Miksi pysäköit perheparkki-ruutuun vaikka sinulla ei ole perhettä?
Yleensä olet yksin oleva mies tai keski-iän ylittänyt pariskunta. Ihan vaan mielnkiinnosta.
Nm. Äiti kolmen turvaistuimessa/kaukalossa istuvan lapsen kanssa.
Kommentit (483)
On niin ihanaa saada AV-mammoilta huomiota parkkeeraamalla siihen perheparkkiin äitylin nenän edestä. Muulloin hyvärunkoisen oloiset naiset eivät minuun kiinnitä huomiota. Ainakin olen jäänyt hänen mieleensä. Sitä paitsi aina on mahdollista että mamma on eroamassa, jolloin pahan pojan manööverit on vaan eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Käykää itse, jos on niitten lasten kanssa niin rankkaa muka.
Käynkin! Mutta ilman lapsia, sillä olen päättänyt etten lisäänny. Ihana valinta, ehkä sinunkin olisi kannattanut valita näin!
Ne eivät ole mitenkään lainvoimaisia ruutuja, joten niihin saa pysäköidä kuka vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te liikuntarajoitteiset ja huonojalkaiset, ne perhepaikat on silti perhepaikkoja. Käykää pienissä kaupoissa, jos on niin rankkaa muka. Jännä että sen automarketin jaksaa kävellä läpi muttei sitä parkkipaikkakävelyä?
Te pershedelmiänne maailmaan työntäneet käykää pikkukaupoissa ja kioskeilla jos on niin rankkaa muka ettei normaalilla paikalla lasta saa autoon tai kakaroita olla kasvatettu niin etteivät avaa autonovia suoraan viereistä autoa päin. Meidän viereisen Valintatalon pihalla on jatkuvasti alle 30 m päässä ovelta vapaata tilaa!
Kyllä se näyttää siltä että aivot on sen perseperunan kanssa synnytetty samaan aikaan ulos.
On varmasti rankkaa olla vanhempiensa perseperuna. Pahoittelen kohtaloasi! Kuulostaa siltä, että itsetuntosi on todella heikko ja siirrät omaa vähäpätöisyyden kokemuksiasi muihin ihmisiin. Muista, että voit aina parantua ja siitä, että sinua pahoinpideltiin ja hyväksikäytettiin lapsena ei ollut sinun vikasi. Voit eheytyä, kun päästät vihastasi irti!
Minua ei ole pahoinpidelty eikä hyväksikäytetty lapsena, varsin hyvän lapsuuden olen viettänyt ja kasvatuksen saanut ja siitä varmaan kiitos täyspäisille vanhemmilleni jotka eivät kokeneet lisääntymisensä olleen niin iso juttu että siihen pitäisi kaikkien muiden ihmisten sopeutua ja heitä palvoa. Hyvin myös 5 lapsinen perheemme pärjäsi kultaisella 90-luvulla automarketeissa ilman mitään perhepaikkoja, yrittäkää te nykyajan uusavuttomat päästä samaan! Kyllä on teidän nykynautojen elämä rankkaa kun autoakaan ei saa just oven eteen...
Kultaisella 90-luvulla autot oli myös pienempiä... Ihmekös jos pärjäsitte. Nykyään autot isompia ja ruudut edelleen samankokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on iso perhe, ja vaikka lapset eivät olisikaan mukana kauppareissulla, niin katson että voin parkkeerata lähelle ovea, jotta saan isot ostokseni raijattua autoon. Koska käytän kuukaudessa noin 1300 euroa tietyn ketjun marketteihin, niin mielestäni olen sillä summalla oikeutettu parkkeeraamaan mille tahansa vapaalle paikalle.
(Invapaikoille tai muille oikeasti varatuille en tietenkään parkkeeraa.)
Pelle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te liikuntarajoitteiset ja huonojalkaiset, ne perhepaikat on silti perhepaikkoja. Käykää pienissä kaupoissa, jos on niin rankkaa muka. Jännä että sen automarketin jaksaa kävellä läpi muttei sitä parkkipaikkakävelyä?
Te pershedelmiänne maailmaan työntäneet käykää pikkukaupoissa ja kioskeilla jos on niin rankkaa muka ettei normaalilla paikalla lasta saa autoon tai kakaroita olla kasvatettu niin etteivät avaa autonovia suoraan viereistä autoa päin. Meidän viereisen Valintatalon pihalla on jatkuvasti alle 30 m päässä ovelta vapaata tilaa!
Kyllä se näyttää siltä että aivot on sen perseperunan kanssa synnytetty samaan aikaan ulos.
On varmasti rankkaa olla vanhempiensa perseperuna. Pahoittelen kohtaloasi! Kuulostaa siltä, että itsetuntosi on todella heikko ja siirrät omaa vähäpätöisyyden kokemuksiasi muihin ihmisiin. Muista, että voit aina parantua ja siitä, että sinua pahoinpideltiin ja hyväksikäytettiin lapsena ei ollut sinun vikasi. Voit eheytyä, kun päästät vihastasi irti!
Minua ei ole pahoinpidelty eikä hyväksikäytetty lapsena, varsin hyvän lapsuuden olen viettänyt ja kasvatuksen saanut ja siitä varmaan kiitos täyspäisille vanhemmilleni jotka eivät kokeneet lisääntymisensä olleen niin iso juttu että siihen pitäisi kaikkien muiden ihmisten sopeutua ja heitä palvoa. Hyvin myös 5 lapsinen perheemme pärjäsi kultaisella 90-luvulla automarketeissa ilman mitään perhepaikkoja, yrittäkää te nykyajan uusavuttomat päästä samaan! Kyllä on teidän nykynautojen elämä rankkaa kun autoakaan ei saa just oven eteen...
Hyvän kasvatuksen saanut? Ja missä se näkyy - näissä perseperunajutuissa? Ehei, olet vihainen, tasapainoton, yksinäinen ja syrjäytynyt. Ryhdistäydy hyvä ihminen ja pyydä apua. Aina on toivoa.
Terveisin onnellinen nykynauta kera ison perheen :)
Osaatteko te provopellet edes keskustella mistään?
Heitättekö kaiken läskiksi ja sen päälle ärsytätte ja haukutte muita.
Onko hienoa? En ymmärrä.
Mulla on niin paljon satiaisia värkissäni, että kyllä niitä perheekseni jo voin kutsua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaisella 90-luvulla autot oli myös pienempiä... Ihmekös jos pärjäsitte. Nykyään autot isompia ja ruudut edelleen samankokoisia.
Lisään, että esimerkiksi 90-luvun bmw on ollut 10cm kapeampi kuin vastaava uusi nyt. Volkswagen golf vastaavasti 15cm leveydeltään pienempi kuin uusi golf nyt. 90-luvulla monilla oli kuitenkin vielä 80-luvun auto, joka taas huomattavasti pienempi kuin nykyiset. Bmw X5 yli 15cm leveämpi kuin 90-luvulla silloinen range Rover.
90-luvulla turvaistuimet olivat pienempiä kuin nykyään. Hyvä niin, koska nykyiset turvaistuimet ovat huomattavasti turvallisempia.
Yritäpä itse päästä nykyisillä varusteilla siihen samaan ruutuun, johon parkkeerasitte autonne.
Onneksi suurin osa ihmisistä kuitenkin on normaalilla älyllä varustettuja, ja osaavat toimia yhteiskunnan hyväksi ja mukana myös ilman lakia.
Ehkä ne perhepaikat tosiaan on ihan hyvä valinta näille aivokääpiöille. Me normaalit ihmiset pääsemme nopeammin eroon kun he pääsevät äkkiä kaupan ovesta autoon, ja riski ajaa tuollaisen älynjättiläisen päälle pienenee.
Toki mä jollain tasolla myös ymmärrän. Ei lapseton ihminen osaa asettua lapsellisen ihmisen asemaan, oli tilanne mikä hyvänsä. Melkein toivon heille kaikille viittä, etenkin kauppareissuilla, kiukkuilevaa lasta, joiden kanssa saa taiteilla parkkiksen perimmäisestä nurkasta kauppaan ja takaisin, mutta noin hirveän itsekkäiden ja inhottavien ihmisten ei missään nimessä pidäkään lisääntyä.
Olen tavannut hurjasti fiksumpia lapsia kuin nämä aikuiset (vai "aikuiset") tässä ketjussa ovat. Meuhkaavat hyvien käytöstapojen perään, itse eivät osaa toimia niiden mukaan ollenkaan. Aika surullista oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:17"]
Perheparkkiruudut tai perheruudut on tarkoitettu lapsiperheille. Niissä on mun mielestä kuvakin missä 2 isoa tikku-ukkoa ja 2 pientä. Ellei teillä ole kääpiöitä takapenkillä ja erehdytte kyltistä, älkää laittako autoanne siihen.
1. Ruutu on levennetty ja tarkoitettu siksi lapsiperheille, KOSKA kun lapset tulevat autosta, niin ovet yleensä työnnetään kokonaan auki. MUTTA koska ruutu on isompi, ei teidän rs octavioihin ja audeihin tule klommoja/naarmuja.
2. Kun tullaan kaupasta ja laitetaan lapsi sitteriin/turvaistuimeen niin siinäkin tapauksessa on pakko melkein avata ovi kokonaan auki. Taas audit vaarassa.Mutta joo, parkkeeratkaa vaan niille perheruuduille. Sitten joku kaunis päivä kun se onkin varattu, kun joku BMW mies on siihen ajanut, joudutte ajamaan normiruutuun. Ja kuinka ollakaan, lapsiperhe auto ajaa viereen ja ovet auki.. KLONKS.
+ ne on ovien vieressä, koska lapset ei yleensä jaksa kävellä tai sitten ne saa helpommin ja nopeemmin laitettua ostoskärryihin istumaan, eikä ne juoksentele ympäri parkkialuetta :)
saanko sinkkuna sakot?
mikään ei estä minua ajamasta siihen ruutuun. ihan vittuillakseni sinunkaltasillesi. jotka kuvittelevat LAPSIperheen olevan etuoikeuttu ja
saamaan erityiskohtelua, siksi että olet tehnyt vapaaehtoisesti sinappikoneita syömään yhteiskunnan varoja jo muutenkin liikaa kansoitettuun maailmaan.
afrikassa lapset näkee nälkää ja sinä et mahdu ison perseesi kanssa kahden auton väliin kulkemaan? yhyy. yyh. yhyy. yyh.
Yhyy. Isolla Y:llä. Sinä et mahdu pienen slimmin perseesi kanssa tavalliseen ruutuun Porsche Cayennellasi?
Vierailija kirjoitti:
Perheparkkiruudut tai perheruudut on tarkoitettu lapsiperheille. Niissä on mun mielestä kuvakin missä 2 isoa tikku-ukkoa ja 2 pientä. Ellei teillä ole kääpiöitä takapenkillä ja erehdytte kyltistä, älkää laittako autoanne siihen.
1. Ruutu on levennetty ja tarkoitettu siksi lapsiperheille, KOSKA kun lapset tulevat autosta, niin ovet yleensä työnnetään kokonaan auki. MUTTA koska ruutu on isompi, ei teidän rs octavioihin ja audeihin tule klommoja/naarmuja.
2. Kun tullaan kaupasta ja laitetaan lapsi sitteriin/turvaistuimeen niin siinäkin tapauksessa on pakko melkein avata ovi kokonaan auki. Taas audit vaarassa.Mutta joo, parkkeeratkaa vaan niille perheruuduille. Sitten joku kaunis päivä kun se onkin varattu, kun joku BMW mies on siihen ajanut, joudutte ajamaan normiruutuun. Ja kuinka ollakaan, lapsiperhe auto ajaa viereen ja ovet auki.. KLONKS.
+ ne on ovien vieressä, koska lapset ei yleensä jaksa kävellä tai sitten ne saa helpommin ja nopeemmin laitettua ostoskärryihin istumaan, eikä ne juoksentele ympäri parkkialuetta :)
Nyt nousi pitkästä aikaa tällä palstalla VERENPAINEET! Voi helvetti. Että kuuluu "klonks". Tekö niitä ääliöitä olette, jotka annatte muksujenne hakata viereisten autojen ovet. Vahtikaa niitä ja opettakaa niitä. Ei se mikään automaattinen tapa lapsilla ole. Tässä kolmen jo ison lapsen äitinä ei yksikään lapsi ole koskaan paukauttanut auton ovea viereiseen autoon, vaikka ovat olleet vilkkaita, paljon on liikuttu pienillä parkkipaikoilla jne. Katsos, niille on sanottu jo parkkeeraustilanteessa, jos näyttää tiukalta. Ja sitten itse pidetty ovea auki, jos on ollut ahdas rako.
Voin sanoa, että kaltaisesi "jos mulle ei ole leveetä ruutua, niin mun muksut hakkaa naapuriauton ovet..." saisi laittaa jonkun megasakon, kun jää kiinni. Ei paljon naurata, kun uuden auton ovet on heti hakattu lommoille. Itse olen pari kertaa nähnyt, kun vanhemmat ei tunnu välittävän mitään, kun ällipeppukakaransa paukauttaa täysillä oven auki viereiseen autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvittelet ettö meidän 7 henkinen perhe matkusti jollain pikkuautolla? Meillä oli kuule iso auto jo 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi suurin osa ihmisistä kuitenkin on normaalilla älyllä varustettuja, ja osaavat toimia yhteiskunnan hyväksi ja mukana myös ilman lakia.
Ehkä ne perhepaikat tosiaan on ihan hyvä valinta näille aivokääpiöille. Me normaalit ihmiset pääsemme nopeammin eroon kun he pääsevät äkkiä kaupan ovesta autoon, ja riski ajaa tuollaisen älynjättiläisen päälle pienenee.
Toki mä jollain tasolla myös ymmärrän. Ei lapseton ihminen osaa asettua lapsellisen ihmisen asemaan, oli tilanne mikä hyvänsä. Melkein toivon heille kaikille viittä, etenkin kauppareissuilla, kiukkuilevaa lasta, joiden kanssa saa taiteilla parkkiksen perimmäisestä nurkasta kauppaan ja takaisin, mutta noin hirveän itsekkäiden ja inhottavien ihmisten ei missään nimessä pidäkään lisääntyä.
Olen tavannut hurjasti fiksumpia lapsia kuin nämä aikuiset (vai "aikuiset") tässä ketjussa ovat. Meuhkaavat hyvien käytöstapojen perään, itse eivät osaa toimia niiden mukaan ollenkaan. Aika surullista oikeastaan.
Kyllä sinun aikuisen luulisi tajuavan että tämä palsta on monelle aikuiselle vain viihdettä. Ja sellaisena siihen tulisi kaikkien suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän kasvatuksen saanut? Ja missä se näkyy - näissä perseperunajutuissa? Ehei, olet vihainen, tasapainoton, yksinäinen ja syrjäytynyt. Ryhdistäydy hyvä ihminen ja pyydä apua. Aina on toivoa.
Terveisin onnellinen nykynauta kera ison perheen :)
En ole yksinäinen ja vielä vähemmän syrjäytynyt, minä se maksan sinunkin muksujesi terveydenhuoltoa ja koulutusta koska tuskin tienaat niin suuria määriä että ison perheesi kustannukset yhteiskunnalle pystyt veroistasi kantamaan. Jos ei ole tullut vielä missään vastaan niin me aikuiset lapsettomat ihmiset maksetaan eniten saamatta juuri mitään etuja kuten lapsilisiä. Valitettavasti tyhmät ihmiset lisääntyy ja se minua riepoo, nämä tämänkin ketjun mammat jotka vaativat erityiskohtelua koska ovat olleet niin taitavia että ovat ihan pystyneet lisääntymään. Tosi onnelliselta vaikutat kun elämääsi vaikuttaa joku fucking parkkipaikka etkä kykene kävelemään vähän kauempaa kauppaan, taidat olla naudan kokoluokkaa... Toivottavasti et syötä lapsistasi samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Toki mä jollain tasolla myös ymmärrän. Ei lapseton ihminen osaa asettua lapsellisen ihmisen asemaan, oli tilanne mikä hyvänsä. Melkein toivon heille kaikille viittä, etenkin kauppareissuilla, kiukkuilevaa lasta, joiden kanssa saa taiteilla parkkiksen perimmäisestä nurkasta kauppaan ja takaisin, mutta noin hirveän itsekkäiden ja inhottavien ihmisten ei missään nimessä pidäkään lisääntyä..
Ei myöskään ihmisen joka tekee 5 lasta vaikka ei ole saanut ensimmäistäkään kasvatettua niin että parkkipaikoilla ei avata ovia eikä kaupassa riehuta tai kiukutella.
Mitä jos joskus ajattelisitte asioita muiden näkökulmasta. Kuvitelkaa itsenne tilanteeseen, jossa kannat raskaita kauppakasseja ja samaan aikaan kaksi-kolme pientä lastasi kävelevät parkkialueella ja mitä pienempi lapsi, sen vaikeampaa autoilijan on tätä nähdä. Jos sellainen taaperoikäinen keksii jotain mielenkiintoista ja lähtee juoksemaan auton alle ja itselläsi on edelleen ne kassit siinä ja pari muuta lasta vahdittavana että osaavat varoa autoja niin ihan oikeesti, kaikille helpompaa ja turvallisempaa kun se perheparkki löytyy heti siitä oven vierestä. Minusta tällaisten itsekkäiden ihmisten tulisi kokeilla tehdä edes YKSI kauppareissu pienten lasten kanssa ja sen jälkeen tulla purkamaan tuntojaan. Tietäisittepä sitten, millaista se on kun joudut kävelemään kassien,vaahtosammuttimen kokoisten lasten kanssa pitkän matkan parkki-alueen läpi, koska joku yksinäinen Audi-mies on varannut perhepaikan viikonlopun kaljaostoksilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pysäköi uuden RS-Octaviamme leuhkasti jopa invapaikoille.
En tolla autolla leuhkis
Niin ne kaikki steroideja vetävät ja typerästi käyttäytyvät sekopäät sanovat.