Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetyssaarnaaja on hyvä asento

Vierailija
21.09.2014 |

Miksi lähetyssaarnaajaa aina moititaan? Siinä näkee toisen vartalon ja siinä voi suudella. Ihana romanttinen asento. Miksi tämä mielletään estyneiden tai seksikielteisten ihmisten asennoksi?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähis on paras, mutta vaatii kovaa kuntoa mieheltä. Olen lähes parimetrinen ja kovakuntoinen yli viisikymppinen. Tämän kokoisena lähes satakiloisena atleettina en voi maata naisen päällä, vaan olen käsieni varassa. Patjan päällä ranteet on kovilla mutta kovalla lattialla pystyy puolestatunnista tuntiin.

Lähetyssaarnaaja on kevyt takaapäin panemiseen verrattuna. Siinä huomasin että hitto mulla ei olekaan vatsalihaksia

Vierailija
42/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asento se on, ja sitä voi muutella erilaiseksi vaikka millä tavoin, ihan lähekkäin mahat ja suut vastakkain, jalat koukussa ja mies pitää polvitaipeista kiinni tai sit mun oma lemppari et mun jalat on miehen niskan takana ja sillain mies pääsee todella syvälle mun sisään ja koskettaa juuri parhaista paikoista...klitorista myös helppo hyväillä samalla itse.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ainakin lähärissä kaikista helpoin pitkittää omaa tulemistani...voi määrittää vauhdin ja rytmin, kuinka syvälle ja välillä pois hetkeksi ja taas sisään....näin tehden tulee todella pitkiä yhdyntöjä.

Ja jotenkin mun vaimolla on sellainen pillu että se tuntuu parhaalta siinä asennossa, jostain syystä esim.takaapäin ei tunnu ollenkaan niin hyvältä.

Mies38

Vierailija
44/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakanana en lähtisi suosittelemaan minkään 'yhden ja ainoan' asennon puolesta tai vastaan.

joku voi tykätä aina enemmän kuin toiset ja toiset taas tykkää vähemmän. näinhän se seksissä menee?

nimenä tuo voi toki houkuttaa niitä vanhoja, DINGO musiikin faneja..

Vierailija
45/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on ainakin lähärissä kaikista helpoin pitkittää omaa tulemistani...voi määrittää vauhdin ja rytmin, kuinka syvälle ja välillä pois hetkeksi ja taas sisään....näin tehden tulee todella pitkiä yhdyntöjä.

Ja jotenkin mun vaimolla on sellainen pillu että se tuntuu parhaalta siinä asennossa, jostain syystä esim.takaapäin ei tunnu ollenkaan niin hyvältä.

Mies38[/quote

Mitäs vaimosi tykkää?

Vierailija
46/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin pitämään lähärissä kun sain eka kerran vierasta miestä.

Huomasin kuinka kiihkeää se oli.

Vaikka oli nuori mies jolla oli kuntoa niin hiki hänellä tuli.

Oli ihana katsoa mitä nautintoa se teki.

Lähärissä se ihana juttu että siinä pystyy muuttamaan ,niin nopeutta ja kulmaa..

Ja se katse kontakti kun miehellä kohta ruiskahtaa. Sitä ei silloin voi piilottaa kun on katse kontakti.

Vierailija
47/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähärissä se ihana juttu että siinä pystyy muuttamaan ,niin nopeutta ja kulmaa..

Ja se katse kontakti kun miehellä kohta ruiskahtaa. Sitä ei silloin voi piilottaa kun on katse kontakti.

Saitko itsekkin?

Vierailija
48/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähis on muuten paras asento, mutta penikseltä vaaditaan aika paljon paksuutta, että jossakin tuntuu. Siis ainakin allekirjoittaneella :) Omituista ettei kukaan ole tästä maininnut aiemmissa viesteissä.

Tämä. Itsestä tuntuu, että miehen penis ei tunnu miltään tässä asennossa. Tykkään olla päällä.

Vierailija
49/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta uuden fitin deittailumiehen kanssa. Olin tosi yllättynyt, miten vaativan nopeasti ja sitkeästi hän jaksoi liikkua päälläni. Rintakehä nousi joka työnnöllä vähän ylemmäs ja koko mies liukui tavallaan eteenpäin. Se tunne oli ihanan tukalaa tietyllä kiihottavalla tavalla olla miehen alla noin. Näin miten hänen lihakset pingistyivät ja kuinka hän työskenteli nauttien janoten sitä orgasmia, joka tuli minulle ensin. Se vain tuli ja olin niin äimistynyt. Raskaat suudelmat kaiken lomassa ja nautinnon äännähdykset häneltä saivat minutkin ääntelemään. Silmistä näki, miten lähellä mies oli ja sitten kun hän tuli, voi elämä.

Vierailija
50/71 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies38[/quote

Mitäs vaimosi tykkää?

Kyllä se tykkää ainakin siitä päätellen kuinka usein se haluaa😊

Mies38

Vierailija
51/71 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva jos kommentoijat vielä mainitsisivat oman sukupuolensa. Vaikuttaa siltä että ovat miehiä nuo pari, jotka tykkäävät takaapäin asennosta. Vai tykkääkö joku nainen siitä ihan aidosti? Minä en tykkää. Olen nainen, ja minulle lähetyssaarnaaja on se paras asento. Kaikkein ergonomisin ja hekumallisin, jossa orgasmi onnistuu lähes takuuvarmasti.

Minulla takaapäin on paras asento ja nanen olen. Ihan aidosti siis siit nautin ja siinä asennossa penis osuu parhaisiin paikkoihin. Heti toiseksi parhaana asentona on kyllä lähetyssaarnaaja. N30

Vierailija
52/71 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en myöskään saa ko. asennosta mitään irti. Olen samoilla linjoilla kuin seiska, en kaipaa mitään halailua ja suutelua seksin aikana... takaapäin on mun lemppari, tai nainen päällä.

Takaapäinasennosa miehellä sattuu polviin ja itse naisena katselen seinää eli onpa kiimaista.

Vierailija
53/71 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva jos kommentoijat vielä mainitsisivat oman sukupuolensa. Vaikuttaa siltä että ovat miehiä nuo pari, jotka tykkäävät takaapäin asennosta. Vai tykkääkö joku nainen siitä ihan aidosti? Minä en tykkää. Olen nainen, ja minulle lähetyssaarnaaja on se paras asento. Kaikkein ergonomisin ja hekumallisin, jossa orgasmi onnistuu lähes takuuvarmasti.

Minulla takaapäin on paras asento ja nanen olen. Ihan aidosti siis siit nautin ja siinä asennossa penis osuu parhaisiin paikkoihin. Heti toiseksi parhaana asentona on kyllä lähetyssaarnaaja. N30

Eli et halua katsella miestäsi?

Vierailija
54/71 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä lähetyssaarnaajaan.. jätän tämän vain tähän :D https://www.lahetyssaarnaaja.fi/lahetyssaarnaaja-tutustu-lahetyssaarnaa…

Vierailija
55/71 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva tykkää siitä, kun siirryn siten, että hänen reidet jää minun reisien sisäpuolelle. Ollaan normi vartaloisia niin se käy helposti. Onko tämä kovin harvinaista, kun en ole saanut lukea toisilta vastaavaa.

Vierailija
56/71 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin lemppari. Siinä on valtavasti vaihtoehtoja mitä tehdä, voi suudella, mies voi laittaa jalat eri asentoihin, mies voi itse olla eri asennoissa, voi koskea tisseihin jne. Ihanaa kun mies laukeaa lähärissä ja näkee ne ilmeet

Tykkään myös olla päällä. Saa naisenakin enemmän osallistua seksiin, kun yleensä mies on se joka liikkuu. Tässäkin voi pussata, olla hieman eri asennoissa, mies saa hyvin koskettua rintoihin ja läpsittyä persettä. Rakastan sitä, kun mies ei enää malta minun tahtia ja alkaa altapäin panemaan :D

Doggystyle on kyllä naisena melko tylsä. Toki härö siinä suhteessa, että mies voi vaikka vetää hiuksista samalla. Mutta nainen ei nää siinä miestä lainkaan. Miehelle toki hyvät näkymät 

Parasta kun kaikkia vaihdellen 

Vierailija
57/71 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja harrastan seksiä aina takaapäin asennossa. Muissa asennoissa vain harvoin.

Vierailija
58/71 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asento se on, ja sitä voi muutella erilaiseksi vaikka millä tavoin, ihan lähekkäin mahat ja suut vastakkain, jalat koukussa ja mies pitää polvitaipeista kiinni tai sit mun oma lemppari et mun jalat on miehen niskan takana ja sillain mies pääsee todella syvälle mun sisään ja koskettaa juuri parhaista paikoista...klitorista myös helppo hyväillä samalla itse.

N36

Juuri näin. Etenkin paksulla temmillä varustettu mies antaa orkun lähärissä ilman sormileikkejäkin. Jos perusversio alkaa puuduttaa, pienet vaihtelut piristää ihanasti ja antaa uusia jänniä tuntemuksia. toinen N36

Vierailija
59/71 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja harrastan seksiä aina takaapäin asennossa. Muissa asennoissa vain harvoin.

Nainen takana.Siis mitä teet? Työnnät äijään persuuksiin dildoa tai nuolet, puristelet munia, runkkaat häntä käsillä ?

Vierailija
60/71 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en myöskään saa ko. asennosta mitään irti. Olen samoilla linjoilla kuin seiska, en kaipaa mitään halailua ja suutelua seksin aikana... takaapäin on mun lemppari, tai nainen päällä.

Takaapäinasennosa miehellä sattuu polviin ja itse naisena katselen seinää eli onpa kiimaista.

Hanki peili seinälle ja kattoon.