Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, jos lähiomaiset hylkäävät huumeiden käyttäjän

Vierailija
15.09.2014 |

Esim. tapaus Martina Aitolehti, hylkäsi narkkarisiskon. Äitinsä ei onneksi hylännyt. Eikö tuollainen tarvitse juuri eniten tukea.

Onneksi Martina oli kuitenkin sanonut, että hän ottaa siskon avosylin vastaan jos lopettaa käytön.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa parantaa syömishäiriöinen on hylätä hänet kokonaan. Sitten hän löytää sen oman pohjansa ja voi alkaa parantua. Kaikki entiset syömishäiriöiset sanovat näin.

Vierailija
122/126 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. tapaus Martina Aitolehti, hylkäsi narkkarisiskon. Äitinsä ei onneksi hylännyt. Eikö tuollainen tarvitse juuri eniten tukea.

Onneksi Martina oli kuitenkin sanonut, että hän ottaa siskon avosylin vastaan jos lopettaa käytön.

Martina toimii juuri kuten pitääkin. Se on ainoa keino. Kaikenlaisella hyysäämisellä tuetaan ainoastaan aineiden käytön jatkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin neljän tonnin edestä pikkusiskon pikavippejä kunnes sain tietää, että niillä oli rahoitettu huumeidenkäyttöä. Kun lopetin maksamisen, sain selkääni. Lapseni ristiäisiin sisko tuli aineissa. Raha on yksi lysti, mutta en halua lapseni (nyt alakouluikäinen) lähelle yhtäkään päihdeongelmaista.

Jos joskus pääsee kuiville olen hänen puolestaan onnellinen ja valmis jatkamaan yhteydenpitoa mutta nyt... ei.

Vierailija
124/126 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän yksinkertainen joko itse narkki tai täysin vietävissä oleva apukoulu-Anneli. Mieheni ja 6-vuotias tyttäreni kuolivat nistin aiheuttamassa liikenneonnettomuudessa. Itse ja silloin 11-vuotias poikani selvisimme onnettomuudesta, muttemme ilman vammoja, joten turha odottaa säälipisteitä ikinä koskaan. 

Vierailija
125/126 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa parantaa syömishäiriöinen on hylätä hänet kokonaan. Sitten hän löytää sen oman pohjansa ja voi alkaa parantua. Kaikki entiset syömishäiriöiset sanovat näin.

Ikivanha ketju, mutta silti:

Vaikka tuo^ onkin olevinaan jotain sarkasmia tms. niin kyllähän oikeasti sh.ssä ja päihdeongelmissa on paljon samaa. Kyllä se syömishäiriöinenkin on tosiaan tietyllä tavalla "hylättävä". Ei siihen sairauteen pidä mennä mukaan ja mahdollistaa tilannetta. Syömishäiriö lähtisi helposti pyörittämään koko perhettä, mitä EI saa antaa tapahtua! Ja totta kai se tuntuu sairastuneista itsestään hylkäämiseltä.

Se parantuminen tapahtuu sairastuneen itsensä päässä, hänen itsensä toimesta. Vasta sitten kun hän haluaa itse tarpeeksi toipua. Niin syömishäiriöisellä kuin päihderiippuvaisellakin. 

Vierailija
126/126 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs se narkkari sitten? Hän valitsee huumeet lähisukulaisten sijasta. 

Mut kun MULLA on niin paha olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme