Miten kauan sitä persettä on treenattava että tuloksia näkyy?
Olen nyt kotitreenillä treenannut sitä 1kk, kauan joutuu treenaamaan että tuloksia näkyisi?
Kommentit (89)
Vartalonmalli ratkaisee paljon, kaikilla ei ole lähtökohdiltaan pyöreää peppua. Ja myös huono tietämys ravinnosta ja tehokkaasta kuntosalitreenistä hankaloittaa asiaa, esim Jutta Gustafsbergillä ei ole kovin pyöreä peppu, johtuu osittain varmaan huonosta lähtötilanteesta ja osittain hiukan vajaasta tietotaidosta.
http://www.elle.fi/wp-content/uploads/2016/04/jutta_gustafsberg_koko.jpg
Itse olen ajanut pyörällä vuosia töihin ja vaimo oli niin kateellinen tiukasta perseestäni että rupesi itsekin pyöräilemään työmatkat.
Mulla tuli nopeasti. Olin hoikka/normaalipainoinen, kun aloitin, ja ihan kuukaudessa jo tuli selvä ero. Peppu nousi lysystä pystyyn. Jos siis tavoitteena ei ole fitness-peppu, niin oikein upeaa jälkeä saa jo kotitreenillä. Joka toinen päivä kun tekee, niin lihakset saa palautua.
Minkä ihmeen takia treenaatte perseitänne? Samasta syystä kuin meikkaatte? Ei suinkaan miehiä/toisia naisia varten vaan itseä, eikö? :D
Riippuu kropasta, mulla perse luonnostaan iso ja ottaa tosi hyvin treeniä vastaan. Huomaan eron jo 1kk treenin jälkeen mutta huom; salilla treenattava tai kotona oltava painot. Myös pyöräily muokkaa persettä jos ajat kunnon vastuksella ja eritoten "tangolla" eli et istu satulassa
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kropasta, mulla perse luonnostaan iso ja ottaa tosi hyvin treeniä vastaan. Huomaan eron jo 1kk treenin jälkeen mutta huom; salilla treenattava tai kotona oltava painot. Myös pyöräily muokkaa persettä jos ajat kunnon vastuksella ja eritoten "tangolla" eli et istu satulassa
Rasvat palaa pakaroista ihan peruspyöräilyllä.
Treenatun perseen saa hetkessä kirurgin avustuksella. http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/naisen-pakaraimplantit-epaonnistuivat-pahemman-kerran-tama-on-vaarin/5966728
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia treenaatte perseitänne? Samasta syystä kuin meikkaatte? Ei suinkaan miehiä/toisia naisia varten vaan itseä, eikö? :D
Naiset treenaa varmaan aikalailla samoista syistä kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä syyt perseen kohdalla on?
Perse on istumista ja vessahommia varten, miksi sitä pitäisi treenata? N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat kuin miesten hauisten tai sikspäkkien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies keskittyy johonkin hauisten tai sikspäkkien treenaamisen, kun pääsääntöisesti naisten treeni aina pyörii sen perseen ja sen kasvattamisen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Pakarassahan on ihmiskehon suurin lihas, ihan syystäkin tulee treenata lihastasapainon ja kehon toiminnan kannalta jos treenaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet nähnyt miesten rakentavan treeniohjelmiaan kyykkäämisen ympärille? XD
Vähintään 1 vuosi tiukkaa salitreeniä
Vierailija kirjoitti:
Että jaksaa istua.
Et sinä kotona voi treenata kunnolla perseeseen pattia muuten kuin yhden jalan kyykyillä. Ne eivät ole mitenkään kauhean helppoja. Tee niitä aluksi pitämällä kiinni ovenkarmista ja vedä itseäsi ylös käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies keskittyy johonkin hauisten tai sikspäkkien treenaamisen, kun pääsääntöisesti naisten treeni aina pyörii sen perseen ja sen kasvattamisen ympärillä.
Noiden eristelyssä ei ole mitään järkeä, jos ei ole kehonrakentaja, joten ei niihin kannatakaan keskittyä. Kyykyt sitä vastoin ovat todella tärkeitä kokonaisatleettisuuden kannalta ja kuka tahansa mummo tai pappakin hyötyisi merkittävästi ahkerasta kyykkäilystä.
https://pakkotoisto.com/threads/naisten-kuntosalikulttuuri-kuvia-persee…
tätähän se on