Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pysäköit perheparkki-ruutuun vaikka sinulla ei ole perhettä?

Vierailija
12.07.2014 |

Yleensä olet yksin oleva mies tai keski-iän ylittänyt pariskunta. Ihan vaan mielnkiinnosta.

Nm. Äiti kolmen turvaistuimessa/kaukalossa istuvan lapsen kanssa.

Kommentit (483)

Vierailija
1/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea Audi kelpaa pysäköidä näyttävästi väljälle paikalle.

Lapsiperheet eivät tarvitse omia parkkiruutuja.

Vierailija
2/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme perhe, vaikkei lapsia olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona perhe.

Vierailija
4/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pysäköi uuden RS-Octaviamme leuhkasti jopa invapaikoille.

Vierailija
5/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksinäinen mies tai keski-iän ylittänyt pariskunta on juuri vauva.fi vaki porukkaa. Siksi ap laittoi kysymyksensä juuri tälle palstalle. Jäädään mielenkiinnolla odottelemaan kyseisten ihmisten vastauksia.

Vierailija
6/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepaikoille on kenen tahansa lupa pysäköidä, invapaikka on eri asia.

Vierailija
7/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaksi ihmistä jo muofosra perheen? Pitäisi lukea lapsiperheparkki.

Vierailija
8/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on väärennetty invapaikkalupa joten voin tykitellä aina parhaille paikoille pitäkää perheruutunne

Vierailija
9/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:22"]

Mun mies pysäköi uuden RS-Octaviamme leuhkasti jopa invapaikoille.

[/quote]

Tää ei ollut edes hauskaa!

Vierailija
10/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissähän lukee "lapsiperheille". opetelkaa idiootit lukemaan. yhelläkin ämmällä oli takapenkki täynnä tyhjiä pulloja ja tölkkejä ja kruisas siihe lapsiperheille tarkotettuun ruutuun. ehkä se oli juoppo, ja ne pullot sen lapsia sitten.

Vierailija
11/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että perheparkkiruutu ei ole verrattavissa invapysäköintiin. Siinä kun autossa on selkeä ulkopuolisen antama tunnus, jonka mukaan autoilija saa luvan invaparkkiin ajaa. Yksikään kauppias ei ole uskaltanut alkaa jakamaan perheparkkitunnuksia asiakkaiden autoihin. Vain niillä voi todentaa autoilijan olevan oikeutettu ko. parkkipaikkaa käyttämään ja vain tunnuksen avulla voi autosta yksinään päätellä, että se on perheen käytössä.

Perheparkkipaikoista en ole saanut yhdeltäkään kauppiaalta selkeää selvitystä siitä, kuka niihin saa ajaa ja koska. Kunhan tulee lupalappusysteemi, en niihin enää aja.

Tosin samassa yhteydessä ryhdyn myös sanomaan kaupassa riekkuville ja kärryjä töniville lapsille, että he ovat apinoita, joiden paikka on eläintarhassa.

Vierailija
12/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan perheparkkiin, koska se on lähellä ovea ja siihen on helppo ajaa.

Vierailija
13/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että te kaikki itsekkäät paskiaiset saatte kolmoset, jonka jälkeen muututte invalideiksi ja joudutte AINA kauimmaiseen parkkiruutuun:D

Vierailija
14/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automme on suuri ja tukkii tavallisen ruudun, vaikea siis päästä autosta ulos, lisäksi minulla on polvivaivoja (ei kuitenkaan invaan oikeuttavaa)

Vierailija
15/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia kun mulla on perhe, ja vaikka lapset eivät olisi mukana, on autona farmariauto joka on kankea kääntymään, ja vihaan niitä tavallisia kapeita parkkiruutuja joita joissain paikoissa on, ihan järjetön hinkkaaminen että pääsee sieltä ruudusta pois, kun molemmilla puolilla on myös pitkäperäiset farkut ja takana rivi lisää samanlaisia. Ja kun on lapsia ja lemmikkejä ja isoruokainen mies, sitä ostettavaa tavaraakin on aina paljon, joten helpompi niitä kamoja raahata siihen vähän lähemmäs, muutenkin aina selkä kipeä.

Vierailija
16/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on hävinnyt normaali huomaavaisuus toisia kohtaan? Oikein paha mieli tulee, miten ihmiset on ilkeitä. Ja itsekeskeisiä!

Ap

Vierailija
17/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:36"]

Sen takia kun mulla on perhe, ja vaikka lapset eivät olisi mukana, on autona farmariauto joka on kankea kääntymään, ja vihaan niitä tavallisia kapeita parkkiruutuja joita joissain paikoissa on, ihan järjetön hinkkaaminen että pääsee sieltä ruudusta pois, kun molemmilla puolilla on myös pitkäperäiset farkut ja takana rivi lisää samanlaisia. Ja kun on lapsia ja lemmikkejä ja isoruokainen mies, sitä ostettavaa tavaraakin on aina paljon, joten helpompi niitä kamoja raahata siihen vähän lähemmäs, muutenkin aina selkä kipeä.

[/quote]

mitäs jos opettelisit vaikka peruuttamaan ruutuun? ei tarvii vekslata mennessä eikä lähtiessä

Vierailija
18/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan siihen ruutuun, koska se on tyhjä eikä yksikään perhe sitä ole tarvinnut. MInusta on silkkaa typeryyttä jättää oven vieressä olevia ruutuja tyhjäksi vain siksi, että joku saattaa tulla kauppaan ja saattaa niitä tarvita. Jos se on tyhjä, sille ei ole muuta käyttöä kuin minun autoni parkkipaikkana oleminen. Ajakaa hyvät perheet autonne niille paikoille, jos ne kerran on niin tärkeitä teille.

Vierailija
19/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon nuori ja laiska paska enkä jaksa kuluttaa kävelyyn enemmän aikaa mitä menee itse kaupassa käymiseen. Voisko lapsiperheille olla omat kaupat ettei tarvis kuunnella kiljukauloja aamukaljaostoksilla?

Miksei samantie oo ruutuja vanhuksille, sinkuille, homoille, lesboille, nuorille, kihlapareille, avopareille, lapsettomille....

Vierailija
20/483 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:36"]

[/quote]

Pitäisiköhän sun opetella ajamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi