Mieheni järkyttyi totaalisesti, kun röyhtäisin
Tuli tässä nyt mieleen kirjoitella, kun kärsin tälläkin hetkellä vaivasta, jota en viitsi "poistaa" kun olemme miehen kanssa kaksin kotosalla, hiljaisuudessa.
Rakastan miestäni, joka on komea, työssäkäyvä, todella huomioonottavainen ja luotettava herrasmies. Olemme pitäneet yhtä vajaat kolme vuotta, ja asuneet niistä 2 vuotta yhdessä. Kaikki on mennyt loistavasti: mies on siisti, kuten minäkin, antaa minun päättää sisustuksesta (hehe), tekee ruokaa, käy kaupassa, huolehtii usein raha-asioistamme, toisin sanoen siis: kodin ylläpidosta ja arjesta ei tarvitse juurikaan koskaan kinastella. Eikä kyllä muutenkaan, sillä tulemme hyvin juttuun keskenämme eikä alkuhuuma ole kadonnut mihinkään.
Minut voisi luokitella ehkä "naiselliseksi" naiseksi: pidän itsestäni huolta lenkkeilemällä ja kuntosalilla käymällä, tykkään leipoa ja kokata ja syödä terveellisesti, ja tavallisen naisen tapaan rakastan kauneudenhoitoa, shoppailua, sisustamista ja meikkaamista yms. Laittautuminen on jollakin tapaa minulle rentouttavaa, mutta rakastan sitäkin, että saan olla kotona täysin ilman meikkiä, ylisuuri miehen t-paita päällä, hiukset sotkussa. Mieheni tykkää minusta luonnollisena, ja usein kertoo että tuoksun "ihanalle" omana itsenäni ja olen seksikäs hänen paidassaan. Kehuja saan kuulla silloinkin, kun olen laittautunut, joten näköjään kaikki versiot minusta kelpaa miehelleni. Paitsi...
Yksi ilta heitimme vitsiä sohvalla istuessamme, minä join limua ja mies makoili vieressä ja heitti jotain typerää vitsiä. Koska en keksinyt vitsiin mitään nasevaa vastausta, päätin röyhtäistä (ei mikään sikaröyhtäisy, vaan pieni) ja nauraa siihen päälle. No, mieheni ei nauranutkaan, vaan hieman järkyttyi ja alkoi sitten nauraa hermostuneesti. Sanoi vaan, että "hyi että". No, heitin jutun lekkeriksi ja menin pusuttelemaan miestäni, joka ei minua torjunut mutta katsoi minua hetken ja pyysi, etten tekisi tuota enää, sillä se ei ole seksikästä ja ällötän hieman, jos röyhtäilen. Kyllä hän sitten minua pussasi ja muuttui itsekseen, mutta hän oli senkin jälkeen jonkin aikaa hieman viileä.
No, tämä samainen mies on joskus sivulauseessa myös maininnut, ettei todellakaan, ikinä halua nähdä, kun ajelen mitään ihokarvojani tai käyn pissalla saati millään muulla. Itse en koe tarpeelliseksi yleensä röyhtäillä saati sitten esim piereskellä ystävieni tai mieheni läsnäollessa, mutta jos nyt vaikka pieraisisin, niin mieheni ei varmaankaan koskisi minuun seuraavaan viikkoon. En ainakaan usko niin...
Pitkä tarina siis tästä tuli, mutta pointtina oli se, että onko teillä muilla tälläistä suhteessa? Itse olen esimerkiksi nytkin vatsakivuissa, jotka lievittyisivät vessakäynnillä, mutten viitsi mennä ennen kuin pamautan television päälle/pesukoneen jylläämään/tms, jotta mitään ääniä ei kuuluisi.
Niin, ja kun joku tähän kuitenkin tarttuu, niin ei, mieheni ei myöskään koskaan sikaile, piereskele tai röyhtäile läsnäollessani. Hyvä niin, koska mulle se ei todellakaan olisi OK. Onko teille?
Kommentit (86)
No eipä teillä ole kummoinen suhde.
Tahallaan röyhtäiseminen on todella epäkohteliasta, epäkunnoittavaa ja ällöttävää. Mieheni harrasti sitä, kunnes tajusin laittaa tiukan linjan. Vähensi kyllä kummasti haluja ja miehen uskottavuutta aikuisena fiksuna ihmisenä.
en käsitä miten röyhtääminen eroaa pieremisestä..ihan yhtä ällöttävää ja huonoa käytöstä joten jos miehesi ei halua että röyhtäilet niin onko kamalan vaikeaa lopettaa tuollainen sivistymätön tapa..?
Koti ei ole mikään sikolätti, ap.
Vierailija wrote:
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:29"]
Mä voin käydä paskallakin jos poikaystävä on suihkus ja päinvastoin. Suhteen alusta asti tehty noin.
[/quote]
Anteeksi, mutta mielestäni tuo on oksettavaa. Vaikka on kuinka läheinen suhteessa, niin kyllä jotkut asiat vaan kuuluu ihan itselleen minun mielestäni... No, kukin tavallaan tietenkin, jos tämä on OK teille kummallekin, niin sittenhän se toimii. :)
ap
On kieltämättä oksettavaa. Jostain pitäis männä raja. Ollaan ihmisiä, ei sikoja.
En ymmärrä naisen enkä miehen tahallista röyhtäilyä.
Onhan tuo selvä kuvio. Ap kuvailee miten naisellinen ja nukke hän on ja mies järkyttyy inhimillisyydestä, haluaa sen nukkemaisuuden. Mahtaa tulla rankkaa tyydyttää miehen epärealistisia odotuksia.
Jos rakkaus on kiinni niinkin luonnollisesti asiasta kuin röyhtäisy niin miettisin suhdetta vielä. Entä jos saatte joskus perheenlisäystä? Vauvoja röyhtäytetään syönnin jälkeen ja vauvat myös rupsuttelee ja kakkaa. Mitä miehesi siihen sanoisi?
Käytöstavat kunniaan, mutta ilmojen pidättäminen voi aiheuttaa suolisto-ongelmia. Parisuhteessa pitää kai olla tarkka ruokavalion kanssa, ettei kaasuunnu.
Vierailija wrote:
Jos mä en röyhtäile tai piereskele päivän aikana niin olen kuollut tai muhun on laitettu tulpat.
Normaaleja mutta toisaalta on jokin häiriö jos jatkuvasti esiintyy. Jotain pitää korjata.
Röyhtäilyt ja pieremiset mennään tekemään vessa.
Barbro
En ymmärrä tuollaista käytöstä. Toisen kuullen ei päästetä noita ääniä.
Vanha aloitus. Miten kävi? Ei kannata olla suhteessa jossa toinen järkyttyy kaikesta. Ihan kuin ihmisellä ei olisi normaalit kehon toiminnot kuitenkin olemassa. Jos sattuu vahinkoja minkäs sille voi. Naisetkin röyhtäilevät jos on hiilihappoa kurkussa.
Ei ole mikään vahinko jos röyhtäisee tahallaan.
Onpa ongelmat... No, kaikki on suhteellista. Vaimoni on halvaantunut, kädet toimii kyllä, hoidan häntä kotona...
Mistä te näitä helmiä löydätte? Kaveri on melko vieraantunut elämästä. En usko, että sinä tästä suhteesta saat muuta kuin surua. Mieti jos hän näkee sinut paskalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:29"]
Mä voin käydä paskallakin jos poikaystävä on suihkus ja päinvastoin. Suhteen alusta asti tehty noin.
[/quote]
Anteeksi, mutta mielestäni tuo on oksettavaa. Vaikka on kuinka läheinen suhteessa, niin kyllä jotkut asiat vaan kuuluu ihan itselleen minun mielestäni... No, kukin tavallaan tietenkin, jos tämä on OK teille kummallekin, niin sittenhän se toimii. :)
ap
On kieltämättä oksettavaa. Jostain pitäis männä raja. Ollaan ihmisiä, ei sikoja.
Älä hauku sikoja. Ovat fiksuja ja siistejä verrattuna ihmiseen.
Pointtihan on se, että mies saa röyhtäillä, k*sta, p*iereskellä, p*skoa ja ylipäätään haista pahalle, koska se on olevinaan miehekästä.
Tähdet vain siksi, ettei botti iske.
Naisethan eivät kakkaa, pissaa, eikä meillä ole mitään muitakaan luontaisia ruumiintoimintoja. Jep.
Minulla on naisystävä, joka ei kestä sitä, että ostan pakan vessapaperia ja kannan sen ihan julkisesti kaikkien näkyvillä. Se pitäisi piilottaa johonkin.
Prinsessa Diana ja kuningatar Elisabeth ihan varmasti kävivät k*sella ja p*skalla. Toivottavasti sentään, koska olisi varmaan ollut aika tukala toi niittenkin elämä, jos ei sataan vuoteen olisi voinut vessassa käydä.
Mikä ihmeen juttu tämä on, että naiset eivät saa olla olemassa? Koiratkin saavat tehdä edellä mainittuja asioita, mutta naiset ei.
Ihana! :D