Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ Voxra ♥

Vierailija
23.09.2014 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (309)

Vierailija
281/309 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useassa lähteessä sanotaan, että sillä hoidetaan vakavaa masennusta. Google kertoi tämänkin. Kuitenkin hoitosuosituksissa sanotaan, että lievääkin masennusta voidaan hoitaa lääkkeillä. Voxrasta en tiedä.

Vierailija
282/309 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta jos joku käyttänyt lukee niin voiko tähän tulla riippuvuus? Aloitin vasta ja tekisi mieli lääkettä. Aiemmin olen käyttänyt rauhoittavia ja ssri:tä eikä niistä, edes tosiaan bentsoista ole tullut riippuvuutta tai mitään mielihyvää tai "oloja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/309 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nyt kolmatta päivää Voxraa (Venlafaxinin lisäksi), päätä vähän puristaa ja sydämen kohdalta välillä myös. Huonovointisuutta ja vapinaa ollut kanssa. Aivot käy vähän hitaammalla kuin yleensä. Kauankohan tätä jatkuu?

Vierailija
284/309 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on ollut minulle paras masennuslääke. Olen sen jo lopettanut eikä masennus ole palannut. Muut lääkkeet aiheuttaneet tunnepuolen ongelmia.

Mitään sivuoireita ei tullut. Kyllä kannatti pyytää tätä kokeiluun lääkäriltä.

Vierailija
285/309 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee lieviä tärinöitä pitkänkin ajan käytön jälkeen. Mutta muuten alkuoireet tasaantuivat ajan kanssa.

Vierailija
286/309 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos toimii, itselläni tupakka oli mautonta ehkä viikon ja siihen loppui vaikutus.

Vierailija
287/309 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin tätä joskus 8 vuotta sitten mutta lopetin jo parin viikon päästä kun aloin saada raivo ja mustasukkaisuuskohtauksia. Nyt täällä sanotaan, että on amfetamiinijohdannainen ja ihmettelen, että miksei tätä lääkäri ennen kokeilua kertonut..?

Olisi mielenkiintoista kuulla vuosia käyttäneiltä, että nouseeko annos ajan mittaan vai futaako samalla annoksella aina vaan? Ja lopettaneilta; onko elämän värit säilyneet lopettamisen jälkeen, vai onko sellainen lääke jota ilman ei sitten enää pärjääkään luomuna?

Vierailija
288/309 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin tätä joskus 8 vuotta sitten mutta lopetin jo parin viikon päästä kun aloin saada raivo ja mustasukkaisuuskohtauksia. Nyt täällä sanotaan, että on amfetamiinijohdannainen ja ihmettelen, että miksei tätä lääkäri ennen kokeilua kertonut..?

Olisi mielenkiintoista kuulla vuosia käyttäneiltä, että nouseeko annos ajan mittaan vai futaako samalla annoksella aina vaan? Ja lopettaneilta; onko elämän värit säilyneet lopettamisen jälkeen, vai onko sellainen lääke jota ilman ei sitten enää pärjääkään luomuna?

Käsittääkseni ei ole amfetamiiniJOHDANNAINEN, vaan kemialliselta kaavaltaan sukua amfetamiinille. Molemmat vaikuttavat dopamiinitasojen nousuun. Voxra hallitusti aina samalla, sopivaksi katsotulla määrällä, amfetamiini ei.

Lääkärini mukaan tämän voi lopettaa seinään. Tämä on kuitenkin sellainen lääke, jota itse olen valmis syömään loppuikäni, jos kehoni ei pysty itse pitämään dopamiinitasoja riittävinä. SSRI:tä en suostunut ottamaan pysyväksi lääkitykseksi, koska se aiheutti sivuvaikutuksia eikä toiminut.

Eli jos elimistöllä on lääkkeen syömisen jälkeen edelleen ongelmia dopamiinitasojen kanssa, värit hävinnee, mutta se ei ole Voxran syy vaan alkuperäisen ongelman. Näin kyökkipsykologialla ajateltuna. Jis lopettaa insuliinin, keho ei ole oppinut tuottamaan sitä. Jos lopettaa tyroksiinin, keho ei ole oppinut tuottamaan sitä.

Vierailija
289/309 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa syönyt, välillä outoja oloja, mutta ei kestä kaukaa. Miten pitkään meni, kun selkeästi huomasi auttavan.. 

Vierailija
290/309 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaksi viikkoa syönyt, välillä outoja oloja, mutta ei kestä kaukaa. Miten pitkään meni, kun selkeästi huomasi auttavan.. 

Minulla meni 3 viikkoa monenlaisten sivuvaikutusten kanssa, sitten alkoi helpottamaan. Nyt on enempi voimia kaikkeen, vaikka parempikin oisit olla. 

Vierailija
291/309 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 42v.

- ei huumetaustaa

- ei masennustaustaa

- tupakointi ylenpalttista(30/pvä)

- polttanut 30v. ja on osa identiteettiä/toimintamallia

- alkoholinkäyttö runsasta, lisääntynyt huomaamatta

- töihin aamulla klo 7

- ei riittävän lujaa tahtoa muuttaa elintapojaan

Hammaslääkäri vaati että tupakointi täytyy saada loppumaan taikka loppuu hampaat piakkoin. Hain apteekista Bupropion Orion 3pv sitten.  

Yllättynyt olen että vaikutukset itselläni tuntuu välittömästi: Tupakasta ei saa sitä samaa mitä ennen, alkoholista puuttuu jotain..

Parhaillaan haen kaapista uutta kaljaa vaan tavan takia ja tupakille menen samasta syystä 

Mielenkiintoinen lääke ja herättää kieltämättä kohtalaisesti uskoa tähän omaan projektiin.

Palaan asiaan myöhemmin👉

Vierailija
292/309 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Voxraa 150mg nyt n. 6viikkoa. Muuten hyvä, mutta näköhäiriöt lukiessa todella hankalat. Silmälasien teho ei meinaa riittää. Eli teksti menee ns. blurratuksi. Välillä taas tarkentaa hetkeksi jne. Onko jollain muulla ollut tätä?  Menisköhän ohi? En haluis taas vaihtaa lääkettä!

Vierailija
293/309 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla normaalia, että Voxra VÄSYTTÄÄ?? Kaikkialla sanotaan että se PIRISTÄÄ, mutta minun piti nukkua tänään päiväunetkin, vaikka yöunet olivat enemmän kuin riittävät (en meinannut päästä sängystä ylös)...toinen päivä tänään lääkkeen syömisessä.

Adhd:ssa ihan normaalia että piristävät väsyttää

Vierailija
294/309 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nooeasti voxran vaikutus lakkaa kun sen lopettaa ?

Aloitin uudestaan pidemmän tauon jälkeen ja heitti hypomania tyylisen olotilan päälle sekä im-ajatuksia (joita minulla ei normaalisti ole koskaan). 

Vierailija
295/309 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ketju 🤣🤣😂 

Vierailija
296/309 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt jo vuosia 150mg. Nyt nostettiin 300 kun tuntui ettei tehnyt enää mitään. 

150g oli super lievä jo aloittaessa. Kyllä piristi kummasti huonomman lääkkeen jälkeen. Itselle ei siis tullut kummoisia sivuoireita. Vaikka sen määräämisen aikaan olikin itsetuhoinen. Adhd lääkkeen kanssa ei kyllä sopinut millään. Ruokahalu sanoi ittensä irti ja en syönyt vuoteen paljoa mitään.

300g sama ongelma. Syöminen pakkopullaa mutta huomattavasti helpompaa se kun tuolla voxra/concerta cocktaililla. Sama piristyminen kun aloittaessa mitä onkin jo kaivattu kauan.

Röökinpolttoa ei ole vähentänyt pätkääkään. Taitaa itseasiassa vaan lisätä sitä kun ruuan sijaan vetää nikotiinia kropan täyteen. Tietenkään ei ole kaikille sama, mut tässä vaan oma kokemus.

Vierailija
297/309 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Lisäys: Jätin adhd lääkkeet siis pois kokonaan, voxra jäi. Itkettää ajatuskin jos niitä taas joutuu syömään tuon kaksinkertasen annoksen kanssa.)

Vierailija
298/309 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viesti, mutta vastaan silti. Itselläni Voxra alkoi auttamaan vasta viikosta 6 eteenpäin, ei päivääkään ennen. Apu ollut kuitenkin hiuksen hieno, ei mitään älyttömän dramaattista, mutta koin apua kuitenkin varsinkin kun tuli silloin oltua ihan pohjalla. 

Annosnostoa sitten kokeiltiin, kun olin 150mg syönyt muutamia kuukausia. Aivan karmea päiväväsymys ja pöhnä, kestin muutaman päivän ja lopetin. Pienempi annos ei tätä aiheuta.. 

Vierailija
299/309 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Voxra vei muistin. En muista onko listattu haittavaikutuksiin, mutta hukkailin kaikenlaista eikä työnteosta tullut yhtään mitään. Järkyttävä aivosumu.

Nopeasti se laukaisi myös manian, jolloin sain kaksisuuntaisen paperit.

Vierailija
300/309 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi