Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ Voxra ♥

Vierailija
23.09.2014 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (309)

Vierailija
261/309 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön toista viikkoa voxraa 300mg

Pirteämpi aamulla, ehkä vähän turhan ajoissakin herään, vaikka voisin ottaa vielä tunnin unta (7h->8h).

Levottomuutta ja ärryn helpommin (mennee ohi).

Tupakkaa poltan paljon vähemmän.

Ruokahalu on käytännössä poissa. Syön kun heikottaa tai nälkäkiukku uhkaa (olen ylipainoinen).

Alkoholi menee voimakkaammin päähän, ei tule iloista hiprakkaa ja krapulat on pahempia. Olen päättänyt jättää alkoholin lähes nollaan.

Ihan ok lääke, jos tuo levottomuus lähtisi tottumisen myötä.

Ja lisäksi alkuun oli pää kipeä ja huono olo iltaisin viikon ajan.

262/309 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla normaalia, että Voxra VÄSYTTÄÄ?? Kaikkialla sanotaan että se PIRISTÄÄ, mutta minun piti nukkua tänään päiväunetkin, vaikka yöunet olivat enemmän kuin riittävät (en meinannut päästä sängystä ylös)...toinen päivä tänään lääkkeen syömisessä.

Olen jonkun nukkuvan ja nukkuvan. Minuakin väsyttää herätessä ja tänäänkin nukuin 4-5 tuntia herätyksen jälkeen ja edelleen vain väsytti. Pitää vain nousta ylos niin helpottaa. Mutta toissaalta jos on mahdollisesti masennukselta ja stressiltä univelkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/309 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Kahden kuukauden käytön tulokset. Lisää energiaa hieman. Tosin muutaman viikon käytön jälkeen käynnistyi n. 2 viikon jakso jolloin olin selittämättömästi poikkeuksellisen väsynyt. Se meni pois 2 viikossa. Lisää ruokahalua eli en allekirjoita väitettä Voxrasta laihduttamista helpottavana. Aktiivisuuteni on lisääntynyt kaikessa, myös syömisessä.

Sivuoireet alussa lievää pahoinvointia hetkittäin, ummetus, levottomuutta tavallista enemmän, traumaattisia muistoja tulee mieleen useammin mutta ne pystyy diilaamaan paremmin, yllä mainittu 2 viikon väsymys, lievää hengenahdistusta, ruokahalu vähän suurempi mutta ok rajoissa.

Mulle Voxra määrättiin väsymykseen alhaiseen energiaan.

Vierailija
264/309 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin mutta muutaman viikon päästä hyvät vaikutukset (lisää energiaa) lähtivät pois. No tein niin että lopetin Voxran jotain 3 viikoksi jonka jälkeen aloitin uudestaan, sain uudestaan sen buustauksen, että on lisää energiaa! Olen valmiina taas lopettamaan Voxran jahka vaikutus loppuu. Ja sitten taas aloitan uudestaan. En tiedä kauanko saan siitä hyötyä näin.

Vierailija
265/309 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sopinut ollenkaan. Teki minusta ahdistuneen, ärtyneen ja levottoman. Lisäksi tuli ihottumaa ja kovia lihaskipuja. Lopettamisen jälkeen olen voinut hyvin.

Vierailija
266/309 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko Voxraa. Pitänee lopettaa. En pysty syömään ruokaa. Hirveitä olotiloja. En saa nukutuksi. Ei siis väsytä ollenkaan.

Vierailija
267/309 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän se mahtaa johtua, ettei lääkärit määrää tätä lääkettä kovin mielellään? Itsellä kokeiltu varmaan kaikki mahdolliset lääkkeet, ja Voxra on ollut ainoa joka on sopinut. Nyt kun masennus uusi, menin lääkäriin pyytämään jos saisin aloittaa Voxran uudelleen. Ei suostunut millään kirjoittamaan sitä, vaan aloitti mulle ihan muun mielialalääkkeen. Vasta kun se ei sopinut, kirjoitti Voxraa.

En keksi muuta syytä kuin lääkärin oma mahdollinen kokemattomuus lääkkeestä. Monet ei ymmärrä masennusta ja määräävät aluksi SSRI:tä, koska ohjekirjassa lukee niin. Mikäli olet aiemmin kokeillut useampia lääkkeitä masennukseen, on lääkärisi asennetta vaikea käsittää. Edelleen vaikuttaa ammattitaidon puutteelta nimenomaan tähän masennukseen liittyen.

Vierailija
268/309 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Voxra pahensi raivokohtauksia. Vaikka tiesin, että se kuuluu Voxran aloituksen sivuvaikutuksiin, en voinut jatkaa. Niitä huutokohtauksia kun alkoi tulla työssä...

Vierailija
269/309 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni teki Voxralla itsemurhan.

Vierailija
270/309 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin bupropionin tänään vuosien tauon jälkeen. Postaan tänne siltä varalta, että täältä löytyisi muita lääkettä tällä hetkellä käyttäviä.

Pohjalla itselläni on jo venlafaksiini, jota olen syönyt pienellä ylläpitoannoksella nyt noin kaksi vuotta. Pääasiallisesti pyritään hoitamaan masennusta. Itselläni on traumatausta ja dissosiaatio-ongelmia. Venlafaksiini on auttanut itkuisuuteen ja suurimpaan epätoivoisuuteen latistamalla tunteita.

Tarvittaessa otan rauhoittavaa, ja tänään olen ottanut rauhoittavaa jo kahdesti. Bupropioni aiheutti jo muutaman tunnin jälkeen bruksismia ja oli vähällä laittaa muutkin vanhat ahdistukseen liittyvät fyysiset oireet alulle. Rauhoittavat ovat auttaneet tähän hyvin.

Muuten muita sivuvaikutuksia olen huomannut tänään yllättävän vähän. Suurin vaiva on ollut valtava väsymys, joka meinasi pakottaa nukahtamaan iltapäivän aikana. Silmät eivät meinaa pysyä auki.

Viime kerralla vuosia sitten väsymys meni ohi nopeasti ja tulin äkkiä energiseksi. Nyt väsymys tuntuu kuitenkin erilaiselta.

Onko jollekin jäänyt väsymys pysyväksi sivuoireeksi?

Vierailija
271/309 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat viestilläsi saavuttaa?

Ei ole järkevää levittää tällaista tietoa ketjussa, jossa masentuneet keskustelevat mahdollisista hoitokeinoista. Moni täällä harkitsee oman elämänsä päättämistä etsien keinoja sen toteuttamiseen.

Vierailija
272/309 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on ainoa lääke joka ahdistukseeni on auttanut.

Mitään sivuvaikutuksia en ole ainakaan huomannut. Tosin syön myös Brintellix 5 mg

Mutta nämä lääkkeet on minua auttaneet enkä uskalla missään vaiheessa lopettaa. Sitä kauheaa oloa en enää halua takaisin.21

Vierailija
273/309 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat viestilläsi saavuttaa?

Ei ole järkevää levittää tällaista tietoa ketjussa, jossa masentuneet keskustelevat mahdollisista hoitokeinoista. Moni täällä harkitsee oman elämänsä päättämistä etsien keinoja sen toteuttamiseen.

Jos kokemus lääkkeestä on ei-toivottua niin se on voi voi. Silmien sulkeminen totuudelta ei ole realistinen tapa elää.

Vierailija
274/309 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän se mahtaa johtua, ettei lääkärit määrää tätä lääkettä kovin mielellään? Itsellä kokeiltu varmaan kaikki mahdolliset lääkkeet, ja Voxra on ollut ainoa joka on sopinut. Nyt kun masennus uusi, menin lääkäriin pyytämään jos saisin aloittaa Voxran uudelleen. Ei suostunut millään kirjoittamaan sitä, vaan aloitti mulle ihan muun mielialalääkkeen. Vasta kun se ei sopinut, kirjoitti Voxraa.

En keksi muuta syytä kuin lääkärin oma mahdollinen kokemattomuus lääkkeestä. Monet ei ymmärrä masennusta ja määräävät aluksi SSRI:tä, koska ohjekirjassa lukee niin. Mikäli olet aiemmin kokeillut useampia lääkkeitä masennukseen, on lääkärisi asennetta vaikea käsittää. Edelleen vaikuttaa ammattitaidon puutteelta nimenomaan tähän masennukseen liittyen.

Oletko ikinä ajatellut, että lääkärin motiivi ei välttämättä ole aina hyvä? Hän on ihan normaali ihminen, joka saattaa haluta vahingoittaa toista ihmistä. Tai ihan puhtaasti vaan päättää, että nyt minä kirjoitan seuraavalle masentuneelle juuri sitä, minkä nimi alkaa tietyllä kirjaimella. Työtähän tämä vain on ja arpaonnea joka tapauksessa, joten why bother.

Vierailija
275/309 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon Voxra kuuri auttoi ylös aallonpohjasta, sitten oli pakko lopettaa, kun noiden kahden viikon aikana en nukkunut juuri lainkaan. Lääkäri sanoi, että pidä purkki tallessa ja ota uusi satsi myöhemmin tarvittaessa, jos noin hyvin auttoi. Menivät vanhaksi kun en tarvinnut ja nyt en ole enää saanut uutta reseptiä, vaikka tarvitsisin.

Vierailija
276/309 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Voxraa helposti lievään masennukseen vai pitääkö olla vakavampi masennus ja muita masennuslääkekokeiluja?

Vierailija
277/309 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se lääkäri joka hoitaisi s ienillä. Lääkeresistentti masennus. Mihin maahan lähden hoitoon?

Vierailija
278/309 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta voisin tulla mukaan.

Vierailija
279/309 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieniä laillisesti useissa paikoissa ,google kertoo.

Vierailija
280/309 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sukua Khat kasvista saatavalle katiinille, joka on piriste kuten amfetamiini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi