Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetyssaarnaaja on hyvä asento

Vierailija
21.09.2014 |

Miksi lähetyssaarnaajaa aina moititaan? Siinä näkee toisen vartalon ja siinä voi suudella. Ihana romanttinen asento. Miksi tämä mielletään estyneiden tai seksikielteisten ihmisten asennoksi?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lähäristä siksi, kun vaimoni siinä samalla sormella hieroo peräaukkoani.

Vierailija
62/71 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansia kertoja olen nukahtanut pillun päälle joo hyvä asento joka nukkuu mahallaan,kiva lämmin patja .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen asento? Luulin sitä ammatiksi.

Vierailija
64/71 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen asento? Luulin sitä ammatiksi.

Ei mun mielestä lähetys saarnaajat saa palkkaa, kutsumus ennemmin.

Vierailija
65/71 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpitylsä asento. Visuaalinen stimulaatio minimissä ja nainen niin avoinna ja levällään että puristuskin mahdollisimman huono.

Vierailija
66/71 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajaa voi muunnella. Hohtimet kaivoon: nostetaan naisen pohkeet miehen olkapäille. Hyvät näkymät, kun mulkku halkoo pillua. Tandemilla polkeminen: nainen kietoo jalkansa miehen ympärille ja puristaa häpyluut vastakkain. Tämä vie monesti naisen nopeaan orgasmiin.

Vierailija
67/71 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä kuinka voi olla naisen suosikki, kun kullin juurella sopivasti saa klittaa stimuloitua, mutta miehenä en tuosta paljoakaan saa.

Vierailija
68/71 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästä keskustelusta sais jo sunnuntain saarnan rungon 😁 https://lahetyssaarnaaja.fi

Vierailija
69/71 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umpitylsä asento. Visuaalinen stimulaatio minimissä ja nainen niin avoinna ja levällään että puristuskin mahdollisimman huono.

Pienen munan ongelma.

Vierailija
70/71 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä on havainnut toisissa pilluissa.

ps. munani ei ole pieni.

Vierailija
71/71 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nostaa tässä asennossa jalkansa minun ymperille. En pääse ulospäin, tahti on sisään, sisään, sisään. Tässä asennossa nainen saa melko pian. Sitten minä nostan naisen jalat olkapäilleni ja siinä kalu menee erittäin syvälle. Tuon härskinpi asento ei voi olla. Sitten lähtee kuti minultakin. Lopuksi nauretaan päälle.