Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetyssaarnaaja on hyvä asento

Vierailija
21.09.2014 |

Miksi lähetyssaarnaajaa aina moititaan? Siinä näkee toisen vartalon ja siinä voi suudella. Ihana romanttinen asento. Miksi tämä mielletään estyneiden tai seksikielteisten ihmisten asennoksi?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis on ainoa asento jossa saan emätinorkun. Nykyään siis meidän lemppariasento. Ennen se oli juurikin takaapäin, jossa sain klittaorkun helpoiten.

Vierailija
22/71 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni ihan ykkösasento. Siinä voi suudella kaulaa ja purra naista korvaan. Olen siis mies. Minusta se taas on tylsää että koko ajan pitää vaihdella asentoa. Siinä tulee semmoinen fiilis että mitäs vikaa edellisessä oli. Tietysti vaihdella voi mutta LS on hyvä 90% kerroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 21. Nyt tajusin vähän, mistä asennon maine tulee. t.ap

Vierailija
24/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minusta lähetyssaarnaaja asento on paras. Vaimo levittää reitensä ja odottaa että varovasti työnnyn häneen ja menen todella syvälle. Vaimo on luonteeltaan alistuva ja kertoo nauttivansa olla turvallisen miehensä armoilla ja saa siitä runsaasti mielihyvää.

Läpsäisen usein aktin aikana hänen pakaroitaan, siitä hän todella kiihottuu ja joskus kertoo olleensa tuhma jolla ilmaisee toivovansa tuntuvaa läpsäisyä takamukselleen. Olen 29 muotias mies ja vaimoni 46 vuoden ikäinen "tuhma tyttö". Liittomme on ikäerostamme huolimatta onnellinen ja seksiä harjoitamme lähes päivittäin, Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
25/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös se ole jokaisen naisen suosikkiasento? Miehelle tylsähkö kun perse ja píllu on näkökentän ulkopuolella.

Vierailija
26/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se olisi kiva, jos nainen vain olisi päällä ja minä saisin maata selälläni.

Vierailija
27/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja on ihan hyvä hoikille ihmisille, mutta lihavana ei tunnu kivalta kun mahat lätisee vastakkain.

Vierailija
28/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja on paras, tosi kiihottavaa katsoa miestä ylöspäin silmiin ;)

Kyllä tykkään takaapäinkin, mutta päällä en tykkää olla. Liian vähän ihokontaktia, eikä osu oikeisiin paikkoihin..

Vierailija
29/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle hyvä asento, saa maata naisen päällä ja alistaa, silloin tällöin vähän pumppasee..oikeesti, tosi hyvä asento, suosittelen myös femakoille!

Vierailija
30/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paras asento on sellainen missä minä löhöän sohvalla, 13 senttinen nakki toisessa kädessä ja toisessa kylmätölkki olutta. Tv.ssä tulee Aamutv.n sää -osioa, elikkäs Kotakoroven Kerttuliini kellohameessa tai mustalaiseksi meikattuna. Vaimo on jossain kaukana, toisessa maassa mieluiten.

Vierailija
31/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten lähetyssaarnaajasta. Koska miehellä on penis, niin vauhdin määrääminen hänen ehdoillaan tuntuu luontevalta. Pidän alkuvaiheessa hitaammasta ja loppua kohti kiihtyvästä tahdista enkä itse pääse rytmiin helposti muissa asennoissa. Lähetyssaarnaaja on hyvin nautinnollinen, se voi olla sekä hellä että kiihkeän intohimoinen suudelmineen ja asentoa voi muuttaa jalkoja liikuttamalla, lantiota nostamalla, käsillä voi hyväillä ja vetää puoleensa miestä.  Toki vaihtelun vuoksi meillä on muitakin, alussa usein ratsastan jonkin aikaa, lopetus sitten lähetyssaarmaajassa koska mielestäni rytmiä on vaikea pitää yllä miehen laukeamiseen saakka. Kun mies itse määrää rytminsä, niin hän laukeaa nopeammin ja paremmin. Ratsastusasennossa pitää kuitenkin varoa peniksen huonoa asentoa ja pois luiskahtamista, se kovin kiihkeänä saattaa johtaa penismurtumaan. Takaapäin on ihan kiva, mutta siinä en pidä vauhdista, se sattuu. Lusikka on mukavan laiska, se on hyvää vaihtelua joskus. En viitsi enkä jaksa kaikkia variaatioita, niitä on kokeiltu huvin ja uteliaisuuden vuoksi, mutta aina on jotain vikaa. Syvät ja nopeat liikkeet onnistuvat ainoastaan lähetyssaarnaajassa, siksi se on myös miehen suosikki. Tämä loppuhuipennus on se, missä vaiheessa molemmat saamme. Kaikki muu on vain esileikkiä. 

Vierailija
32/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:26"]

Olis kiva jos kommentoijat vielä mainitsisivat oman sukupuolensa. Vaikuttaa siltä että ovat miehiä nuo pari, jotka tykkäävät takaapäin asennosta. Vai tykkääkö joku nainen siitä ihan aidosti? Minä en tykkää. Olen nainen, ja minulle lähetyssaarnaaja on se paras asento. Kaikkein ergonomisin ja hekumallisin, jossa orgasmi onnistuu lähes takuuvarmasti.

Minä tykkään takaapäin asennosta hirvittävän paljon. Orgasmin saan helpoiten jos olen itse päällä.

Lähetyssaarnaja on ihan ok ja helpoin esim pikaisiin, muttei mielestäni mitenkään erityinen. Useimmiten meillä onkin lähetyssaarnaajasta oma variaatio käytössä jossa mies tulee vähän sivulta sisään. Toinen polvi toisella puolella minua ja toinen taas minun polvieni välissä. Vaikeasti selitettynä. Mielellään vaihdellaan asentoa useasti seksin aikana. 

-Nainen ja vähän alta 30 v.

Meillä lähestulkoon sama. :D

-n myös vähän alta 30v.

33/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on hyvä asento. Vaimoke saa helpolla orgasmin ja tykkää katsella kun laukean lopuksi hänen rinnoille.

Vierailija
34/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis on muuten paras asento, mutta penikseltä vaaditaan aika paljon paksuutta, että jossakin tuntuu. Siis ainakin allekirjoittaneella :) Omituista ettei kukaan ole tästä maininnut aiemmissa viesteissä.

Vierailija
35/71 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suht uus suhde ja tähän mennessä on oltu vain lähetyssaarnaajassa koska tuntuu että molemmat saadaan siitä aivan järkyttävän kovat kiksit. Mies on vähän dominoiva tyyppi sängyssä, ihan mielettömän hyvä suuteleen ja hänen kanssa se pieni alistuminen tulee luonnostaan. Saan tajuttoman kovan orkun aina kun hän tulee kunnolla päälle ihan kiinni muhun ja liikkuu edestaas enemmän kuin ylösalas, ja nousee ylemmäs mun päällä ja panee lujaa niin ettei vetäydy ulospäin juuri ollenkaan.

Kokeillaan tottakai muutakin mut toistaseks näillä mennään <3 

Vierailija
36/71 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ihaninta erityisesti silloin, kun toinen on ollut pidempään poissa ja minulla on kauhea ikävä häntä. Ensimmäinen kerta yleensä eteisen lattialla lähärissä. Mies haluaa sitä yhtä paljon. Siitä edetään sänkyyn tai sohvalle jatkamaan, ja ehditään myös muihin asentoihin...

Vierailija
37/71 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään koska siinä todella tuntuu siltä että mies panee kunnolla. Ihanaa välillä levittää jalkoja, nostaa niitä ja puristaa reisillä. Mahtavaa tarttua miestä pepusta ja saada lisätehoa miehen pumppaukseen.

Voisihan siinä maata passiivisenakin kuin lahna mutta mitä iloa siitä olisi?

Miehen tekstiä. Ei nainen nauti mistään jalkojen levittelystä.

Vierailija
38/71 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään koska siinä todella tuntuu siltä että mies panee kunnolla. Ihanaa välillä levittää jalkoja, nostaa niitä ja puristaa reisillä. Mahtavaa tarttua miestä pepusta ja saada lisätehoa miehen pumppaukseen.

Voisihan siinä maata passiivisenakin kuin lahna mutta mitä iloa siitä olisi?

Miehen tekstiä. Ei nainen nauti mistään jalkojen levittelystä.

Kyllä mä ainakin nautin, nautin kaikesta mitä tuohon setupiin kuuluu. Kun mies on oikein kiihkeä, sitä vaistomaisesti menee siihen mukaan ja antautuu. Tuntee itsensä niin seksikkääksi. Nuorempana alustallakaan ei ollut niin väliä tai sanotaan sen epämukavuus, yleensä kovuus vartaloani vasten unohtui kuumassa höyläämisessä mitä poikaystäväni päälläni teki. Hän nautti asemastaan ja minä vikisin nautinnosta. Yhä tuo sama toimii täällä.  

Vierailija
39/71 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis on paras, mutta vaatii kovaa kuntoa mieheltä. Olen lähes parimetrinen ja kovakuntoinen yli viisikymppinen. Tämän kokoisena lähes satakiloisena atleettina en voi maata naisen päällä, vaan olen käsieni varassa. Patjan päällä ranteet on kovilla mutta kovalla lattialla pystyy puolestatunnista tuntiin.

Vierailija
40/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä moititaan koska se on *ainoa* asento mitä jotkut harrastaa. Siis vaihtelun kaipuu on kaipuuta muuhunkin. Lähetyssaarnaaja on oikein ihana asento.