Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pysäköit perheparkki-ruutuun vaikka sinulla ei ole perhettä?

Vierailija
12.07.2014 |

Yleensä olet yksin oleva mies tai keski-iän ylittänyt pariskunta. Ihan vaan mielnkiinnosta.

Nm. Äiti kolmen turvaistuimessa/kaukalossa istuvan lapsen kanssa.

Kommentit (483)

Vierailija
81/483 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheparkit on sitä varten, kun sillä ylimielisellä laardipersemammalla on korvienkin väli täynnä samaa ihraa, kuin persekin pursuaa, niin eihän se reppana osaa kunnioittaa muiden omaisuutta, vaan kolhii ovilla muita autoja.

Vierailija
82/483 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:06"]

Niin vastatkaa, te perheettömät, oletteko laiskoja ihraperseitä, kun ette kauemmas voi pysäköidä, vaan pitää viedä ne muutamat lapsiperhepaikat oven edestä?

[/quote]

Minä ajan lapsiperheparkkiin joka helvetin kerta, kun olen kuskaamassa äitiäni kauppaan. Huonojalkainen ja monet leikkaukset lävitse käynyt. En oikeasti ymmärrä, että näpsäkkäjalkainen 8 vuotias ei jaksa kävellä 100 metriä kauppaan äitinsä kanssa, mutta huonojalkaisen eläkeläisen pitäisi se tehdä. 

Kohta varmaan koululaisille on jotkut työntökärryt kaupan edessä, ettei nykyajan tietokoneajan lasten vain tarvitse kävellä edes kaupan käytäviä, kun reppanat väsyvät.

Ja kyllä, raivopäämammat saa katsoa minua vihaisesti ja yrittää kolhia autoni ovia, kun äitini kanssa olemme kaupassa. Jotenkin kuvastaa näiden mammojen luonnetta, että kytätään, millainen auto on perheparkissa ja ollaan naarmuttamassa ovia, jos ei hänen pikku mussukkansa joutuu muutaman metrin kävelemään kaupan ovelle.

[/quote]

Siis mitä ihmettä? Lapsiperheåaikoissa on se idea, että ne ovat leveämpiä, jotta lapsen/istuimen saa helposti autosta kolhimatta naapuriautoa. Ei ole mitenkään kyse jaksamisestä.

[/quote]

Näin ja edelleen niiden pointti on turvata lasten matkaa kauppaan, eikä vähentää lasten kävely määrää.

Mielestäni olisi toki hyvä kun vanhuksillekkin olisi omat paikat, mutta fakta on, että jos vanhus itse pystyy ajamaan, hän ei sitä tarvitse. Ja nykyään vanhuksen ei juurikaan tarvitse kaupassa käydä jos ei enää jaksa. Useimmat kaupassa käyvät vanhukset osaavat kuitenkin liikkua paremmin kuin lapset, eivätkä turvallisuuden vuoksi tarvitse erityispaikkaa. Huonokuntoiset vanhukset, ei useimmiten juurikaan edes kauppoihin jaksa tulla, vaikka joku heitä sinne kyyditsisi.

Ja mitä tulee tähän huono jalkaiseen äitiin niin hän ei varmaan tarvitse jalkojensa kanssa sitä turvallisinta tietä kauppaan yhtä paljon kuin lapset? Vai onko hän lasten kanssa samalla tasolla älyllisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/483 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:34"]Lapsiperheparkit on sitä varten, kun sillä ylimielisellä laardipersemammalla on korvienkin väli täynnä samaa ihraa, kuin persekin pursuaa, niin eihän se reppana osaa kunnioittaa muiden omaisuutta, vaan kolhii ovilla muita autoja.

[/quote]

On muuten muutamat kerrat tullut otettua lapsen kaukalo takakontin kautta, kun muuten ei ole mahtunut, mutta jos toisten asenne on tämä niin taidan minäkin suosiolla alkaa kolhimaan..

Vierailija
84/483 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä ja vaimoni olemme perhe vaikka lapsia ei ole emmekä niitä naisparina ihan noin vain voi tehdäkkään.

Plus että ei ole mun vika että ootte tehny penskoja niin paljo että ette saa niitä raahattua kauppaan ilman erikoispysäköintiä.

Vierailija
85/483 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepaikoille pysäköin koska oma on mokanne ku ootte niitä kakaroita tehny. Invapaikalle en pysäköi koskaan koska ei ole invalidien vika että ovat invalideja.

Vierailija
86/483 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:50"]Koska minä ja vaimoni olemme perhe vaikka lapsia ei ole emmekä niitä naisparina ihan noin vain voi tehdäkkään.

Plus että ei ole mun vika että ootte tehny penskoja niin paljo että ette saa niitä raahattua kauppaan ilman erikoispysäköintiä.

[/quote]

Ei ole pointtina Se, ettei lapsia muuten saisi kauppaan, vaan Se on Se lapsille turvallisin reitti ja vanhemmat haluaa turvata lapsensa kulkemisen.

Vaikka paikassa lukee perheparkki niin, ei ole syytä loukkaantua siitä, että Se tarkoittaa lapsiperheitä. Ehkä tekin sitten olette lapsen tasolla ja tarvitsette turvallisemman tien kauppaan.

Vierailija
87/483 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:51"]Perhepaikoille pysäköin koska oma on mokanne ku ootte niitä kakaroita tehny. Invapaikalle en pysäköi koskaan koska ei ole invalidien vika että ovat invalideja.

[/quote]

Mikä idea tässä on? Onko lasten vika että ne on lapsia? Ei Se paikka ole vanhempien takia vaan edelleen lasten turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
88/483 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun velka Audia hiukan kolhitaan :D

Vierailija
89/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi reilua kaikkia kohtaan ettei kauppaan edes tuotaisi haisevia, huutavia ja rumia lapsia. Jos on niin pers'aukinen ettei ole varaa pistää lapsiaan hoitoon kun käy kaupassa, niin olisi parasta tehdä jälkiabortti ja lisääntymiselinten poisto. 

Miksi vitussa muiden pitäisi kärsiä siitä, että joku on joskus harrastanut seksiä?

Vierailija
90/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset parkkipaikat ovat liian pieniä kasvaneille autoille. Vähänkään iskokoisemman henkilön , en tarkoita ylipainpoista , on hyvin hankala päästä autoon tai autosta ulos, jos vieressä on toinen auto. Vaikka ajaisit parkkialueen takanurkkaan jossa on tyhjiä ruutuja , niin autolle palatessasi on taatusti molemmin puolin autot, vaikka tilaa  olisi jättää tyhjä ruudut väliinkin.  Tämä ei ehkä oikeuta tulemista perhepaikoille, mutta tekee sen hiukan ymmärrettävämmäksi.Kukaan ei oikeasti halua naarmuja  autoihinsa.

Vierailija
91/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yhden hengen perhe.

Vierailija
92/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kattonu samaa! lähimarketin parkkipaikalla missä me aina käydää nii perheparkit aina varattuja. sitte monesti näkee niitä yksinäisiä keski-ikäsiä tai amisteinejä jotka palaa autolleen lapsiparkkiin. sehän ei laitonta ole vaikka siihen jättää mut jos muualla on tilaa, ois kiva jos se auto jätettäis sit muualle.

meilläki on tosi kiva monesti jättää auto johonki pieneen rakoon ja sit koittaa saada taapero pois autosta. toine vaihtoehto on jättää auto tosi kauas mut huonolla ilmalla ei ole kiva sitä taaperoa kantaa pihalla ku ollaa vielä varustauduttu siihen et lämpimässä autossa istutaa, ei kyhjötetä ulkona

Vierailija
93/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekäs minäminä-tyyppi

Vierailija
94/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että te kaikki itsekkäät paskiaiset saatte kolmoset, jonka jälkeen muututte invalideiksi ja joudutte AINA kauimmaiseen parkkiruutuun:D

Luojan kiitos olen osannut käydä kaupassa ilman lapsia ja aviomiestä joka luojan kiitos osaa hoitaa omat lapsensa.

Vierailija
95/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:22"]

Mun mies pysäköi uuden RS-Octaviamme leuhkasti jopa invapaikoille.

Tää ei ollut edes hauskaa!

Olipas hauskaa, kun ko. auto ei ole kallis eikä mitenkään hieno :-D

Vierailija
96/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysäköi noihin lapsiperheiden parkkeihin enkä myöskään invaruutuihin. Ja ihan vain siksi että olen empaattinen ja fiksu ihminen. Pystyn ajattelemaan miksi nuo ruudut on erikseen merkitty ja mitä ne tarkoittavat.

Vierailija
97/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköin lapsiperhepaikoille periaatteesta. Lapsien teko on jokaiselle oma valinta. Lapsiperheet ovat se ongelma tässä, mikä muiden autoja naarmuttaa ovillaan. Miksi heille pitäisi olla omat isot mukavat paikkansa ovien vieressä? Mielummin omat sikaosastonsa näille parkkipaikan perälle missä saavat naarmuttaa keskenään kohtalotovereidensa autoja..

Miksi muille ihmisille pitäisi aiheuttaa lisävaivaa toisen omasta tahdosta hankittujen lasten takia? Mikseivät he itse kanna vastuuta ja seurauksia?

Vierailija
98/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä taisi luulla että siinä lukee perseparkki ja mietti että rouvahan tosiaan muistuttaa kardashianin siskoksia ainakin joiltain osiltaan.

Vierailija
99/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tila-auto, joka vie nimensä mukaisesti paljon tilaa. Parkkeeraan perhepaikkaan, koska on mulla perhe, vaikka se ei mukana olekaan. 

Vierailija
100/483 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis mitä ihmettä? Lapsiperheåaikoissa on se idea, että ne ovat leveämpiä, jotta lapsen/istuimen saa helposti autosta kolhimatta naapuriautoa. Ei ole mitenkään kyse jaksamisestä.[/quote]

Kauppiaan kannattaisi sijoittaa lapseperhepaikat parkkihallin peränurkkaan. Silloin ei niitä kukaan turhan takia varaisi ja tappelu paikoista loppuisi. Katsotaan sitten minne perheet turvakaukaloineen parkkeeraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi