♥ Voxra ♥
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään ollut alussa järkyttävää päivä väsymystä? Mulla alkaa siinä 5 tuntia lääkkeen ottamisen jälkeen ihan sairas väsymys.
Lääke oli muutaman kk. tauolla ja silloin ongelma oli unettomuus. Nyt taas väsymys...
Mä oon syönyt viikon ja väsymystä, nivelkipuja on. Luottavaisin mielin jatkan kuitenkin syömistä. tupakanhimo on vähentynyt myös merkittävästi.
Hei, olisiko kenelläkään kokemusta annosnostosta (150 mg -> 300 mg)? Minkälaisia oireita aiheutti, auttoiko masennukseen? Lääkäri ehdotti annoksen nostoa 6 viikon jälkeen, koska tällä 150 mg annoksella ei ole ollut hirveän suurta vaikutusta oloon.
Voxra ei toiminut mulla. Vei yöunet ja pompin kun sähköjänis
Vierailija kirjoitti:
Hei, olisiko kenelläkään kokemusta annosnostosta (150 mg -> 300 mg)? Minkälaisia oireita aiheutti, auttoiko masennukseen? Lääkäri ehdotti annoksen nostoa 6 viikon jälkeen, koska tällä 150 mg annoksella ei ole ollut hirveän suurta vaikutusta oloon.
Mulle ei sopinut ollenkaan, musta tuli ihan järjettömän aggressiivinen, ja olen luonteeltani yleensä vähän liiankin kiltti ja rauhallinen. Olin kiukkuinen tyyliin ihan koko ajan. Tilanne rauhoittui heti kun pudotin annoksen takaisin 150 mg:an.
Olen kuullut että joillain on toiminut hyvin, harmi kun ei itselle sopinut.
Mä kommentoin nyt tätä kun itsellä oli Venla ja vaihdettiin voxraan, se bruxismi tulee Venlan serotogeenisyydestä kun sitä buustaa bupropionilla. Kumpikin aiheuttaa kuivan suun mutta bruxismi on serotogeeninen vaikutus. Minulla voxra poisti manianestolääkkeen ketipinor depotin serotogeenisen narskuttelun. Saan oireen lievitystä vain jos käytän tarvittaessa. En käytä kuurina vaan auttaa mulla kofeiini ja sokerihimoihin. Käytän toki kumpaakin mutta vähemmän.
Mulla oli Voxran aloitettua lähinnä muutaman päivän noste, sitten en juurikaan huomannut mitään. Annosnoston (300 mg) jälkeen alkoi käsien tärinä. Mulla jäi aika lyhyeen tuo kokeilu.
Hiipuvatko aloitusoireet jossain vaiheessa? Olen syönyt nyt viikon, ja parina päivänä ollut tunteja kestävä päänsärkyä, pinna kireällä koko ajan. En ikinä riidellessä huuda, nyt huutanut miehelle useammankin kerran. Meneekö ohi vai jääkö kiukku päälle?
Muuten masennus tuntuu hieman helpottavan ja olen ollut aktiivisempi ja osallistuvampi.
Vierailija kirjoitti:
Voxra käy maksan päälle eli ei kannata syödä ihan huvikseen. Kannattaa käydä tsekkaamassa maksa-arvot säännöllisesti jos syö tuita amfetamiini johdannaista pskaa.
Joo, mulla on maksa-arvot nousseet viitearvojen yli parin vuoden aikana kun olen voxraa syönyt. Kysyin lääkäriltä pitäiskö tota maksan kuntoa seurata, kun voxra vaikuttaa arvoihin. Lääkäri oli sitä mieltä, että alat-arvon nousu johtuu vaan alkoholista eikä voxra vaikuta. ( Olin tuolloin ollut taas pitkään raittiina).
Onko kellään ollut alussa järkyttävää päivä väsymystä? Mulla alkaa siinä 5 tuntia lääkkeen ottamisen jälkeen ihan sairas väsymys.
Lääke oli muutaman kk. tauolla ja silloin ongelma oli unettomuus. Nyt taas väsymys...