Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni järkyttyi totaalisesti, kun röyhtäisin

Vierailija
22.09.2014 |

Tuli tässä nyt mieleen kirjoitella, kun kärsin tälläkin hetkellä vaivasta, jota en viitsi "poistaa" kun olemme miehen kanssa kaksin kotosalla, hiljaisuudessa.

Rakastan miestäni, joka on komea, työssäkäyvä, todella huomioonottavainen ja luotettava herrasmies. Olemme pitäneet yhtä vajaat kolme vuotta, ja asuneet niistä 2 vuotta yhdessä. Kaikki on mennyt loistavasti: mies on siisti, kuten minäkin, antaa minun päättää sisustuksesta (hehe), tekee ruokaa, käy kaupassa, huolehtii usein raha-asioistamme, toisin sanoen siis: kodin ylläpidosta ja arjesta ei tarvitse juurikaan koskaan kinastella. Eikä kyllä muutenkaan, sillä tulemme hyvin juttuun keskenämme eikä alkuhuuma ole kadonnut mihinkään.

Minut voisi luokitella ehkä "naiselliseksi" naiseksi: pidän itsestäni huolta lenkkeilemällä ja kuntosalilla käymällä, tykkään leipoa ja kokata ja syödä terveellisesti, ja tavallisen naisen tapaan rakastan kauneudenhoitoa, shoppailua, sisustamista ja meikkaamista yms. Laittautuminen on jollakin tapaa minulle rentouttavaa, mutta rakastan sitäkin, että saan olla kotona täysin ilman meikkiä, ylisuuri miehen t-paita päällä, hiukset sotkussa. Mieheni tykkää minusta luonnollisena, ja usein kertoo että tuoksun "ihanalle" omana itsenäni ja olen seksikäs hänen paidassaan. Kehuja saan kuulla silloinkin, kun olen laittautunut, joten näköjään kaikki versiot minusta kelpaa miehelleni. Paitsi...

Yksi ilta heitimme vitsiä sohvalla istuessamme, minä join limua ja mies makoili vieressä ja heitti jotain typerää vitsiä. Koska en keksinyt vitsiin mitään nasevaa vastausta, päätin röyhtäistä (ei mikään sikaröyhtäisy, vaan pieni) ja nauraa siihen päälle. No, mieheni ei nauranutkaan, vaan hieman järkyttyi ja alkoi sitten nauraa hermostuneesti. Sanoi vaan, että "hyi että". No, heitin jutun lekkeriksi ja menin pusuttelemaan miestäni, joka ei minua torjunut mutta katsoi minua hetken ja pyysi, etten tekisi tuota enää, sillä se ei ole seksikästä ja ällötän hieman, jos röyhtäilen. Kyllä hän sitten minua pussasi ja muuttui itsekseen, mutta hän oli senkin jälkeen jonkin aikaa hieman viileä.

No, tämä samainen mies on joskus sivulauseessa myös maininnut, ettei todellakaan, ikinä halua nähdä, kun ajelen mitään ihokarvojani tai käyn pissalla saati millään muulla. Itse en koe tarpeelliseksi yleensä röyhtäillä saati sitten esim piereskellä ystävieni tai mieheni läsnäollessa, mutta jos nyt vaikka pieraisisin, niin mieheni ei varmaankaan koskisi minuun seuraavaan viikkoon. En ainakaan usko niin...

Pitkä tarina siis tästä tuli, mutta pointtina oli se, että onko teillä muilla tälläistä suhteessa? Itse olen esimerkiksi nytkin vatsakivuissa, jotka lievittyisivät vessakäynnillä, mutten viitsi mennä ennen kuin pamautan television päälle/pesukoneen jylläämään/tms, jotta mitään ääniä ei kuuluisi. 

Niin, ja kun joku tähän kuitenkin tarttuu, niin ei, mieheni ei myöskään koskaan sikaile, piereskele tai röyhtäile läsnäollessani. Hyvä niin, koska mulle se ei todellakaan olisi OK. Onko teille?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään su*upu*liasia. Kenenkään ei tarvitse päästää kaasujaan toisten kuullen.

Vierailija
62/86 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Mies järkyttyi röyhtäisystä. Pelkään pahoin, että ero tulee viimeistään jos päätätte lisääntyä ja synnytyksessä näkee kun paskot ja oksennat.. Lumihiutaleet :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pitäisi röyhtäilijää enää kiinnostavana.

Vierailija
64/86 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pröööp. Oli niin pitkä viesti, että ihan kaikkea en jaksanut lukea.

Tiedostan toki, että kenenkään muun ”normaali” ei tarvitse olla normaalia teille; sinä itse tietysti määrittelet millaisen vapautumisasteen omaan parisuhteeseesi haluat.

Röyhtäily, pierut, kakka, pissa, räkä, oksennus ym. nyt sattuu ikävä kyllä ihmisen fysiologiaan kuulumaan, ja kenenkään hienohelmaisuus ei yksin sitä pysty kumoamaan. Kenellekään lähtökohtaisesti ei pitäisi joutua olemaan huono olo ”pidättelyn” takia.

Lähtisin kysymään, että miksi puolison pieru tai röyhtäys, jos sitä ei tuutata kenenkään naamalle, ruokapöydässä, jne. aiheuttaisi sen, että se henkilö menettäisi ”arvonsa”?

Jokainen varmasti lähtökohtaisesti pyrkii tekemään sen etäällä kumppanistaan/muista, mutta se että pitäisi kiistää kakkaavansa, pierevänsä, haisevansa on sairasta.

Tsemppiä ap. Sinä olet ihan normaali.

Vierailija
65/86 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä luen?! 

Porukka oikeesti pihtaa jotain pierua vatsakivuissa koska ei voi sitä tehdä kumppanin läsnäollessa? 

Kyllä meidän suhteessa päästetään paukku jos mahaan koskee. Ei toki missään ruokailun yhteydessä yms, mutta vaikka sohvalla makoillessa. Pissalla käydään vaikka toinen olisi kylpyhuoneessa, isompi toimitus mielellään yksin. 

Vierailija
66/86 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut elävät eläimellisesti näköjään jos pestään ja pissataan samassa tilassa.

Vierailija
67/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi sikailla toisen kuullen.

Vierailija
68/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletteko keskustelleet asiasta?

Vierailija
69/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse pystyisi olemaan tuollaisen miehen kanssa, tuntuisi etten tulisi hyväksytyksi omana itsenäni enkä pystyisi olemaan rennosti. Mies, joka kauhistelisi vaikka jalkakarvojani olisi liian luonnosta vieraantunut ja epämiehekäs.

Vierailija
70/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se röyhtäisy vielä mitään, mutta suhde on ohi kun nainen alkaa pierrä.

Vierailija
71/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletatko että hän tulee yhdeksän vuoden jälkeen keskustelemaan tästä uudelleen?

Vierailija
72/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oletatko että hän tulee yhdeksän vuoden jälkeen keskustelemaan tästä uudelleen?

Toivo elää

Vierailija
73/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ukko koskaan piere tai röyhtäise?

Vierailija
74/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan hanki lapsia ton kanssa, se nukkeilluusio menee raskauden, synnytyksen ja siitä toipumisen myötä peruuttamattomasti säpäleiksi. En itse muutenkaan olisi miehen kanssa jonka arvostus ja rakkaus edellyttäisi minkään fyysisen faktan jatkuvaa peittämistä ja nuken esittämistä. Jos molemmat tykkäätte niin mikäs siinä, toivottavasti et kyllästy itse. Mä en pitäisi viehättävänä jos mies olisi niin  herkkä kukkanen että menisi oikosulkuun röyhtäyksestä, mutta jokainen tavallaan. 

Vierailija
75/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on 100-varmasti miehen kirjoittama. Viimeistään tämä paljasti: "rakastan sitäkin, että saan olla kotona täysin ilman meikkiä, ylisuuri miehen t-paita päällä, hiukset sotkussa". Nainen ei kuvailisi tuota suurimmalle osalle naisista ihan normi kotitilaa siten, että se kuulostaa miehen fantasialta. 

Vierailija
76/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on ylitsepääsemätön este suhteessanne, niin tutkimuksia tehdessäni olen havainnut, että jotkut jopa kiihottuvat kyseisistä elimistön fysiologisista tapahtumista mikäli et halua panostaa toimintamalleihisi asian muuttamiseksi. Kiinnittäisin kuitenkin huomiota miehen mielenterveyteen ja ohjaamaan häntä uudelleen tarvittaessa parisuhdevalinnoissaan. Tarvittaessa terapia voisi kuitenkin ensisijaisesti olla tarpeen teidän kummankin osalta esim. itsesi osalta toimintaterapia ja miehen osalta mahdollisesti psykoterapia? 🩷🩷🩷

Vierailija
77/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos tämä on ylitsepääsemätön este suhteessanne, niin tutkimuksia tehdessäni olen havainnut, että jotkut jopa kiihottuvat kyseisistä elimistön fysiologisista tapahtumista mikäli et halua panostaa toimintamalleihisi asian muuttamiseksi. Kiinnittäisin kuitenkin huomiota miehen mielenterveyteen ja ohjaamaan häntä uudelleen tarvittaessa parisuhdevalinnoissaan. Tarvittaessa terapia voisi kuitenkin ensisijaisesti olla tarpeen teidän kummankin osalta esim. itsesi osalta toimintaterapia ja miehen osalta mahdollisesti psykoterapia? 🩷🩷🩷

En usko kuitenkaan, että kriteerit täyttyvät esim. KELA:n kustantamana tai vakuutuksen kautta, niin todennäköisesti joutuisitte tilin saldoa vähentämään.

Vierailija
78/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinpierut ovat noloja, ei voi mitään.

Vierailija
79/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sano miehellesi, että olet elävä ihminen, etkä mikään kaunis nukke tai objekti. Kyllä sen on osattava hyväksyä sun kehon tahattomat toiminnot. Mitä jos joskus vanhuksena olisit niin huonossa kunnossa, että hän joutuisi jopa avustamaan sinua vessakäynneillä. Asiat asioina ja piste. Itseäni ällöttäisi, jos kumppani jatkuvasti sikailisi esim söisi suu auki tms. Ei sun viehättävyys ja naiseus katoa, vaikka kerran viikossa röyhtäilisit ja pieraisisit hänen aikanaan. Eikö mies sitten koskaan röyhtäile tai piereskele?

Kyseessähän ei ollut tahaton röyhtäisy, mikä kyllä kävi hyvin ilmi ap:n tekstiä lukiessa.

Tuo on vain ällöttävää, kun röyhtäisee tai pieraisee seurassa tahallaan. Vahingoille ei mitään voi.

Vierailija
80/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö tämä ukko koskaan piere tai röyhtäise?

Ei tahallaan. Lue aloitus ja sisäistä lukemasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän