Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan sitä persettä on treenattava että tuloksia näkyy?

Vierailija
15.09.2014 |

Olen nyt kotitreenillä treenannut sitä 1kk, kauan joutuu treenaamaan että tuloksia näkyisi?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että se muoto ei tule siitä hirveästi muuttumaan vaan on geneettistä. Lihas vain laajenee isommaksi. Muutenkin tuo on semmoinen lihas, jota ei oikeastaan voi eristää toisista, eli samalla kasvatat myös paksummat reidet ja lonkkia. 

-Mies 29v-

Tämäpä on harmi. Useat naiset kun haluaisivat vaan sen mahtiperseen. Kuin kuningattarella.

Vierailija
82/89 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos riippuu perseen koosta ja treenistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon treenannut 4kk ja tulokset ovat hämmästyttävät. Ihan kotona perus kyykyillä ilman painoja.

Reisilihakset erottuvat, selluliitti on kadonnut lähes kokonaan (parin kuukauden päästä onkin varmasti!), takapuoli on pyöreä ja kiinteä. Paljon kehuja saan kuulla :)

Sinulla on outo tuttavapiiri. Vai vieraatko persettäsi kommentoivat?

Kiva, että sinulla on syytä olla tyytyväinen elämääsi, kun persettäsi kehutaan.

Vierailija
84/89 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kykenee sitä persettä tehokkaasti kotona treenaamaan. Salille mars takakyykkyjä ja maastavetoja tekemään, jos oikeasti haluatte pakaralihakseen kokoa ja muotoa. 

Vierailija
85/89 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä muodista!

M57

Vierailija
86/89 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse treenannut nyt n.2kk; kotona 40kg lisäpainolla lantionnostoja 500, romanialaista maastavetoa 200 ja lantion loitonnusta ihan vastuskuminauhalla, 3 päivän syklillä. Lisäksi höntsähölkkään lähes päivittäin 5km ja jyrkän ylämäen (50m) kävelyä piiitkin askelin 15 toistoa silloin tällöin. Persiin ympärys kasvanut 2-3cm. Pakaran aktivoinnin osaaminen on ykkösjuttu. Moni urheilijakaan ei tätä osaa/tee, ja persaus roikkuu. 

Keski-ikäinen mies 72kg

Vierailija
87/89 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 12 viikkoa. Treenaamisen on oltava jatkuvaa, et voi pitää vahvaa pyllyäsi jos treenaat sen hyvään kuntoon ja sitten lopetat. Treenaa myös kunnolla, niin että tuntuu.

Vierailija
88/89 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko pakaroita vai sitä reikää?

Etkö ole peruskoulussa mitään oppinut? Sinne pitää työntää porkkanoita ja banaaniakin.

Vierailija
89/89 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia treenaatte perseitänne? Samasta syystä kuin meikkaatte? Ei suinkaan miehiä/toisia naisia varten vaan itseä, eikö? :D

Itse siitä lähinnä hyötyy jos on vahva takapuoli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi