen kun hammasta ei enää särje ja tavallaan rauhallinen tulevan tuloksenkin suhteen. kaikki on kuitenkin vielä mahdollista.

Mitäs pullopostille kuuluu? Sun nimimerkki on mun sydäntälähellä ja liittyy mun ja mun miehen historiaan. Lueskelen mielelläni aina sun viestejä ja toivon teille kans paljon +++onnea!!!

Ensi viikolla kaikki saamme tietää tulokset ja toivotaan oikein kunnon +++viikkoa. Onnen haleja kaikille ja mukavaa sunnuntaipäivää Ü!

seilori ja kaks purjehtijaa Ü

Vierailija
210/286 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olimme tippuneet jo toiselle sivulle...emme siis ahkeroi täällä netissä!?Laajakaistamme toimii, ei toimi, toimii...kesken laskun maksunkin tekee tuota; välistä olen päässyt lukemaan tätä palstaa ja hetkohta tökkii. Nyt taas tuntuu niin luotettavalta...

Seilori, hauska kuulla nimimerkistäni:) Arvaanpa, että meri merkitsee teille paljon ja on sydäntä lähellä:))Vesi ja ilma ovat minunkin elementtejäni. Olen lapsuuteni elänyt järvi-suomessa; nyt tosin asun länsirannikolla ja meri on 15 km päässä,mikä mahtava juttu, mutta järvi-suomeen kaipaan kovasti takaisin - keitele vehmas ja päijänne jylhä - niinkuin keskisuomen maakuntalaulussakin sanotaan!

Ippu sanoikin jossakin viestissään, että tulee maanantaina kertomaan tuloksen - siis pitelee meitä piinassa näinkin:)

Omista tuntemuksista jotakin. Silloin tällöin nippailee keskeltä häpykumpua eli oletan kohdusta. rinnat eivät ole enää YHTÄÄN kipeät tai arat vaikka kuinka niitä puristelisin. Yhä edelleen kuumottelee. Piinikseni on nyt edennyt tähän omien alapääeritteiden tarkempaan tutkiskeluun eli joko punertaa. Yöt nukun huonosti, mitä lähemmäs testipäivä tulee, sitä lopullisemmaksi asia käy. Nythän on vielä toivoa, mutta ei enää torstain jälkeen TAI ellei vuoto ala ennen sitä. Olisin tänäänkin jo halunnut testailla, mutta mies ei kertakaikkiaan antanut.

JA koska meillä on tämä hauvavauva, niin lauantaina kävimme lastentarvikeliikkessä ostamassa hälle/meille oviportin, ettei pääse tuhojaan tekemään valvomati.En sitten voinut olla ihastelematta mitä kaikkea siellä muutakin oli ja mies kyseli hintojakin rattaista ja syöttötuoleista ja se jäi kyllä harmittamaan. Siitä piti sitten yöllä jutella...mutta niinkuin hän sanoi, tämä juttu menee niinkuin menee ja on muutakin elämää. Ja nyt kun aattelen kolmenkin vuoden päähän taaksepäin, niin ei elämään juuri muuta ole mahtunutkaan. Vaikka hoidoissa olikin tauko, niin pään sisällä sitä taukoa ei ollut. Nyt on joka tapauksessa pisteen paikka. Olen päättänyt keskittyä itseeni - en itsekkäällä tai narsistisella tavalla - vaan alan hoitaa ja hellitellä itseäni (muita kohtaan sitä jo teenkin:)). Olen myös ajatellut lähteä vanhusten ystävätoimintaan.ja aloittaa nuoruudenaikaisia harrastuksia uudestaan, ja hakea työpaikkaa sieltä kotosuomesta ja nauttia kaikesta kauniista ja ...kaikkee!

Seilori; sinulla tuo rintojen kipeys on kyllä äärimmäisen hyvä oire - toivon teille sydämestäni plussaa - kuinmyös kaikille muillekin!

Nyt katsomaan palaako uunissa äsken pyöräyttämäni tiikerikakku vaalivalvojaisiin - unohdan aina kaiken uuniin...kääk!

Terkuin pulloposti, pallerot,pp10, jestas

Vierailija
211/286 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan !

Näin vaalipäivän kunniaksi, alkoi tuhrutella. Ei sitten vissiin tarvii sitä testiä tehdä tiistaina???!!

Mitenkäs teillä muilla ?? Tulkaa kertomaan sitten ehditte...

Flunssan oireitakin pukkaa päälle, taitaa tää pettymys saada aikaiseksi sen et flunssa tulee.

Teille muille parempaa toivoen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T:mami

Vierailija
212/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valopilkut ovat sammuneet...

Ei tullu meille vauvoja, ainakaan vielä. Testasinkin jo lauantaina aamulla 04.30 kun heräsin pissikäynnille vessaan ja taas tyylipuhdas viiva vain, ei plussaa. Itku pääsi. Miksi taas? Mikä mussa on vikana?

Kun pahin vaihe oli ylitetty ja silmät kuivattu, kysyi mies aamupäivällä, että haluaisinko vielä yrittää... SE OLI MANNAA KORVILLE, sillä tiesin että koska hän sitä kysyy, hän on valmis yrittämään. Niinpä siinä aika äkkiä tuli tehtyä päätös, että tämä ei jää tähän!

Edelleenkin oottelen menkkoja... Mitä ilmeisimmin ennen hoitoa Primoluteilla siirretyt menkat ja hoidon aikana käytetty Estradot -laastari ovat sekottaneet mun kierron täydellisesti, kun menkkoja ei kuulu. Estradotista tosin sanotaankin pakkausselosteessa, että haittavaikutuksena on juuri kuukautiskierron häiriintyminen. Siitä huolimatta pitää tänään mennä vielä apteekkiin ja ostaa varalta toinen testi... Clear Bluen pakkauksessa nimittäin sanottiin, että jos tulee nega ja 3 päivän sisällä ei menkat oo alkanu, pitää testata uuestaan. Ja jos vieläki tulee nega eikä menkkoja kuulu niin sitte pitää ottaa yhteys lääkäriin. Toivon kuitenki, että tyhjennys tapahtuu ilman lääkärikäyntiä... kaavinta ei mitenkään kuulosta houkuttelevalta.

Toivon sydämestäni teille kaikille muille plussia. Te ootte jaksanu tsempata ja kannustaa myös mua ja mun Valopilkkuja. Enkä siis häviä täältä mihinkään... pienen tauon vain pidän, mutta seuraan nyt toki kaikkien jäljellä olevien testitulokset, joista tulee plussia Bertalle kaveriksi tästä pinosta!

Aurinkoista maanantaita!

Vierailija
213/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tosi pahoillani Ippu teidän puolesta!!! Näin iso hali sulle (-----------O------------).

Ihanaa, että miehesi oli heti valmis uuteen yritykseen, se antaa voimaa ja valoa taas tähänkin päivään. Itsekkin muistan, kun viime negan jälkeen mies otti adoption itse puheeksi ja se oli mun korville hunajaa. Mut viel onnellisempi mieheni oli, kun sanoin, et terveydestäni huolimatta lähdetään vielä hoitoihin. En ollut ollenkaan tajunut miten hän tätä omaa lasta toivookaan.

Nyt kyllä adoptiokin on tullut tutummaksi hänelle ja luulen, et tämän hoidon jälkeen jos nega tulee, niin ollaan paljon kypsempi jatkamaan adoptointia.

Mulla on menkkamainen olo, eikä mitään herätyksiä ole aamulla tullu vessaan. Miehelle just autossa töihin tullessamme sanoin, et endo vaivat taas tuntuu. Meinaan keskiviikkon testata ja tulla töihin urheena oli tulos sit mikä tahansa.

Luulen kans, et tää uudenlainen lääkitys voi hämätä. Katotaan kuin käy.

Mami69; ei tuhrittelu vielä mitään kerro eli testaa rauhassa oikeana testipäivänä ja tuu kertomaan miten kävi. Onnea!!!!

Toivottavasti pullopostin tiikerikakku onnistui ja saitte toivomanne vaalituloksen. Itse olin tyytyväinen, mut mies vähän yski.........

Vierailija
214/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelen mutta pidän vielä peukkuja loppuun asti. Eikö sinulla ole veritestiä? Minä silloin en uskaltanut testata ennen kuin veritestin tulokset tuli. Ja vaikka arvo silloin plussatessa oli niinkin korkea kuin 407, niin samana päivänä illan suussa kotona testasin sitten vielä clearbluella kun halusin nähdä sen viivan itse niin sain clearbluella tosiaan mielestäni negaksi tulkittavan tuloksen.

Ja jos sinulla on luget tukena niin minulla ainakin ne pitää vuodon poissa.

Mutta vielä siis toivotaan parasta, kuten pidän peukkuja teille kaikille.

Ja tsemppiä uuteen hoitokierrokseen, jos sellaiseen joudutte tai päädytte.

Vierailija
215/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa, että ette vielä onnistuneet. Toivottavasti lääkärit keksivät seuraavaan kertaan jotakin uutta, mikä voisi parantaa mahdollisuuksia. Mullahan on koko ajan kokeiltu eri vaihtoehtoja, pitkää ja lyhyttä kaavaa sekä Puregonia ja Menopuria. Toivottavasti joku ratkaisu löytyy ja saatte lopulta oman vauvan.

Oma olo on vielä toiveikas. KP on 31 ja vuoto tai tuhru ei ole vielä alkanut. Hetkellisiä menkkaoireita on ollut satunnaisesti, mutta ne ovat menneet ohi. Testipäivä meillä on keskiviikko eli nyt on pp12.

Vierailija
216/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minä toivon niin sisälläin, että löydät onnesi näin, minä toivon kaikkea hyvää tästä eteenpäin" .

Vaikka tuo laulu kertookin ihan jostain muusta kun tästä mitä me läpikäydään, niin just tuo kohta on se mitä teille kaikille haluan sanoo!

Ja siitä Lugen käytöstä vielä: olette oikeassa, Luget pitää vuodon pois. Soitin Väestöliittoon ja juttelin hoitajan kans kun lääkäriltä en ehtiny saada meilivastausta (onkin lomalla). Niin että kunhan heitän ne pois niin ei tarvi testatakaan toista kertaa... kyllä se vuoto sieltä tulee.

Seuraavan hoidon oon ajatellu maaliskuulle eli parit menkat tähän väliin ihan rauhassa ja sit taas täys höyry päälle! Se ei pelaa joka pelkää! En halua vielä luovuttaa tai uskoo ettei me voitais onnistua.

Vierailija
217/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani negasta, mutta viitaten sonjaemman viestiin, voisko toisinkin olla vielä mahdollista??? Päätös uudesta hoidostakin auttaa varmasti kovasti - uskolla ja toivolla vaan eteenpäin!

ja mami sinullekin nyt tsemppiä kovasti kovasti, tuhruhan ei välttämättä mitään vielä merkitse!!!oliko sulla huomenna virallinen testipäivä?

Mun testipäivä on torstaina, jos sinne asti pääsen - yleensä vuoto on alkanut sitä ennen. tosin nyt mulla on suurempi lugeannos, joten se voi pitää vuodon pitempään poissa.

Seilori, mun tiikerikakku ei palanut, mutta pursusi ulos vuuasta ja kumottaessa halkesi ja lässähti. että siitä sitten jo päättelinkin että saan olla ilman pressaa seuraavat kuusi vuotta, ymmärrän miehesi yskän:)

Ei mitään oireita; rinnatkin ovat jo lässähtäneet entisiin riippuviin kuoseihin, ettei edes enää turvota. Bertta, jos olet kuulolla, niin mites sun rinnat olivatko ennen testausta pinkeet, kipeet, turvoneet??

terkuin pulloposti, pallerot, pp11

Vierailija
218/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestanne! Isot lohtuhalit meidän hienolle kanssasisarelle, joka jaksoi luoda uskoa ja toivoa, ja näin taas nähtiin miten epäreilua elämä joskus on....

Ihanaa että miehesi ja Sinä teitte heti jatko päätöksen, se on hyvä merkki! Usko, se on pian Teidän nyytin aika!!!!!

Mami, älä vielä masennu, peukutuksia täältä, ja veritestiin vaan rohkeasti!Mä en edes ois ite uskaltanut testata....

Voimia, uskoa, ja paljon plussasäteitä täältä!!!!

Vierailija
219/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne menkat alkaa heti kun jätän Luget vielä pois. Eilen ois pitäny nimittäin vaihtaa viimenen Estradot -laastari jonka jätin tekemättä. Jostain syystä aamulla töihin lähtiessä laitoin vielä Luget. Soitin tosiaan Väestöliittoon ja juttelin hoitajan kans ja se oli sitä mieltä, että kunhan jätän Luget vielä pois niin kyllä se vuoto alkaa.

On todella mielenkiintosta verrata VL:n ja oman kotipaikkakuntani Vaasan hoitokäytäntöeroja. En enää luota pätkääkään Vaasasta saatuihin ohjeisiin... poikkeavat VL:n vastaavista kuin yö ja päivä. Tai oikeestaan Vaasan ohjeet on TAYS:n ohjeet, koska Vaasa ostaa nämä palvelut sieltä.

Lugen osalta mulle hoitaja täällä nimen omaan tähdensi, että menkat tulee huolimatta siitä että Luget on päällä! No, niin ne kyllä sit viimeksi tulikin... olen ymmälläni.

Toinen asia joka erosi hoidon osalta oli rakon täynnä tai tyhjänä oleminen siirtoon mennessä: TAYS ehdottomasti sanoo, että rakon on oltava täynnä ja minähän sit viimeksi yritin juodakkin junassa oikein urakalla, että varmasti ois täynnä... Asia tuli onneksi puheeksi just ennen siirtoo VL:ssa ja sanoivat ettei missään nimessä tarvi olla rakko täynnä!

Nyt jätän siis toisen testin tekemättä ja odottelen muutaman päivän niitä helvetillisiä tuskia mitkä menkat tuo mukanaan. Ekallaki kerralla tuntui että kohta kuolema korjaa...

Ja peukutan edelleen kaikille piinailijoille!!!

Vierailija
220/286 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut tissioireita, ja sekin oli sellanen merkki(mukamas) että nega, eli toivoa on " kivuttomillakin rinnoilla" ; )

Nyt kyllä on tuntemuksia, ja tuntuu että aika matelee, kun haluais äkkiä sinne ekaan ultraan, ja näkis että " tyyppi" on matkassa mukana...

Aurinkoista maanantaita !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi