Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni järkyttyi totaalisesti, kun röyhtäisin

Vierailija
22.09.2014 |

Tuli tässä nyt mieleen kirjoitella, kun kärsin tälläkin hetkellä vaivasta, jota en viitsi "poistaa" kun olemme miehen kanssa kaksin kotosalla, hiljaisuudessa.

Rakastan miestäni, joka on komea, työssäkäyvä, todella huomioonottavainen ja luotettava herrasmies. Olemme pitäneet yhtä vajaat kolme vuotta, ja asuneet niistä 2 vuotta yhdessä. Kaikki on mennyt loistavasti: mies on siisti, kuten minäkin, antaa minun päättää sisustuksesta (hehe), tekee ruokaa, käy kaupassa, huolehtii usein raha-asioistamme, toisin sanoen siis: kodin ylläpidosta ja arjesta ei tarvitse juurikaan koskaan kinastella. Eikä kyllä muutenkaan, sillä tulemme hyvin juttuun keskenämme eikä alkuhuuma ole kadonnut mihinkään.

Minut voisi luokitella ehkä "naiselliseksi" naiseksi: pidän itsestäni huolta lenkkeilemällä ja kuntosalilla käymällä, tykkään leipoa ja kokata ja syödä terveellisesti, ja tavallisen naisen tapaan rakastan kauneudenhoitoa, shoppailua, sisustamista ja meikkaamista yms. Laittautuminen on jollakin tapaa minulle rentouttavaa, mutta rakastan sitäkin, että saan olla kotona täysin ilman meikkiä, ylisuuri miehen t-paita päällä, hiukset sotkussa. Mieheni tykkää minusta luonnollisena, ja usein kertoo että tuoksun "ihanalle" omana itsenäni ja olen seksikäs hänen paidassaan. Kehuja saan kuulla silloinkin, kun olen laittautunut, joten näköjään kaikki versiot minusta kelpaa miehelleni. Paitsi...

Yksi ilta heitimme vitsiä sohvalla istuessamme, minä join limua ja mies makoili vieressä ja heitti jotain typerää vitsiä. Koska en keksinyt vitsiin mitään nasevaa vastausta, päätin röyhtäistä (ei mikään sikaröyhtäisy, vaan pieni) ja nauraa siihen päälle. No, mieheni ei nauranutkaan, vaan hieman järkyttyi ja alkoi sitten nauraa hermostuneesti. Sanoi vaan, että "hyi että". No, heitin jutun lekkeriksi ja menin pusuttelemaan miestäni, joka ei minua torjunut mutta katsoi minua hetken ja pyysi, etten tekisi tuota enää, sillä se ei ole seksikästä ja ällötän hieman, jos röyhtäilen. Kyllä hän sitten minua pussasi ja muuttui itsekseen, mutta hän oli senkin jälkeen jonkin aikaa hieman viileä.

No, tämä samainen mies on joskus sivulauseessa myös maininnut, ettei todellakaan, ikinä halua nähdä, kun ajelen mitään ihokarvojani tai käyn pissalla saati millään muulla. Itse en koe tarpeelliseksi yleensä röyhtäillä saati sitten esim piereskellä ystävieni tai mieheni läsnäollessa, mutta jos nyt vaikka pieraisisin, niin mieheni ei varmaankaan koskisi minuun seuraavaan viikkoon. En ainakaan usko niin...

Pitkä tarina siis tästä tuli, mutta pointtina oli se, että onko teillä muilla tälläistä suhteessa? Itse olen esimerkiksi nytkin vatsakivuissa, jotka lievittyisivät vessakäynnillä, mutten viitsi mennä ennen kuin pamautan television päälle/pesukoneen jylläämään/tms, jotta mitään ääniä ei kuuluisi. 

Niin, ja kun joku tähän kuitenkin tarttuu, niin ei, mieheni ei myöskään koskaan sikaile, piereskele tai röyhtäile läsnäollessani. Hyvä niin, koska mulle se ei todellakaan olisi OK. Onko teille?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ikinä elämässäni "päättänyt röyhtäistä". Eli minustakin olisi outoa jos tarkoituksella jotain ääniä päästelisi seurassa. Sen sijaan vessaääniä ei meillä tarvitse yrittää vaientaa, vaikka eihän nekään niin ihania ole.

Vierailija
2/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tosi, melkein 3v yhdessä AIKUISET IHMISET ettekä voi pieteskellä tai röyhtäillä ilman tuomitsemista? Huhhuh. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, on se kumma kun ihminen ei saa olla... mites sitten kun raskaana tulee hirveät ilmavaivat yhtäkkiä yms? Tai vatsatauti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:27"]

Siis ihan tosi, melkein 3v yhdessä AIKUISET IHMISET ettekä voi pieteskellä tai röyhtäillä ilman tuomitsemista? Huhhuh. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, on se kumma kun ihminen ei saa olla... mites sitten kun raskaana tulee hirveät ilmavaivat yhtäkkiä yms? Tai vatsatauti?

[/quote]

No jos meinaa seksuaalista kiinnostusta pitää yllä, niin en kyllä suosittele vapaasti päästelemään ruumiinääniä itsestään. Sairaus on asia erikseen, senhän nyt jokainen ymmärtää! Voithan sinä toki "olla" oma äänekäs itsesi, mutta älä ihmettele, jos miehesi ei jää.

Vierailija
4/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin käydä paskallakin jos poikaystävä on suihkus ja päinvastoin. Suhteen alusta asti tehty noin.

Vierailija
5/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:27"]

[/quote]

No jos meinaa seksuaalista kiinnostusta pitää yllä, niin en kyllä suosittele vapaasti päästelemään ruumiinääniä itsestään. Sairaus on asia erikseen, senhän nyt jokainen ymmärtää! Voithan sinä toki "olla" oma äänekäs itsesi, mutta älä ihmettele, jos miehesi ei jää.

[/quote]

Pöh, minä ja mies kilpaillaan välillä siitä kumpi röyhtäisee/piereksii kovaäänisemmin :D Ja seksiä on paljon.

Noh, me nyt sit kai ollaan vaan tälläsiä juntteja :D

Vierailija
6/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:29"]

Mä voin käydä paskallakin jos poikaystävä on suihkus ja päinvastoin. Suhteen alusta asti tehty noin.

[/quote]

Anteeksi, mutta mielestäni tuo on oksettavaa. Vaikka on kuinka läheinen suhteessa, niin kyllä jotkut asiat vaan kuuluu ihan itselleen minun mielestäni... No, kukin tavallaan tietenkin, jos tämä on OK teille kummallekin, niin sittenhän se toimii. :)

ap

Vierailija
7/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:29"]

[/quote]

Anteeksi, mutta mielestäni tuo on oksettavaa. Vaikka on kuinka läheinen suhteessa, niin kyllä jotkut asiat vaan kuuluu ihan itselleen minun mielestäni... No, kukin tavallaan tietenkin, jos tämä on OK teille kummallekin, niin sittenhän se toimii. :)

ap
[/quote]
No ei me mitään muumeja olla. :D

Vierailija
8/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että olet elävä ihminen, etkä mikään kaunis nukke tai objekti. Kyllä sen on osattava hyväksyä sun kehon tahattomat toiminnot. Mitä jos joskus vanhuksena olisit niin huonossa kunnossa, että hän joutuisi jopa avustamaan sinua vessakäynneillä. Asiat asioina ja piste. Itseäni ällöttäisi, jos kumppani jatkuvasti sikailisi esim söisi suu auki tms. Ei sun viehättävyys ja naiseus katoa, vaikka kerran viikossa röyhtäilisit ja pieraisisit hänen aikanaan. Eikö mies sitten koskaan röyhtäile tai piereskele?

Vierailija
9/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta halusin vain kertoa että olen tuntenut mieheni pari viikkoa, seurustellut virallisesti pari päivää ja olen piereskellyt, paskantanut ja röyhtäillyt hänen kuullensa eikä mitään ongelmaa. En osaa edes hävetä saati että mies siitä urputtaisi jotain.

Vierailija
10/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ihmetellään miksi suomalaisia naisia ei pidetä kovin sivistyneessä tai korkeassa arvossa maailmalla, ja junttipenat pettää... viittaan tässä nyt näihin kommentteihin!

Vierailija
11/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä todellakin röyhtäsen mieheni edessä AINA kun siltä tuntuu, mutta pierua en ole päästänyt kuin ehkä 3 kertaa suhteemme aikana ja nekin ns.vahinkoja (luulin hiljaiseksi eikä ollutkaan) vaihdan huonetta tai menen vessaan jos ihan hirveesti pierettää. Mies kyllä pieree ja röyhtäilee ihan estoitta seurassani, enkä koe tuota ongelmana. En myöskään usko että miestä haittaisi vaikka joskus pieraisisin hänen seurassa, ihan huumorilla on otettu ne ns.vahingotkin ja joskus mies on vitsaillut että olin unissani päästänyt pierun. :D ja siis ap:n tilanteesta sen verran että en kestäisi suhdetta miehesi kanssa.

Vierailija
12/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miehet ei pidä siitä että nainen pieree yms, katoaa mystiikka naisesta. En itsekään pidä toisten ihmisten ruumiin äänistä ja vessassa asioinnit tykkään että hoidetaan erikseen.

Mutta mulle tulee sun viestistä rivien välistä sellainen tunne että olet epävarma ja podet riittämättömyyden tunnetta. Jotenkin tuo pitkä pohjustus viittaa siihen. Mun mielestä voit huolettä ylläpitää näitä hyviä tapoja teidän suhteessa, huolimatta siitä mitä muut tekevät omissaan. Ihan sama vaikka joku WT-pariskunta kusis ristiin, teifän suhteessa voi olla eri kuviot.

Vierailija
13/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:35"]ja sitten ihmetellään miksi suomalaisia naisia ei pidetä kovin sivistyneessä tai korkeassa arvossa maailmalla, ja junttipenat pettää... viittaan tässä nyt näihin kommentteihin!
[/quote]

Minulla ei ainakaan ole mitäön tarvetta esittää miehelleni jotain esinettä, joka ei koskaan tee mitään ällöttävää. Jos mies ei kestä normaaleita elintoimintojani niin etsiköön jonkn toisen.

Vierailija
14/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu (tai olen sopinut?:D) että ainoostaan parvekkeella ja vessassa suljettujen ovien takana saa piereskellä. Röyhentely ihan ok jos ei ole mitään törkeetä valkosipulin stöfää mukana.. Ällöttävää jos toisen kaasut leijailee omaan nenään :S

Vierailija
15/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:34"]

Sano miehellesi, että olet elävä ihminen, etkä mikään kaunis nukke tai objekti. Kyllä sen on osattava hyväksyä sun kehon tahattomat toiminnot. Mitä jos joskus vanhuksena olisit niin huonossa kunnossa, että hän joutuisi jopa avustamaan sinua vessakäynneillä. Asiat asioina ja piste. Itseäni ällöttäisi, jos kumppani jatkuvasti sikailisi esim söisi suu auki tms. Ei sun viehättävyys ja naiseus katoa, vaikka kerran viikossa röyhtäilisit ja pieraisisit hänen aikanaan. Eikö mies sitten koskaan röyhtäile tai piereskele?

[/quote]

Hmm. Mieheni ei todellakaan pidä minua nukkena: hän on nähnyt mitä tuhoja esimerkiksi käyttämäni e-pillerit ovat tehneet naamalleni (siis ihan kunnon finnejä, jotka näkyivät oksettavina paiseina naamassa ilman meikkiä), tuijotellut naamaani läheltä omasta tahdostaan, tutkaillut rumia, rumia näppylöitäni ja sanonut vaan, että olen kaunis niistä huolimatta.

Tässä on kyse ehkä loppupeleissä enemmänkin sivistyksestä ja toisen arvostuksesta. Jos nyt yöllä pieraisen tai olen vatsataudissa, niin minkäs sille voin? Mieheni ei ole tyhmä, totta kai hän tietää, että mistä ruoka tulee ulos. Sitä ei vain tarvitse korostaa, ei minun eikä hänen, koska kenen mielestä se on miellyttävää? Itse koen sen lähinnä hyvätapaisena, että pitää näiden asioiden kanssa ns. "low profile". Se on mielestäni sivystyneisyyttä ja samalla naisellisuutta.

Ja kyllä, varmasti piereskelee ja röyhtäilee. En vain ole kovin montaa kertaa kuullut hänen sitä tekevän, hyvä niin. :)

ap

Vierailija
16/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo suhde mielestäni, jos kummallekaan ei sallita ruumiillisuutta ja tärkeintä on olla seksikäs/naisellinen/miehekäs.

Vierailija
17/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:29"]

[/quote]

ap
[/quote]

Kuulostaa siltä, että ajattelette asioista miehesi kanssa aika samalla tavalla. Ei siis kai mitään ongelmaa. Kaikissa asioissa kuitenkin jommalla kummalla se kynnys on vähän korkeammalla ja tässä tapauksessa sinä kärsit sen pienen eron ajattelutavassanne (= sietokykysi on hieman laajempi kuin miehesi vastaava).

Vierailija
18/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:29"] Mä voin käydä paskallakin jos poikaystävä on suihkus ja päinvastoin. Suhteen alusta asti tehty noin. [/quote]   Anteeksi, mutta mielestäni tuo on oksettavaa. Vaikka on kuinka läheinen suhteessa, niin kyllä jotkut asiat vaan kuuluu ihan itselleen minun mielestäni... No, kukin tavallaan tietenkin, jos tämä on OK teille kummallekin, niin sittenhän se toimii. :)   ap [/quote] Kuulostaa siltä, että ajattelette asioista miehesi kanssa aika samalla tavalla. Ei siis kai mitään ongelmaa. Kaikissa asioissa kuitenkin jommalla kummalla se kynnys on vähän korkeammalla ja tässä tapauksessa sinä kärsit sen pienen eron ajattelutavassanne (= sietokykysi on hieman laajempi kuin miehesi vastaava).

[/quote]

Taisit osua asian ytimeen, eri ajatusmaailma on meillä täysin sama, mutta minun sietokykyni on vain ehkä hieman isompi! :D

ap

Vierailija
19/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana mitä sikoja täällä AV-palstalla on,  yök. Ap on ihan täysin normaalissa ja sivistyneessä suhteessa.

Vierailija
20/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin ap:n miestä. Mikään ei ole niin inhottavaa, kun haistella toisen Ihmisen suolistokaasuja, tulee ne sitten ylä-tai alapäästä. Käytöstavathan erottaa ihmiset eläimistä, joten jatkakaa vaan samaan malliin, kyllä haisuli puolisot toisensa löytää, ihmisissä ja eläimissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän