Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni järkyttyi totaalisesti, kun röyhtäisin

Vierailija
22.09.2014 |

Tuli tässä nyt mieleen kirjoitella, kun kärsin tälläkin hetkellä vaivasta, jota en viitsi "poistaa" kun olemme miehen kanssa kaksin kotosalla, hiljaisuudessa.

Rakastan miestäni, joka on komea, työssäkäyvä, todella huomioonottavainen ja luotettava herrasmies. Olemme pitäneet yhtä vajaat kolme vuotta, ja asuneet niistä 2 vuotta yhdessä. Kaikki on mennyt loistavasti: mies on siisti, kuten minäkin, antaa minun päättää sisustuksesta (hehe), tekee ruokaa, käy kaupassa, huolehtii usein raha-asioistamme, toisin sanoen siis: kodin ylläpidosta ja arjesta ei tarvitse juurikaan koskaan kinastella. Eikä kyllä muutenkaan, sillä tulemme hyvin juttuun keskenämme eikä alkuhuuma ole kadonnut mihinkään.

Minut voisi luokitella ehkä "naiselliseksi" naiseksi: pidän itsestäni huolta lenkkeilemällä ja kuntosalilla käymällä, tykkään leipoa ja kokata ja syödä terveellisesti, ja tavallisen naisen tapaan rakastan kauneudenhoitoa, shoppailua, sisustamista ja meikkaamista yms. Laittautuminen on jollakin tapaa minulle rentouttavaa, mutta rakastan sitäkin, että saan olla kotona täysin ilman meikkiä, ylisuuri miehen t-paita päällä, hiukset sotkussa. Mieheni tykkää minusta luonnollisena, ja usein kertoo että tuoksun "ihanalle" omana itsenäni ja olen seksikäs hänen paidassaan. Kehuja saan kuulla silloinkin, kun olen laittautunut, joten näköjään kaikki versiot minusta kelpaa miehelleni. Paitsi...

Yksi ilta heitimme vitsiä sohvalla istuessamme, minä join limua ja mies makoili vieressä ja heitti jotain typerää vitsiä. Koska en keksinyt vitsiin mitään nasevaa vastausta, päätin röyhtäistä (ei mikään sikaröyhtäisy, vaan pieni) ja nauraa siihen päälle. No, mieheni ei nauranutkaan, vaan hieman järkyttyi ja alkoi sitten nauraa hermostuneesti. Sanoi vaan, että "hyi että". No, heitin jutun lekkeriksi ja menin pusuttelemaan miestäni, joka ei minua torjunut mutta katsoi minua hetken ja pyysi, etten tekisi tuota enää, sillä se ei ole seksikästä ja ällötän hieman, jos röyhtäilen. Kyllä hän sitten minua pussasi ja muuttui itsekseen, mutta hän oli senkin jälkeen jonkin aikaa hieman viileä.

No, tämä samainen mies on joskus sivulauseessa myös maininnut, ettei todellakaan, ikinä halua nähdä, kun ajelen mitään ihokarvojani tai käyn pissalla saati millään muulla. Itse en koe tarpeelliseksi yleensä röyhtäillä saati sitten esim piereskellä ystävieni tai mieheni läsnäollessa, mutta jos nyt vaikka pieraisisin, niin mieheni ei varmaankaan koskisi minuun seuraavaan viikkoon. En ainakaan usko niin...

Pitkä tarina siis tästä tuli, mutta pointtina oli se, että onko teillä muilla tälläistä suhteessa? Itse olen esimerkiksi nytkin vatsakivuissa, jotka lievittyisivät vessakäynnillä, mutten viitsi mennä ennen kuin pamautan television päälle/pesukoneen jylläämään/tms, jotta mitään ääniä ei kuuluisi. 

Niin, ja kun joku tähän kuitenkin tarttuu, niin ei, mieheni ei myöskään koskaan sikaile, piereskele tai röyhtäile läsnäollessani. Hyvä niin, koska mulle se ei todellakaan olisi OK. Onko teille?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuullostaa hurjalta. Minä pystyn oikein hyvin röyhtäistä tai pierasta mieheni edessä ja hän myös. Ei tulisi mielenkään mennä piiloon röyhtäisemään jos röyhtäisyttää. Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta.
Olen itsekkin naisellinen nainen ja pidän itsestäni huolta. :) Käytöstavat on. Ei meitä vaan tollaset asiat yhtään häiritse, nauretaan vaan pieruille ja röyhtäyksille. Elämän ääniä, ei niin vakavaa :)
-n 23

Vierailija
22/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan suhde jos ei voi olla luonnollinen.. Piereminen, röyhtäily, paskominen ja kuseminen on luonnollista, ei niistä pääse yli eikä ympäri. Niinhän se sananlaskukin menee että joka pierua pidättää, on sillä muutakin salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän laittaa myös ääniä, kun menen vessaan isommille asioille..tuntuu itsestä mukavalle kun tietää, että toinen ei ihan kaikkia ääniä kuule.

Joskus ja ainakin unissani saatan piereskellä ja joskus olen röyhtäillytkin (hereillä heheh), mutta mies on sanonut että naisetkin on ihmisiä ja se on täysin normaalia. Mies piereskelee avoimesti ja sanoo suoraan, että ny mää meen paskalle!

Vierailija
24/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla joten en kammoksu mitään eikä miehenikään.

Vierailija
25/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti paskantaa, kun toinen on suihkussa? Ymmärrän, että 5-vuotias voi näin tehdä, mutta että aikuiset. Jo pelkän hajun takia en menisi toisen suihkunautintoa pilaamaan. En myöskään pidä hyväksyttävänä piereskelyä tai röyhtäilyä toisen kuullen. Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
26/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen keskitie anyone? Kyllä meillä voi vapaasti olla ihminen kunhan ei sikailemaan aleta. Äänet kuuluu elämään.

Vierailija
27/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:51"]

Onpahan suhde jos ei voi olla luonnollinen.. Piereminen, röyhtäily, paskominen ja kuseminen on luonnollista, ei niistä pääse yli eikä ympäri. Niinhän se sananlaskukin menee että joka pierua pidättää, on sillä muutakin salattavaa.

[/quote]

....sinä et taida sitä salata, taitaa tosiaan tulla se "totuuskin" pierun jälkeen...

Vierailija
28/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:34"]

En jaksanut lukea, mutta halusin vain kertoa että olen tuntenut mieheni pari viikkoa, seurustellut virallisesti pari päivää ja olen piereskellyt, paskantanut ja röyhtäillyt hänen kuullensa eikä mitään ongelmaa. En osaa edes hävetä saati että mies siitä urputtaisi jotain.

[/quote]

Olet löytänyt kultakimpaleen!

Vierailija
29/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:57"]Kuka oikeasti paskantaa, kun toinen on suihkussa? Ymmärrän, että 5-vuotias voi näin tehdä, mutta että aikuiset. Jo pelkän hajun takia en menisi toisen suihkunautintoa pilaamaan. En myöskään pidä hyväksyttävänä piereskelyä tai röyhtäilyä toisen kuullen. Sukupuolesta riippumatta.
[/quote]
No huhhuh. Kyllon tiukka täti.

Vierailija
30/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ap:n kertoma nyt ihan normaalilta suhteelta kuulosta, jos oman miehen seurassa täytyy varoa normaaleja ruumiintoimintoja. En todellakaan ymmärrä tuollaista sievistelyä mutta en myöskään sitä toista ääripäätä eli kilpaa pieretään ja röyhitään ja samaan aikaan käydään paskomassa. Eli kultainen keskitie on tässäkin asiassa hyvä. Kyllä oman miehen kanssa pitää voida olla ihan omana itsenään ja luonnollisena. Siihen sisältyy se, että joskus vaan röyhyttää ja pierettää.

Vierailija
31/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En röyhtäile tai piereskele mieheni seurassa, sellainen olisi epäkunnioittavaa käytöstä. Miksi pitäisi laittaa toinen haistelemaan suolistokaasuja, kun yhtä hyvin voin mennä toiseen huoneeseen tai vessaan kaasuttelemaan? Meillä on ihan hyvä parisuhde (ollut jo 15 vuotta) mutta minusta on vaan ihan peruskohteliaisuutta, ettei sikailla toisen seurassa.

Vierailija
32/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla vähän yliherkkä hajuille, en ottaisi tuota pahana juttuna. Itseäni ällöttää piereskely, mutta röyhtäily on neutraalia mulle. Olen mieheltä kysynyt haittaako, eikä häntä haittaa.

Vierailija
33/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus synnytät niin siinä on miehelle aikamoista shokkihoitoa. Oksennus ja uloste lentää eikä ilman pidätteleminen oikein onnistu :D Älä ihmettele jos mies jää synnytyssalin ulkopuolelle. Siis jos kysymys on siitä että häntä kuvottaa eikä siitä että ei vain pidä "junttimaisista tavoista".

Vierailija
34/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin ongelman röyhtäisemällä ensitreffeillä. Jäipä ainakin lähtemätön vaikutus mieheen.

Muissa "normaaleissa jutuissa" menikin sitten kauemmin, mutta kyllä yhdessäasuessa vaan on kestettävä se, että toisella on normaalin elintoiminnot, naisellakin. On tullut sittenkin koettua vatsatautia jne. jolloin ei ole hirveästi voinut antaa tilaa häveliäisyydelle, mutta onneksi mieheni on niin aikuinen, että nolostelun/huvittuneisuuden sijaan oli aidosti pahoillaan kipeästä olostani.

Ja sheivaamisessa en ole koskaan nähnyt mitään sellaista, miksi sitä ei voisi miehen edessä tehdä (paitsi ehkä intiimialueen sheivaus).

"mutta jos nyt vaikka pieraisisin, niin mieheni ei varmaankaan koskisi minuun seuraavaan viikkoon. En ainakaan usko niin..."

Heitä ukko pihalle ja hommaa aikuinen kumppani. Ei ole tervettä tuollainen inho, mitä miehesi kokee.

Vierailija
35/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:15"]

Minä ratkaisin ongelman röyhtäisemällä ensitreffeillä. Jäipä ainakin lähtemätön vaikutus mieheen.

Muissa "normaaleissa jutuissa" menikin sitten kauemmin, mutta kyllä yhdessäasuessa vaan on kestettävä se, että toisella on normaalin elintoiminnot, naisellakin. On tullut sittenkin koettua vatsatautia jne. jolloin ei ole hirveästi voinut antaa tilaa häveliäisyydelle, mutta onneksi mieheni on niin aikuinen, että nolostelun/huvittuneisuuden sijaan oli aidosti pahoillaan kipeästä olostani.

Ja sheivaamisessa en ole koskaan nähnyt mitään sellaista, miksi sitä ei voisi miehen edessä tehdä (paitsi ehkä intiimialueen sheivaus).

"mutta jos nyt vaikka pieraisisin, niin mieheni ei varmaankaan koskisi minuun seuraavaan viikkoon. En ainakaan usko niin..."

Heitä ukko pihalle ja hommaa aikuinen kumppani. Ei ole tervettä tuollainen inho, mitä miehesi kokee.

[/quote]

Olet unelmieni nainen, en saa nähdä kun sheivaat häpykarvasi, mutta röyhtäilyt ja pierut jaat kanssani!

Ps.oletko vapaa?

Vierailija
36/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieraissut kesken seksin, samoin mieheni.

Vierailija
37/86 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:15"]

[/quote]

Olet unelmieni nainen, en saa nähdä kun sheivaat häpykarvasi, mutta röyhtäilyt ja pierut jaat kanssani!

Ps.oletko vapaa?

[/quote]

Sori, naimisissa. Näin ne parhaat vaan menee ekana.

Vierailija
38/86 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä röyhtäistä pitää aina saada, riippuu sitten partnerista että sallitaanko sellasia sikamahtiröyhtäisyjä. Tietenkään jos on jokin romanttinen illallinen kyseessä niin ehkei sitten, mutta jos normaalisti juotte vaikka limua niin kai sellaisen söpön tyttöröyhtäisyn saa päästää :D exmiehellä oli röyhtäysfetissi niin sitä ei mun röyhtäilyt haitannut, päinvastoin. Saatan jopa kaivata kyseistä suhdetta...

Vierailija
39/86 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollemme tohtoreita kumpikin, minä jopa dosentti ja lapset hyvässä koulussa. Jos joku pieraisee, muut ottavat siitä sävelkorkeuden ja alkavat laulaa. Terveisiä tutuille.

Vierailija
40/86 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en röyhtäile tai piereskele päivän aikana niin olen kuollut tai muhun on laitettu tulpat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi