Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ Voxra ♥

Vierailija
23.09.2014 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (309)

Vierailija
221/309 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii itselleni myös hyvin. Syön 300mg aamuisin. Useampi ssri-lääke kokeiltu, mutta niistä aina joitain haittavaikutuksia. Lisäksi syon aripiprazololia, olanzapinia, Tenoxia ja opamoxia. Sopii hyvin muiden lääkkeiden kanssa.

Mulla myös voxran lisäksi aripipratsolia, sopii hyvin yhteen. Iltaisin vielä ketipinoria tai levaria.

Vierailija
222/309 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lainkaan yllättynyt että näinkin iso osa palstalaisista popsii pilleriä jos toistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/309 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii itselleni myös hyvin. Syön 300mg aamuisin. Useampi ssri-lääke kokeiltu, mutta niistä aina joitain haittavaikutuksia. Lisäksi syon aripiprazololia, olanzapinia, Tenoxia ja opamoxia. Sopii hyvin muiden lääkkeiden kanssa.

Mulla myös voxran lisäksi aripipratsolia, sopii hyvin yhteen. Iltaisin vielä ketipinoria tai levaria.

Vit tu mitä paskaa syöt. Miten ihmeessä pystyt palstailemaan?

Vierailija
224/309 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit tu mitä paskaa syöt. Miten ihmeessä pystyt palstailemaan?

Helposti, voxra ja abilify piristää päivää mukavasti niin jaksaa palstailla :)

Vierailija
225/309 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätänkö paniikkiin tätä voxraa?

Vierailija
226/309 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrätänkö paniikkiin tätä voxraa?

Käsittääkseni ei, koska etenkin alussa voxra saattaa pahentaa ahdistusta ja täten myös paniikkia. Paniikkiin sitten tarviis rauhoittavia mutta niitäpä ei lääkärit määrää vaikka mikä olis.

Vierailija
227/309 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko tää suun kuivuminen jossain vaiheessa? Muuten kyl ihan superhyvä lääke <3

Vierailija
228/309 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
229/309 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin vuoden 150mg annoksella. En huomannut mitään vaikutusta. Yhtään mitään. Lopetin viime kuussa enkä nyt huomaa eroa.

Vierailija
230/309 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pjaskaa piriä 🥴

Vierailija
231/309 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra käy maksan päälle eli ei kannata syödä ihan huvikseen. Kannattaa käydä tsekkaamassa maksa-arvot säännöllisesti jos syö tuita amfetamiini johdannaista pskaa.

Vierailija
232/309 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt nyt  450mg voxra, 5mg aripipratsoli, 5mg brintellix. Odottelen ihan positiivisin mielin mitä tuleman pitää.

Kenelläkään muulla kokemusta tästä kombosta?

Vierailija
233/309 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne seksihalut? Miten niille kävi?

Vierailija
234/309 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko tää suun kuivuminen jossain vaiheessa? Muuten kyl ihan superhyvä lääke <3

Itsellä vähän vähentynyt, vaikka edelleen välillä kuivaa. Koskaan ei tosin suuta kuivanut nyt mitenkään älyttömän häiritsevästi. 300mg/vrk, olen saanut lähes normaalin elämän takaisin. Auttoi, kun muut kokeillut lääkkeet (yhdessä terapian kanssa) eivät. Todella tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
235/309 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin ennen kuin sain Concerta reseptin Adhd-diagnoosin jälkeen.

Hyvin sekin auttoi keskittymään, ei siis pelkästään masennuslääke.

Tomi tämä varsinainen ADHD-lääke on toimivampi kohdallaan.

Voxra aiheutti minulla etenkin alkuvaiheessa enemmän unettomuutta, koska se on niin pitkävaikutteinen.

Vierailija
236/309 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne seksihalut? Miten niille kävi?

Ne voimistuvat,ainakin minulla. Samalla laihtuu, voisi olla syömättä mutta pitää muistaa syödä ettei lihakset surkastu.

T.mies

Vierailija
237/309 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräsi mulle eilen voxran. Tähän asti oon syönyt pelkästään diapamei useamman vuoden ja satunnaisesti ketipinoria nukahtamiseen. Oon kokeillut sertralinia 150mg annoksella, mutta oli pakko lopettaa kun se vei muistin ja aiheutti niin pahan aivosumun. Myös ketipinor vaikuttaa ajattelukykyyn jos sen on ottanut illalla. Mua vähän huolettaa kun oon kokeillut päihteitä, viimeks nyt vklppuna mdma:ta et voinhan aloittaa voxran samantien. En uskaltanut mainita lääkärille asiasta. Soitin päihdeneuvontaan ja siel sanottiin et joo. Toivottavasti tietävät. Risperidonia määrättiin joskus, mutta en syönyt sitä, koska on voimakas antipsykootti. Toivottavasti voxra auttaa. Haluun saada täyden toimintakyvyn ja elämänilon takaisin.

Vierailija
238/309 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri määräsi mulle eilen voxran. Tähän asti oon syönyt pelkästään diapamei useamman vuoden ja satunnaisesti ketipinoria nukahtamiseen. Oon kokeillut sertralinia 150mg annoksella, mutta oli pakko lopettaa kun se vei muistin ja aiheutti niin pahan aivosumun. Myös ketipinor vaikuttaa ajattelukykyyn jos sen on ottanut illalla. Mua vähän huolettaa kun oon kokeillut päihteitä, viimeks nyt vklppuna mdma:ta et voinhan aloittaa voxran samantien. En uskaltanut mainita lääkärille asiasta. Soitin päihdeneuvontaan ja siel sanottiin et joo. Toivottavasti tietävät. Risperidonia määrättiin joskus, mutta en syönyt sitä, koska on voimakas antipsykootti. Toivottavasti voxra auttaa. Haluun saada täyden toimintakyvyn ja elämänilon takaisin.

Toivottavasti voxrasta on sinulle apua. Mulle se tuntui tuovan elämäni takaisin:)

Vierailija
239/309 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon syönyt nyt  450mg voxra, 5mg aripipratsoli, 5mg brintellix. Odottelen ihan positiivisin mielin mitä tuleman pitää.

Aika isolla annoksella syöt voxraa. Luulin että 300mg on maksimi kouristusriskin vuoksi.. mutta kai lääkärit tietää 😂😃😂

Vierailija
240/309 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika isolla annoksella syöt voxraa. Luulin että 300mg on maksimi kouristusriskin vuoksi.. mutta kai lääkärit tietää 😂😃😂

Ei lääkäri maininnut mitään kouristusriskistä, olin itse nostanut annoksen tohon, eikä lääkärillä ollut siihen mitään sanomista, oli vaan sillee "Selvä homma". Luin että kouristusriski kasvaa vaan jotain 0.03 prosenttia isoilla annoksilla. En olisi kovin huolissaan, vai pitäisikö tässä nyt alkaa sitäkin vielä pelkäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän